Widzialem poziomo ulozony banan ktorego koncowka konczyla sie...

1. Data: 2005-06-23 08:34:05

Temat: Widzialem poziomo ulozony banan ktorego koncowka konczyla sie...
Od: "Zbigniew" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem poziomo ulozony banan ktorego koncowka konczyla sie w centrum pola
widzenia

Ksztalt banana a w srodku dziwne kolorowe wlasciwie rozmyte, tam gdzie byl
ten ksztalt nic nie widzialem, generalnie utrudnialo to czytanie itd. Efekt
byl widoczny dla OBU OCZU!!! nie zaleznie ktore otwarte i ktore zamkniete...

po okolo godzinie... od rana (bo stalo sie to jak wstalem) minelo ale wzrok
nie byl jeszcze super git...

tak wiec co to jest??

skoro efekt byl widoczny na obu oczetach to wina zaburzen w mozgu?

2. Data: 2005-06-23 09:06:32

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew napisał(a):
> Widzialem poziomo ulozony banan ktorego koncowka konczyla sie w centrum pola
> widzenia

> tak wiec co to jest??

Prawdopodobnie simplex, ale raczej paranoides

3. Data: 2005-06-23 10:42:12

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew:

> [...]
> byl widoczny dla OBU OCZU!!! nie zaleznie ktore otwarte i ktore zamkniete...

To zapewne migrena oczna. Też kiedyś miewałem. Może napędzić stracha,
ale to nic poważnego. Może się kiedyś powtórzyć.

MacAaron

P.S. Nie jestem lekarzem i słucha się mnie na własną odpowiedzialność :)

4. Data: 2005-06-23 13:20:56

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" <f...@t...won-z-tym.pl> napisał w wiadomości
> Zbigniew:

Efekt

> To zapewne migrena oczna. Też kiedyś miewałem. Może napędzić stracha,
> ale to nic poważnego. Może się kiedyś powtórzyć.

Albo się najadł gałki muszkatołowej :-)
Ktoś ostatnio o tym pisał :-)

Pozdrawiam, Marta

nieżyt żołądka?
Choroba róża prosze o rade lekarza i nie tylko
tabletki + wakcje
wchlanianie zelaza
Alergi + przeziebienie