Co z groszku z marchewką?

1. Data: 2013-02-16 16:33:47

Temat: Co z groszku z marchewką?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

... w zalewie, w słoiku, który domaga się utylizacji?
Potrawka z kurczaka już była, a innych pomysłów nie mam :(

2. Data: 2013-02-16 17:09:17

Temat: Re: Co z groszku z marchewką?
Od: artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-16 17:33, Aicha pisze:
> ... w zalewie, w słoiku, który domaga się utylizacji?
> Potrawka z kurczaka już była, a innych pomysłów nie mam :(

1. Gulasz, podobnie jak potrawka:
http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/miesa/gulasz_z_
marchewka_i_groszkiem
2. Ewentualnie na ciepło do mielonego
http://www.wielkiezarcie.com/recipe16705.html
3. Dodać do jakiejś zupy, typu śmieciowa z warzywami.
4. Zrobić galaretę i wykorzystać.

Artustas

3. Data: 2013-02-16 17:51:45

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... w zalewie, w słoiku, który domaga się utylizacji?
> Potrawka z kurczaka już była, a innych pomysłów nie mam :(

Groszek z marchewką i zasmażką na gęsto jako surówka do obiadu...

Justyna Vicky S.

4. Data: 2013-02-16 19:02:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-16 18:09, artustas pisze:

> [...]
> 2. Ewentualnie na ciepło do mielonego
> http://www.wielkiezarcie.com/recipe16705.html
> 3. Dodać do jakiejś zupy, typu śmieciowa z warzywami.

O, galareta :)
Dzięki za pomysł.

5. Data: 2013-02-17 00:03:32

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-16 18:51, Justyna Vicky S. pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
>>

> Groszek z marchewką i zasmażką na gęsto jako surówka do obiadu...
> Pozdrawiam,
Ja groszek z marchewką robię oddzielnie. Gulasz też oddzielnie. Z tym,
że mój gulasz to jest tylko z majerankiem (no i trochę soli). Smakuje mi
z dobrym makaronem-małymi rureczkami, kolankami czy muszelkami.

--
animka

6. Data: 2013-02-17 08:12:40

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Można wykorzystać w lasagne. Albo dorzucić do mięsnego sosu do makaronu /w typie sosu
bolognese/.

Ania

7. Data: 2013-02-20 03:30:39

Od: Marsjasz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Marsjasz

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?
Re: galaretowata nalewka
Re: galaretowata nalewka
Re: galaretowata nalewka
Re: galaretowata nalewka