Wiecie co...

1. Data: 2003-11-25 09:26:02

Temat: Wiecie co...
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, tak mi smutno dziś strasznie..
Z moim mężczyzną widuję się tylko w nocy ( po 2 sekundach po przyłożeniu
głowy do poduszki już śpi:)
I tak siedzę sobie sama w domku...
Troszkę na drutach porobię...
Na Święta robię dla niego sweter...
A Wy dziewczynki, jakie wymyśliłyście piękności dla swojej rodzinki?

Pozdrawiam,
Samotna Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-25 09:31:42

Temat: Re: Wiecie co...
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Święta robię dla niego sweter...
> A Wy dziewczynki, jakie wymyśliłyście piękności dla swojej rodzinki?
>
> Pozdrawiam,
> Samotna Anna z Wawy

No to moze ja zaczne ;). Dla taty (straszny spioch) robie patchworkowa
kolderke, kwadraciki 10 x 10. Udalo mi sie kupic material na resztkach:
niebieski i czerwony w gwiazdki, wiec patchwork typowo zimowy bedzie. Dla
chrzesnicy mam zamiar uszyc szmaciana lalke, taka jaka ja kiedys w
dziecinstwie mialam. Dla przyjaciolki album-ksiazke ze wspominkami z czasow
studiow i smiesznymi komentarzami. Jeszcze nie mam pomyslu na prezent dla
mamy i mojego chlopaka, ale mam nadzieje, ze jak Wy sie pochwalicie swoimi
pomyslami to mnie natchniecie :)

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-25 09:41:10

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Uszy do góry :-)
Przecież chyba wiecznie mąż nie będzie wracał tak późno?

Szydełkuję tak zaciekle, żeby ze wszystkim zdążyć,że aż iskry spod szydełka
lecą (wyjątkiem są luzackie chwile z kawą przy kompie i czytanie grupy) :-) A
jeszcze spodobał mi się haft krzyżykowy i chciałabym jakieś drobiazgi dla
rodzinki zrobić; kartki, zakładki itp.

Jak już skończysz sweter dla męża, to nie ma mocnych... nosząc go ZAWSZE
będzie o Tobie pamiętał :-)))
Kurczę, ja nie umiem robić na drutach, ale w portfelu mojego ślubnego jest
mały szydełkowy kwiatek... :-)

Trzymaj się i powodzenia!
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-11-25 09:51:23

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mam jeszcze nic :( siedzę całymi dniami w pracy i nawet nie bardzo
jest kiedy pomyśleć co i jak. Na dodatek narobiło mi się zaległości w
wysyłaniu i skanowaniu i tym wszystkim (przepraszam). Nawet nie mam kiedy
moich ulubionych krzyzyków podziubać. Narazie tylko plany: dla przyjaciólki
ręcznik z misiami (krzyżykowymi oczywiście :) ). dla mamy ksiązka i
oczywiście zakładki i to co przydatne przy czytaniu (xxx)., dla sis 3
obrazki z muszelkami. Tylko dla szwagra nie mam co wymyśleć, bo on nie lubi
krzyzyków, chyba myśli, że gryzą.
Pozdrawaim z nad papierów i cyferek
Zaspana Elen

1. Data: 2003-11-25 09:52:22

Od: "justyna" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak siedzę sobie sama w domku...

Nie martw się Ania - święta niedaleko :)
A swoją drogą trochę bym też chciała posiedzieć sama w domku i porobić...bo mam
mało czasu na to - po pracy dopadają mnie dzieciaki i inne domowe atrakcje...

> Na Święta robię dla niego sweter...
> A Wy dziewczynki, jakie wymyśliłyście piękności dla swojej rodzinki?

No ja też robię dla swojego sweter - dojrzał do tego po paru latach :))) bo
przedtem "nie potrzebował"
Więcej nie dam rady, czasu mało . Aha i dla dzidziusiów-wcześniaków też coś pod
choinkę może udziergam, takie małe rzeczy to raz-dwa.

> Samotna Anna z Wawy
A jak będziesz bardzo samotna to wpadnij podziergać i na kawę..

justyna z saskiej kępy

1. Data: 2003-11-25 09:58:56

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam jeszcze nic :( siedzę całymi dniami w pracy

Ja szukałam pracy, byłam na praktykach ( mam 20 lat, mój facet to na razie
narzeczony, (nie mąż:( meszkamy sobie razem)
Zaproponowano mi pracę przy kompie, pisanie, pisanie, pisanie za 6zl
netto..i niezbyt mnie to zachęciło, dlatego postanowiłam sama założyć
firmę!!!
Mówię Wam, nie mogę się doczekać aż wszystko ruszy...
nie mogę się doczekać, aż bedę mogła się Wam pochwalić.
to będzie sklep internetowy ( nie pasmanteria:)
Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego źle jak wam pokażę. Nie będzie to
spam, żebyście coś kupiły..
Chcę byście to potraktowały jak robótkę, którą daje do oceny...Może w lutym
już będzie gotowe:)

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-25 10:05:12

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym chciała swojemu mężowi bezrękawnik wydziergac na drutach, ale mam
kłopot, bo nie mam zadnego fajnego prostego wzorku, co by się szybciutko
zrobiło, bo mąż musi miec do koszul z krawatem do pracy zamias swetra to
bezrękawnik w serek, no i mało czasu mi zostało, a jeszcze być może praca od
1 grudnia mi się szykuje to już wogóle, jeszcze przy moich możliwościach to
juz chyba faktycznie nic z tego nie będzie, a prócz tego haftuję karteczki
dla znajomych na święta. Jakby któraś z Was miała jakiś fajny przepis na
bezrękawnik to jestem chętna, moze po pracym znajdę chwilkę czasu - w końcu
mu to obiecałam za zafarbowanie ulubionego sweterka w praniu na różowo,
bardzo się przestraszyłam, i obiecałam że zrobię mu za to bezrękawnik na
święta. Wrzuciłam zafarbowany sweterek z powrotem do prania i wiecie co
sweterek puścił a słowo się rzekło :o))) Pomóżcie z jakimś schemacikiem na
ładny prosty bezrękawnik męski w serek tzn dekolt w kształcie "V"

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

ZAGŁOSUJ:
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

Jeśli chcesz do mnie napisać wytnij USUŃ TO z mojego adresu

1. Data: 2003-11-25 10:11:00

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja szukałam pracy, byłam na praktykach ( mam 20 lat, mój facet to na razie
> narzeczony, (nie mąż:( meszkamy sobie razem)

Najważniejsze, że będzie nosił zrobiony przez Ciebie sweter :-))))

> Zaproponowano mi pracę przy kompie, pisanie, pisanie, pisanie za 6zl
> netto..i niezbyt mnie to zachęciło, dlatego postanowiłam sama założyć
> firmę!!!

w zeszłym roku doszłam do tego samego wniosku :-) Teraz się staram, żeby
ruszyła strona w internecie.

> Mówię Wam, nie mogę się doczekać aż wszystko ruszy...
> nie mogę się doczekać, aż bedę mogła się Wam pochwalić.

Tym bardziej trzymam kciuki :-)
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-11-25 10:16:19

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

- koncze zazdroske do kuchni z gwiazdek
- obrabiam styropiaowe babki szydelkiem
-maluje ozdoby window color do szkoly dla syna
-nowa pasja ozdoby z makaronu zlocone po wykonaniu
-sweterek dla bratanicy
- i cala sobota zostanie poswiecona pieczeniu ciasteczek
- jak zostanie czas to nan ochote na kilke cudeniek hardangerem na okna

1. Data: 2003-11-25 10:21:10

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dłubie na drutach sweterek rozpinany dla moich dzieciakow. Pisze w
liczbie mnogiej, bo oni sa z jednego roku, a sweterek bedzie uniwersalny,
bardzo kolorowy, wesoly. Dla dziewczynki i dla chlopczyka.

A poza tym szydelkiem i czolenkiem robie gwiazdki, dzwonki i aniolki na
choinke.

Pozdrawiam Wszystkie Kolezanki po fachu!

Magda N.

pasmanteria - śniadeckich
/druty/ Kniszka
12/2003 Anna - piękne bluzeczki szydełkowe
szydełko - rybka
[widow color] ida swieta