Wielkanoc już bliziutko

11. Data: 2013-03-22 17:51:54

Temat: Re: Wielkanoc już bliziutko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 18:35:40 +0100, Trybun napisał(a):

> Też tak pomyslałem. U nas w Polsce koźlina

Jeśli chodzi o _kozie mięso_ , to kozina.
http://swiat-wedlin.pl/elementarz-miesa/rodzaje-i-ga
tunki-miesa/konina-kozina-inne
--
XL

12. Data: 2013-03-22 18:02:05

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 18:51, Ikselka pisze:

> Jeśli chodzi o _kozie mięso_ , to kozina.
> http://swiat-wedlin.pl/elementarz-miesa/rodzaje-i-ga
tunki-miesa/konina-kozina-inne

Miałem na myśli mięso z młodego koźlaka;-)

13. Data: 2013-03-22 20:00:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 19:02:05 +0100, Trybun napisał(a):

tunki-miesa/konina-kozina-inne

> Miałem na myśli mięso z młodego koźlaka;-)

Koźlaka koziego czy sarniego fkącu?
:-)
--
XL

14. Data: 2013-03-23 08:18:52

Temat: Re: Wielkanoc ju? bliziutko
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Trzeba było od razu zaznaczyć, że mówisz o wędzeniu zimnym dymem.

Przecież pisał.

J.

www.kontestacja.com

15. Data: 2013-03-23 10:53:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Mar 2013 09:18:52 +0100, krys napisał(a):

> Przecież pisał.

Możesz zacytowac, w którym to miejscu?
--
XL

16. Data: 2013-03-23 12:20:23

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2013 11:53, Ikselka pisze:

> Możesz zacytowac, w którym to miejscu?

A ja mogę? :P

--
***** MóJ SŁitAśNy TofFanY BloGasEk *****
http://kuchniaanai.blogspot.com/

17. Data: 2013-03-23 12:48:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Możesz zacytowac, w którym to miejscu?

"Teraz nie mam czasu
bom na emeryturze, ale wczesniej nieraz potrafiłem szyneczkę wędzić ze trzy
tygodnie

w zimnym dymie,

potem z roczek wisiała zaszyta w worek. "

piątek, 22 marca 2013 13:59:07

J.

www.kontestacja.com

18. Data: 2013-03-23 14:11:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Mar 2013 13:20:23 +0100, Anai napisał(a):

> A ja mogę? :P

Czy to taka trudność czytać ze zrozumieniem? - chyba tak, bo inaczej
zauważyłabyś wymowę sekwencji słownej "Teraz nie mam czasu", która kieruje
rozważania autora o "zimnym dymie" w bliżej nieokresloną przeszłość, a nie
teraźniejszość przedwielkanocną 2013, o której własnie rozmawiamy.
--
XL

19. Data: 2013-03-23 15:02:01

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2013 15:11, Ikselka pisze:

> [...]
> rozważania autora o "zimnym dymie" w bliżej nieokresloną przeszłość, a nie
> teraźniejszość przedwielkanocną 2013, o której własnie rozmawiamy.

Nie wiem czego nie rozumiesz... O_o ;)

Prosiłaś o wskazanie w którym miejscu Stefan pisał o wędzeniu w zimnym
dymie, a nie w którym miejscu napisał o wędzeniu w zimnym dymie przed
Wielkanocą 2013 :P

20. Data: 2013-03-23 16:50:21

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 21:00, Ikselka pisze:

tunki-miesa/konina-kozina-inne
> Koźlaka koziego czy sarniego fkącu?
> :-)

Domowego koźlaka. A tak w ogóle ta Wielkanoc będzie chyba raczej
przypominała Święto Bożego Narodzenia.. U nas w Wielkopolsce leżą góry
śniegu a na dworze -11 stopni. Ja nie pamiętam takiej Wielkanocy..

Zacierka.
Pyzy ziemniaczane kontra cepeliny.
Kuzu vel kudzu.
sterlet (jesiotr)
czy mały piekarnik będzie oszczędniejszy od dużego