TEST OSOBOWOSCI

1. Data: 2001-04-22 13:17:15

Temat: TEST OSOBOWOSCI
Od: "psychotest" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAPRASZAM DO PRZEPROWADZENIA NA SOBIE TESTU OSOBOWOSCI:
http://psychotest.republika.pl
dzieki

1. Data: 2001-04-25 13:20:10

Temat: Odp: TEST OSOBOWOSCI
Od: "ArtUr" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktos dostał taki opis z tego testu:

-
Bardzo potrzebujesz tego, aby inni Cię lubili i podziwi>ali. Masz tendencję
do bycia nadmiernie krytycznym wobec siebie. Masz w sobie ogromną energię,
której jednak nie potrafisz obrócić na swoją korzyść. Masz kilka słabości,
lecz na ogół nie potrafisz ich przezwyciężyć.

Na zewnątrz nie jesteś zdyscyplinowany i uporządkowany, w środku też jesteś
trochę niespokojny i czasem się zamartwiasz. Często miewasz poważne
wątpliwości, co do tego, czy podjąłeś właściwą decyzję, czy zrobiłeś to, co
należało. Nie lubisz zmian i różnorodności. W życiu nie przeszkadza, gdy
czujesz się unieruchomiony przez ograniczenia i restrykcje.

Czasem akceptujesz cudze opinie bez wystarczających dowodów, gdyż już od
dziecka byłeś osobą łatwowierną. Odkryłeś, że nie jest zbyt mądrze być
nadmiernie szczerym przy opowiadaniu innym o sobie. Czasami jesteś
towarzyskim ekstrawertykiem, kiedy indziej zaś ostrożnym, pełnym rezerwy
introwertykiem. Często dążysz do nieziszczalnych celów.
-------

to niech wie, ze jest tylko szarczkiem wsrod milionow identycznych
osobowosci
:-))))

Pozdrawiam

- ArtUr

1. Data: 2001-04-25 16:16:06

Temat: Re: TEST OSOBOWOSCI
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktos dostał taki opis z tego testu:
> to niech wie, ze jest tylko szarczkiem wsrod milionow identycznych
> osobowosci
> :-))))

Ale numer!!!!!!!! Dostalam dokladnie to samo! Ile osob jeszcze ma taki sam
typ osobowosci? Moze wszyscy uzytkownicy Internetu? ;-)

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-25 17:59:46

Od: "papio" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja ma tak jak ponizej, wiec nie jestesmy wszyscy tacy sami :-) z czego sie
ciesze.

Bardzo potrzebujesz tego, aby inni Cię lubili i podziwiali. Masz słuszną
tendencję do bycia konstruktywnie krytycznym wobec siebie. Masz w sobie
ogromną energię, którą wiesz, jak obracać na własną korzyść. Masz tylko
kilka słabości i potrafisz je świetnie kompensować.

Jesteś zdyscyplinowany i uporządkowany zarówno na zewnątrz jak i w środku,
nie bywasz niespokojny ani się nie zamartwiasz. Nie miewasz wątpliwości, co
do tego, czy podjąłeś właściwą decyzję, czy zrobiłeś to, co należało. Lubisz
zmiany i różnorodności. W życiu nie zdarza ci się być unieruchomionym przez
ograniczenia i restrykcje.

Jesteś dumny z tego, że jesteś osobą myślącą niezależnie, bo pozwala ci to
mieć własne zdanie. Odkryłeś, że nie jest zbyt mądrze być nadmiernie
szczerym przy opowiadaniu innym o sobie. Czasami jesteś towarzyskim
ekstrawertykiem, kiedy indziej zaś ostrożnym introwertykiem. Większość
twoich aspiracji ma duże szanse powodzenia.

1. Data: 2001-04-25 23:16:05

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "papio" <p...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogromną energię, którą wiesz, jak obracać na własną korzyść. Masz tylko
> kilka słabości i potrafisz je świetnie kompensować.

to samo...

> [...]
Lubisz
> zmiany i różnorodności. W życiu nie zdarza ci się być unieruchomionym

nie to samo :) a nawet przeciwienstow :)

> [...]
> ekstrawertykiem, kiedy indziej zaś ostrożnym introwertykiem. Większość
> twoich aspiracji ma duże szanse powodzenia.

to samo..

czyli?

wynik?

2:1