sterlet (jesiotr)

1. Data: 2013-03-10 21:42:59

Temat: sterlet (jesiotr)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy może orientujecie się, jak można pozbyć się tarcz ze skóry tej ryby?
Sprawiają o wiele większe problemy niż zwykłe łuski.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

2. Data: 2013-03-10 21:52:05

Temat: Re: sterlet (jesiotr)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:42:59 +0100, Chiron napisał(a):

> Witam,
> czy może orientujecie się, jak można pozbyć się tarcz ze skóry tej ryby?
> Sprawiają o wiele większe problemy niż zwykłe łuski.

Sparz we wrzątku przez kilka sekund, ale lepiej (czyt. wygodniej) jednak
wyfiletować. Chyba że koniecznie potrzebujesz ryby ze skórą i/lub w
całości.
--
XL witam :-)

3. Data: 2013-03-10 22:08:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Sparz we wrzątku przez kilka sekund, ale lepiej (czyt. wygodniej) jednak
> wyfiletować. Chyba że koniecznie potrzebujesz ryby ze skórą i/lub w
> całości.

Witam!:-))
Właśnie potrzebne są ze skórą. Próby moczenia w soli i skrobania są bardzo
mało skuteczne (czyt. prawie wcale). Moja małżowinka właśnie zapędziła mnie
do skrobania tego. Jak pisałem- nasmarowanie grubo solą nic nie dało.
Zobaczymy- spróbuję wrzątkiem.

4. Data: 2013-03-10 22:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Mar 2013 23:08:19 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> mało skuteczne (czyt. prawie wcale). Moja małżowinka właśnie zapędziła mnie
> do skrobania tego. Jak pisałem- nasmarowanie grubo solą nic nie dało.

Kilka sekund!
:-)
--
XL

5. Data: 2013-03-11 08:17:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka sekund!
> :-)

Najpierw leżał w soli, teraz polałem wrzątkiem- a tarcze ma nadal. No nic-
widać taka jego uroda. Będzie bez skóry- choć osoba, która pisała o soli
zaręczała, że po tym łatwo można te tarcze oskrobać. Trochę zeszło- nie
powiem.

6. Data: 2013-03-11 17:02:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 09:17:30 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> widać taka jego uroda. Będzie bez skóry- choć osoba, która pisała o soli
> zaręczała, że po tym łatwo można te tarcze oskrobać. Trochę zeszło- nie

Szkoda, widocznie jakieś szczególnie zatwardziałe ma te tarczki.
Podobno po usmażeniu one miękną. W końcu skóry nie trzeba koniecznie jeść
:-)
--
XL

7. Data: 2013-03-12 08:43:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, widocznie jakieś szczególnie zatwardziałe ma te tarczki.
> Podobno po usmażeniu one miękną. W końcu skóry nie trzeba koniecznie jeść

W cieście chlebowym
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

czy mały piekarnik będzie oszczędniejszy od dużego
Co na zwyczajną codzienną kolacją?
Mandoliny Börner
ups...
Co z groszku z marchewką?