Wiecie.... ta lista zlazi na psy

1. Data: 2001-04-22 12:57:54

Temat: Wiecie.... ta lista zlazi na psy
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym wy tu dyskutujecie? Kazdy tu uzewnetrznia smieszne teksty: jeden:
sprzedam wlasne cialo, ktos inny prosi o ocene tekstu. NA BOGA! TO JEST
LISTA PSYCHOLOGIA! Opanujcie sie i podejmujcie powaznych problemow.

Ves

1. Data: 2001-04-22 14:30:42

Temat: Re: Wiecie.... ta lista zlazi na psy
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O czym wy tu dyskutujecie? Kazdy tu uzewnetrznia smieszne teksty: jeden:
> sprzedam wlasne cialo, ktos inny prosi o ocene tekstu. NA BOGA! TO JEST
> LISTA PSYCHOLOGIA! Opanujcie sie i podejmujcie powaznych problemow.

O prosze, jest kolejny, ktory wzywa boga na tej liscie :) Jakby on tu mial
pomoc.
Ta grupa juz taka jest troche zwichnieta. Nic na to nie poradzisz, bo chyba
jej tylko moderowanie by pomoglo, ale wtedy byloby 10 razy mniej postow na
niej.
Musisz albo zaakceptowac, albo odejsc :). Wiem, ze to glupie, ale tak juz
jest w naszym swiecie.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-22 20:48:43

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to, ze groopka jest taka a nie inna ma swoje zalety...bo gdyby miala ona byc
iscie naukowa ( podejrzewam, ze takowa bys chcial ) nie mial by kto tu
zagladac.....zreszta bardzo milo sobie czasem poczytac o tym, ze ktos chce
zsprzedac swoje cialo a inny puszcza baki w biblotece....i milo czasem
pogadac o czyms powarzniejszym......jednym slowem jak w zyciu

zdroofka
rsn

1. Data: 2001-04-22 21:06:21

Temat: Odp: Wiecie.... ta lista zlazi na psy
Od: "Joozek" <y...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta grupa juz taka jest troche zwichnieta. Nic na to nie poradzisz, bo
chyba
> jej tylko moderowanie by pomoglo, ale wtedy byloby 10 razy mniej postow na
> niej.

co to znaczy moderowanie?

1. Data: 2001-04-22 21:14:23

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta grupa juz taka jest troche zwichnieta. Nic na to nie poradzisz, bo
chyba
> jej tylko moderowanie by pomoglo, ale wtedy byloby 10 razy mniej postow na
> niej.

Ja bym nie chciala, by ta grupa byla moderowana... Zreszta nie uwazam wcale,
ze "zlazi na psy". Ludzie czasem poruszaja powazne problemy... A postow
zaslugujacych jedynie na plonk na kazdej grupie wiele...

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-22 21:31:01

Od: "asik" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mr Baalberith <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bvg6r$7l8$...@n...tpi.pl...
:
[...]
Swieta racja!!!!! Dobrze, ze mozna gdzie napisac o swoich problemach. Nawet
nie po to, aby prosic
o rade, ale zeby po prostu uzewnetrznic to, co nas gryzie.
Czytam czasem niemiecka grupe psychologia, gdzie jest bardzo naukowo i
powaznie i jednoczesnie
nudno.A chyba nie o to chodzi.
pozdr. - asik
: zdroofka
: rsn
:
:

1. Data: 2001-04-22 21:52:35

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Joozek" <y...@d...pg.gda.pl>
chyba jej tylko moderowanie by pomoglo, ale wtedy byloby 10 razy mniej
postow na niej.
>co to znaczy moderowanie?
To znaczy, że zbiera się towarzystwo, wybiera moderatora, który odtąd
decyduje o pojawieniu się twojego artykułu na grupie dyskusyjnej. Nie
wystarczy, że go po prostu wyślesz. To takie skrzywienie. Jako, że chętnie
czytam te wszystkie bzdety, czyli nadaję się na moderatora jak nikt inny,
zgłaszam swoją kandydaturę :-)))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.00.00.55
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2001-04-23 08:59:14

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta nie uwazam wcale,
> ze "zlazi na psy". Ludzie czasem poruszaja powazne problemy... A postow
> zaslugujacych jedynie na plonk na kazdej grupie wiele...

Tez mi sie wydaje ze nie jest tak zle, a nawet calkiem dobrze. :-)

1. Data: 2001-04-23 11:10:39

Od: "kuli" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zsprzedac swoje cialo a inny puszcza baki w biblotece....i milo czasem
> pogadac o czyms powarzniejszym......jednym slowem jak w zyciu

o dobrze gada
--

today is good day to death
kula

1. Data: 2001-04-24 05:59:14

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Apr 2001 14:57:54 +0200, "Vesemir" <m...@s...pl>
wrote:

>O czym wy tu dyskutujecie? Kazdy tu uzewnetrznia smieszne teksty: jeden:
>sprzedam wlasne cialo,

Uwazasz, ze to jest smieszne???Faktycznie moze i sie "uzewnetrzniam",
ale bynajmniej nie po to, aby poprawic nastroj na tej grupie
dyskusyjnej. Poza tym, zauwazylam, ze nie masz nic do powiedzenia na
tematy dotyczace psychologii. Podjelam problem "Czynnosci pomylkowych"
i jakos nie zwrociles na to najmniejszej uwagi. Interesuja Cie
wylacznie glupie naglowki.
>ktos inny prosi o ocene tekstu. NA BOGA! TO JEST
>LISTA PSYCHOLOGIA! Opanujcie sie i podejmujcie powaznych problemow.

Napisz, co wedlug Ciebie jest waznym problemem.
Sae

osoby niepoczytalne a przestępstwo
test
małe dzieci a rozwód