Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?

1. Data: 2013-02-08 20:02:49

Temat: Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie:

Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?

2. Data: 2013-02-08 21:29:22

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie:
>
> Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?
carpaccio z łososia?
pozdr
Stefan

3. Data: 2013-02-09 19:45:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> carpaccio z łososia?
Nie znam, ale łososia pieczonego ani smażonego nie lubię.
Pewnie wogule łososia nie lubię, ale innego zdaje się nie jadłam.

4. Data: 2013-02-10 01:11:14

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ani taki, ani taki, tylko surowy lub wędzony
http://www.wielkiezarcie.com/recipe21181.html
pozdr
Stefan

5. Data: 2013-02-12 16:37:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-08 21:02, Stokrotka pisze:

> Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?

Śledź marynowany. I ziemiory. I nic więcej do szczęścia nie trzeba :)

6. Data: 2013-02-13 08:29:55

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha"

>Śledź marynowany. I ziemiory. I nic więcej do szczęścia nie trzeba :)

Tatarkiewicz się w grobie przewraca ;(

pzdr
olo

7. Data: 2013-02-13 19:47:28

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2013-02-13 22:36:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-13 09:29, olo pisze:

> Tatarkiewicz się w grobie przewraca ;(

Trudno. Pokusa Janssona jest silniejsza ;)

9. Data: 2013-02-14 01:42:29

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> Śledź marynowany. I ziemiory. I nic więcej do szczęścia nie trzeba :)

Nie marynowany a w oleju i ziemniory koniecznie w mundurkach!

--
Darek

10. Data: 2013-02-14 10:14:41

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha"

>Trudno. Pokusa Janssona jest silniejsza ;)

To raczej taka "helska" wersja tego kuszenia ;)

pzdr
olo

Re: galaretowata nalewka
Re: galaretowata nalewka