Widzialem w sklepie glukoze w proszku

1. Data: 2003-12-02 16:35:56

Temat: Widzialem w sklepie glukoze w proszku
Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy moze mi to pomoc w chronicznym oslabieniu, bezsennosci.

Pzdr.

2. Data: 2003-12-02 22:33:34

Temat: Re: Widzialem w sklepie glukoze w proszku
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <j...@b...jestem> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, czy moze mi to pomoc w chronicznym oslabieniu, bezsennosci.

Glukoza?
Raczej nie - glukoza to cukier prosty. Cukier gronowy.

Raczej nie pomoże na bezsenność, wręcz przeciwnie, ale na osłabienie to też
raczej nie tędy droga.

A jaki jest powód Twojego osłabienia i bezsenności?
Odchudzasz się intensywnie?

Sowa

3. Data: 2003-12-03 11:05:43

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

chorowalem na zoladek , a teraz stosuje jedzenie wybiorcze.
raz miesko z surowka, raz ziemniaczki z żurkiem.
itp. itd.
wyczerpanie nerwowe. co polecasz ?

4. Data: 2003-12-03 11:06:26

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chorowalem na zoladek , a teraz stosuje jedzenie wybiorcze.
> raz miesko z surowka, raz ziemniaczki z żurkiem.
> itp. itd.
> wyczerpanie nerwowe. co polecasz ?

Wyjazd na wczasy i umiarkowany ruch na świeżym powietrzu - np. dłuuugie
spacery z psem.
Jak nie masz to sobie weź ze schroniska jeśli masz na to warunki, będziesz
miał przyjaciela i odstresownik w jednym.
A jak nie masz warunków, to może jakiś sąsiad ma pieska do pożyczenia na
spacer.

Sowa

5. Data: 2003-12-03 12:10:52

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mam kota, ale on mnie lubi jak mu jedzonko daje :D
Kotek lazi swoimi drozkami

> [...]
> miał przyjaciela i odstresownik w jednym.
> A jak nie masz warunków, to może jakiś sąsiad ma pieska do pożyczenia na

ODCHUDZANIE NA LEŻĄCO
Cambridge - 2 torebki na dzień
Węglowodany - DO
Powrót na MM