RE: "Wielka Prośba " Przeprosiny !!!

1. Data: 2003-09-25 08:20:54

Temat: Re: "Wielka Prośba " Przeprosiny !!!
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 11:04:32 +0200, Edyta <e...@i...pl> wrote:

> Wiem, ze osoba po studiach psychologicznych (...)

No... czegoś takiego to już dawno na PSP nie widziałem.
Może przydałoby się więcej świeżyzny...

tomek

P.S.
Wow! To Ty jesteś po studiach psychologicznych? ;)
Udzielasz korepetycji starym zgredom? :)

1. Data: 2003-09-25 09:04:32

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie racje!
Wiele a was śledziło wątek pt: "wielka prośba"
Tak, przyznaje się do błędu i przepraszam Kasie, że tak napisałam
Macie racje, zachowałam się podle ... mój błąd...
Wiem, ze osoba po studiach psychologicznych nie
powinna się tak zachować,,, i rozumiem wasze oburzenie, jest mi przykro.
Poniosły mnie nerwy...sorry.
W ramach mojego usprawiedliwienia.... chciałam wytłumaczyć moje głupie
zachowanie...
Z mojego rocznika i nie tylko ( nie mówię tu o sobie),
osoby po studiach psychologicznych mają straszne
problemy ze znalezieniem pracy w swoim kierunku.
Działy ZZL, PR i inne, nie mają etatów dla psychologów...niestety.
Taki rynek pracy... nie nasza w tym wina.
Zabolało mnie to, że Kaśka która nie ukończyła studiów wyższych,
ma możliwość podjęcia pracy w dziale, gdzie chętnie wiele moich znajomych
podjęło by pracę, i zadaje pytania o literaturę itd....
Moi znajomi są doskonale wyszkoleni w tym zakresie,
są na bieżąco z nowościami na rynku...nie potrzebują się " douczać"
Prosto "z ulicy" mogą zacząć pracę...tyle że jej nie ma....
To wszystko co chciałam napisać....
Jeszcze raz przepraszam Kasię.
Edyta

1. Data: 2003-09-25 09:18:12

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl>

> [...]
> douczać"
> Prosto "z ulicy" mogą zacząć pracę...tyle że jej nie ma....

i tak oto Edytko :)
zarobiłaś kolejnego plusa (tak, tak) ;D
jesteś spontaniczna, uczuciowa i szczera
a nawet gdy się pomylisz to umiesz się do tego przyznać :o)
choć tak szczerze mówiąc to ocena czy Twoje zachowanie
było pomyłką czy samoobroną jest mocno problematyczna :>
nie wpadaj więc w doła
pozostań SOBĄ
{czego Ci życzy - wielbiciel) ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-25 09:26:53

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> choć tak szczerze mówiąc to ocena czy Twoje zachowanie
> było pomyłką czy samoobroną jest mocno problematyczna :>

Dzięki "kochany"Robaczku...
miałam wtedy zły dzień i poszło ...lawiną
Mój błąd..
Edyta

1. Data: 2003-09-25 10:03:14

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" w wiadomości news:bkub1s$7rs$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> jest mi przykro.

Zastanawiam sie czy jest Ci przykro z powodu bledu, czy dlatego, ze Cie na
nim "przylapano".

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-09-25 10:17:33

Od: puchaty <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Greg widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> Zastanawiam sie czy jest Ci przykro z powodu bledu, czy dlatego, ze Cie na
> nim "przylapano".

A co to za różnica (dla Ciebie) jest?

puchaty?

1. Data: 2003-09-25 10:39:09

Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@t...pl> writes:

> Istota Greg widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> A co to za różnica (dla Ciebie) jest?

nie wiem jak dla niego, ale dla mnie duza.

bo jesli przykro z powodu bledu, to jest szansa, ze takie zachowanie
sie nie powtorzy w przyszlosci, albo przynajmniej ona bedzie na to
uwazac i starac sie, zeby nie RANIC INNYCH.

jesli to drugie, to cala para i staranie pojdzie w obmyslanie
strategii jak tu sie nie dac przylapac.

piszac obrazowo: roznica taka, jak miedzy przestepca, ktory zrozumial,
ze zrobil zle i wyrzadzil komus krzywde i juz nie chce tego wiecej
robic a przestepca, ktory w przyszlosci bedzie nadal popelnial to samo
przestepstwo, ino nie da sie zlapac.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun

1. Data: 2003-09-25 10:55:31

Od: puchaty <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Nina M. Miller widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> [...]
> uwazac i starac sie, zeby nie RANIC INNYCH.
>
> jesli to drugie, to cala para i staranie pojdzie w obmyslanie

Nie dać się przyłapać na ranieniu a nie ranić (w kontekście dyskusji
juznetowych) = ten sam efekt czyli brak zranionego.

> [...]
> ze zrobil zle i wyrzadzil komus krzywde i juz nie chce tego wiecej
> robic a przestepca, ktory w przyszlosci bedzie nadal popelnial to samo

IMO przykład nietrafiony. Co to bowiem za przestępstwo (tutaj: zranienie),
w którym nie ma poszkodowanego? (tutaj: zranionego?)

puchaty?

1. Data: 2003-09-25 10:57:27

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" w wiadomości
v napisal(a):

> Nie dać się przyłapać na ranieniu a nie ranić (w kontekście
> dyskusji juznetowych) = ten sam efekt czyli brak zranionego.

Mylisz sie. Mozna dopiec do zywego danej osobie w ten sposob, ze nikt nie
zareaguje lub wrecz czesc osob sie przylaczy do "dopiekania".

1. Data: 2003-09-25 11:12:49

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zabolało mnie to, że Kaśka która nie ukończyła studiów wyższych,

Pozwól, ze zacytuje Katarzyne:
> Jakis czas temu ukonczylam studia licencjackie: doradztwo personalne -
Studia licencjackie jak najbardziej sa studiami wyższymi zawodowymi, po
których uzyskuje się tytuł licencjata (podobnie jak inżynier po uczelni
technicznej)
Pozdrawiam
Joanna

HELP!