Wieczny produkt - wydajny i trwały

1. Data: 2005-11-08 18:38:02

Temat: Wieczny produkt - wydajny i trwały
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam się czy macie jakies produkty, "kolorowe", które przewyższają
swoją wiecznością inne kolorówki. Ja muszę stwierdzić, że z mioch
"wiecznych" kosmetyków na pierwszym miejscu jest róż burżuja - używam prawie
juz 6 lat, a prawie codziennie z wyjątkiem weekdedowch sprzątań i wakacji i
dopiero co widzę szczęśliwy koniec - mogę sobie nowy z czystym sumieniem
sprawić !!!
Wyjątkowo trwały i wydajny kosmetyk.
generalnie nie zdarza mi się zużyć cieni do powiek do końca ( z małymi
wyjątkami i lakierów do paznokci).
Pozdrawiam
Larysa, co ma daleko do sklepów, ale lubi nowości kupować...

1. Data: 2005-11-08 21:59:43

Temat: Re: Wieczny produkt - wydajny i trwały
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Larysa napisał(a):
> [...]
> swoją wiecznością inne kolorówki. Ja muszę stwierdzić, że z mioch
> "wiecznych" kosmetyków na pierwszym miejscu jest róż burżuja - używam prawie

Hmmm... A ja go mam niecale 2 m-ce i wyraznie ubyl. Za to bardzo dlugo
juz uzywam mojego pudru brazujacego Max Factora.

Aduś

1. Data: 2005-11-09 07:37:15

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larysa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dopiero co widzę szczęśliwy koniec - mogę sobie nowy z czystym sumieniem

Ja mam taki cień do powiek Burżuja. Złoty, śliczny i tylko nim się maluję. A
że nie maluję się częściej niż raz na tydzień to mój cień mam już 7 lat i
nie wygląda jakby go ktokolwiek używał. A opakowanie wielkie :) Uwielbiam go
(choć przyznaję- bazę muszę kupić).

Agata

1. Data: 2005-11-09 09:04:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> [...]
> mam już 7 lat i nie wygląda jakby go ktokolwiek używał. A opakowanie
> wielkie :) Uwielbiam go (choć przyznaję- bazę muszę kupić).

Mam ich 7 cieni, od 4 lat, codziennie sie maluje. Najczesciej czarnym i u
niego widac ze nie jest idealna juz wypuklosc cienia. Ale i aplikator mi sie
juz starl :) Ale sama wydajnosc jak i trwalosc na powiecie moim zdaniem
bardzo duza.

Zazula

1. Data: 2005-11-09 09:25:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larysa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zastanawiam się czy macie jakies produkty, "kolorowe", które przewyższają
> swoją wiecznością inne kolorówki.

Może to nie kolorówka, ale dla mnie "wieczna" może być sławna baza pod
cienie Art Deco: używam od lutego (no, z przerwą na wakacje, kiedy się
prawie nie malowałam) i niewiele ubyło. Prędzej ma szanse zaschnąć, zanim ją
zużyję :).

Moja mama kupiła lata temu puder w kulkach Oriflame, normalnie już chyba 10
lat ich uzywa i jeszcze są, i to nie takie maciupkie :). Ja mam z kolei
Meteorites Pierre Rene i tez nie wyglądają na takie, co by chciały się
szybko zużyć, a mam go już dwa lata.

O cieniach się nie wypowiem, bo stosunkowo krótko się maluję, a ciągle
wymyślam nowe cieniowe zachcianki, więc mam trochę wyboru :).

Maja

1. Data: 2005-11-09 10:07:00

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
użyję :).

> Moja mama kupiła lata temu puder w kulkach Oriflame, normalnie już chyba 10
> lat ich uzywa i jeszcze są, i to nie takie maciupkie :). Ja mam z kolei

Też taki leży u mnie w łazience, ale boję się używać, bo na pewno się
przeterminował, ale jakoś tak mi żal wywalić ;)

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-11-09 10:31:15

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Też taki leży u mnie w łazience, ale boję się używać, bo na pewno się
> przeterminował, ale jakoś tak mi żal wywalić ;)

No właśnie chciałam zagadnąć na ten temat ale sie krepowałam. ;)
Nie boicie sie że te rzeczy są przeterminowane?
Ja wywalam wszystko co ma 2-3 lata bez względu ile tego jeszcze zostało w
opakowaniu - pudry, cienie, róże w kamieniu. Rzeczy tłuste - szminki,
błyszczki wyrzucam po +/- roku, półtora. Ale inna sprawa, ze właściwie to
nie wiem jaką trwałość maja kosmetyki kolorowe. Na kremach coraz częściej
jest juz informacja - zdatny do użytku po otwarciu przez..., a na kolorówce
jakoś nie widziałam takiej.

--
Edyta Czyż
// Jest tak wiele oryginałów i tak wiele słów // Zelazny

1. Data: 2005-11-09 10:34:30

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ja muszę stwierdzić, że z mioch
> "wiecznych" kosmetyków na pierwszym miejscu jest róż burżuja - używam prawie
> juz 6 lat,

tak ,sa nie do wykonczenia :)

dodatkowo puder brazujacy chanel ,znudzil mi sie po 2 latach i oddalam
mamie :)kiedy go spowrotem zapragnelam (nie znalazłam lepszego)nie
chcial mi oddac i musialm kupic nowy :D
p.

1. Data: 2005-11-09 10:36:18

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Na
> kremach coraz częściej jest juz informacja - zdatny do użytku po
> otwarciu przez..., a na kolorówce jakoś nie widziałam takiej.

Tez sie zdazaja. Teraz na wszelkich kosmetykach sa takie rysunki opakowania
jak po kremie i napisem 6M czy 12M. Ja co takiego mam juz na tuszu Oriflame.

Zazula

1. Data: 2005-11-09 10:57:44

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Tez sie zdazaja. Teraz na wszelkich kosmetykach sa takie rysunki
> opakowania
> jak po kremie i napisem 6M czy 12M. Ja co takiego mam juz na tuszu
> Oriflame.

czy to oznacza ze moga byc przez 6 lub 12 miesiecy otwarte i bezpiecznie
uzywane?

Karola

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda