Wiecie co???

11. Data: 2002-06-06 06:39:56

Temat: Re: Wiecie co???
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:1546.00000d82.3cfef2f5@newsgate.onet.pl...

> Dzieci w szkole mialy napisac kilka zdan z uzyciem slowa "pieknie"......
> Nie wiem czy moge dalej pisac, bo jest tu jedno brzydkie slowo.
> Ale moze znacie ten dowcip.
> Na razie pozdrawiam.
> Elzbieta

A dlaczego byś miła nie móc??
Pozdrawiam :-))))
Jnausz

12. Data: 2002-06-06 07:49:12

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jest pięknie! :-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Co niby ma byc piekne? Ja zadalem Ci pytanie i zastanawiam sie czy piszesz
referat czy tez masz mnie w glebokim powazaniu.

Irek kochany

13. Data: 2002-06-06 08:06:57

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 12:44 02-06-05 +0200, you wrote:
>Jest pięknie! :-))))

A pewnie! :)
I do tego mam dzialke !

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

14. Data: 2002-06-06 09:47:01

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Co? wcześniej zadawałeś jakieś pytanie??? I wysłałeś??? Bo ja tego nie
> widzę.
>
> A co ma być piękne? Wszystko! Taki wymagający esteta ze mnie...
> A dlaczego jest pięknie? Bo wiosna kolego, bo fantastyczna wiosna....
:-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

No to masz jeszcze raz:
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja mnie az tak kochasz, to poradz: siatka biegnie ze wschodu na zachod.
Wzdluz tej siatki chcialem posadzic winorosl. Tuz za siatka jest waskie na
metr przejscie do ogrodu sasiada a za przejsciem garaz. Pytanie: jesli
posadze tam winorosl rozpieta na kracie drewnianej, to czy bedzie przemarzac
w mrozniejsze zimy. Zalezy mi nie tylko na samej roslinie ale tez na
atrakcyjnej oslonie latem. Obawiam sie bowiem, ze przeciagi zimnych wiatrow
(z zachodu na wschod) moga zaszkodzic. Liczylem na to, ze nagrzana sciana
garazu bedzie troche odbijala cieplo w okresie wegetacji. A moze najpierw
obsadzic czyms z tylu jako oslone i dopiero za ta oslona sadzic winorosl?
Niby klimat mamy tu lagodny ale te wiatry (podejrzewam) np. rok w rok
niszcza kwiaty i mlode galazki migdalowca. Tymczasowo posadzilem wzdluz
siatki sloneczniki, zeby obserwowac co sie dzieje, jak wieje.

Irek

15. Data: 2002-06-06 09:47:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2002-06-06 10:10:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma być piękne? Wszystko! Taki wymagający esteta ze mnie...
> A dlaczego jest pięknie? Bo wiosna kolego, bo fantastyczna wiosna....
> :-)))) Pozdrawiam :-)
> Janusz

Lato! Januszu, juz lato! We Wro od 10 dni lipy kwitna!!
Pozdrowienia - Ewa

17. Data: 2002-06-06 10:47:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Lato! Januszu, juz lato!
Jeżeli czujesz się letnio (bo ja wiosennie) to spierał się nie będę...
:-))))
We Wro od 10 dni lipy kwitna!!
A nie powinny???
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2002-06-06 11:19:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to masz jeszcze raz:

Tego list u mnie widac nie było. Dzieje się tak od jakiegos czasu, ze
niektore u mnie się nie pokazują.
No i chyba nie podejrzewasz, że jakiekolwiek pytanie o winorośla
pozostawiłbym be niezwłocznej odpowiedzi :-))))

> : siatka biegnie ze wschodu na zachod.
I to jest dobre ukierunkowanie! :-)))
> Wzdluz tej siatki chcialem posadzic winorosl. Tuz za siatka jest waskie na
> metr przejscie do ogrodu sasiada a za przejsciem garaz.
Domyślam się, że od pólnocnej strony bo inaczej cała sprawa byłaby
bezprzedmiotowa.

Pytanie: jesli
> posadze tam winorosl rozpieta na kracie drewnianej, to czy bedzie
przemarzac
> w mrozniejsze zimy.
Jeżeli posadzisz wyjątkowo delikatne odmiany to nawet nie w mroźniejsze, ale
w każde Ci wymarzną. Jeżeli posadzisz odmiany odporne to nie wymarzną :-)))
Proste???
Rozejrzyj się po okolicznych sklepach jakie odmiany są do kupienia, napisz
co tam możesz znaleźć, a powiem Ci co warto.
I nie bój się wtedy zimy. A raczej na wiosenne przymrozki (są tam u
Ciebie??) trzeba będzie uważać.

Zalezy mi nie tylko na samej roslinie ale tez na
> atrakcyjnej oslonie latem.
Liście i osłona bez problemu.

> [...]
> obsadzic czyms z tylu jako oslone i dopiero za ta oslona sadzic winorosl?
Jak się upierasz to możesz. :-)))
Ale jednak bez przesadnej troskliwości!. Powtarzam do znudzenia: winorośla
są to naprwdę żywotne rośliny. Tylko trzeba dorać właściwe odmiany do
lokalnego klimatu.
A Twoi sąsiedzi? Trzymają winorośla? Jakie odmiany??
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2002-06-06 11:27:50

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Tego list u mnie widac nie było. Dzieje się tak od jakiegos czasu, ze
> niektore u mnie się nie pokazują.
> No i chyba nie podejrzewasz, że jakiekolwiek pytanie o winorośla
> pozostawiłbym be niezwłocznej odpowiedzi :-))))

No rzeczywiscie! lepszego wytlumaczenia nie ma.

> [...]
> co tam możesz znaleźć, a powiem Ci co warto.
> I nie bój się wtedy zimy. A raczej na wiosenne przymrozki (są tam u

Znam kilku ogrodnikow-sklepikarzy, ktorzy maja sadzonki winorosli.
Podejrzewam, ze sa to te ktore nadaja sie do tutejszego klimatu. Pospisuje
nazwy i dam Ci znac.

> [...]
> lokalnego klimatu.
> A Twoi sąsiedzi? Trzymają winorośla? Jakie odmiany??

Wlasnie, ze nie maja. Podgladaja co ja mam i sobie podobne sadza.
Pozarazalem ludzi jagodami, malinami i jezynami.

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Dzieki i do nastepnego razu

Irek kochany

20. Data: 2002-06-06 12:23:11

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in

> [...]
8...

> Jeżeli czujesz się letnio (bo ja wiosennie) to spierał się nie będę...

W maju???
To ja jestem starej daty...
Jak lipy kwitly w lipcu, zniwa byly w sierpniu a wrzos kwitl we wrzesniu.
To byli czasy....
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Projekt ogrodu.
jakie elektryczne nożyce do żywopłotu najlepsze ?
Pierwsze foty za płoty ;-)
co dalej zrobic z ziemia?
wystawa w Lublinie