Co na zwyczajną codzienną kolacją?

1. Data: 2013-03-03 18:41:16

Temat: Co na zwyczajną codzienną kolacją?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinna być lekkostrawna więc kapusta, fasola, ser, tłuste ciasta odpadają.
Powinna dać wystarczająco dużo energi wolno uwalnianej, aż do rana.
Nie powinna zawierać zbyt wiele pieczywa.
Nie powinna też powodować nadkwasoty, często dolegliwej właśnie w nocy.

Puszki, żóty serek odpadają .

Zostaje postna, mdła zupka ważywna, raz na jakiś czas makaron z lekkim
sosem,
bułeczka z hudym mięskiem. Szklanka czegoś mlekopodobnego (kawa zbożowa,
herbata z mlekiem, mięta z mlekiem.

Mało . Co jeszcze?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

2. Data: 2013-03-03 19:27:20

Temat: Re: Co na zwyczajną codzienną kolacją?
Od: artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-03 19:41, Stokrotka pisze:
> [...]
> sosem,
> bułeczka z hudym mięskiem. Szklanka czegoś mlekopodobnego (kawa zbożowa,

Mam ochotę ZABIĆ za Twoją politykę ortografii, ale..

1. Nie jeść kolacji.

Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, kolację oddaj
wrogowi.

2.

- kasza manna na mleku, *płatki owsiane*, inne zupy mleczne.
- kanapki na chrupkim pieczywie ryżowym, zbożowym itd - do wyboru to co
na nich położysz.
- kanapki z twarogiem, dżemem
- lekka jajecznica

w zasadzie wszystko to co znamy z lekkich śniadań

Artustas

3. Data: 2013-03-04 06:35:18

Od: Marcin <m...@p...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 surowe jabłka, codziennie.

4. Data: 2013-03-04 15:52:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 surowe jabłka, codziennie.

Wżodowiec (żołądka, jelit) nie dożyje następnego miesiąca jeśli taka kolacja
będzie codzień.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-03-05 07:50:32

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-04 16:52, Stokrotka pisze:

> Wżodowiec (żołądka, jelit) nie dożyje następnego miesiąca jeśli taka
> kolacja będzie codzień.

Nie wiem czy wiesz, ale wrzody się leczy, szybko i skutecznie. Ale na
pisanie bez błędów to chyba nie ma lekarstwa...

6. Data: 2013-03-05 08:55:29

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy wiesz, ale wrzody się leczy, szybko i skutecznie. Ale na
> pisanie bez błędów to chyba nie ma lekarstwa...

Stokrotka to jest jeden wielki błąd, nawet nie oryginalny...
pozdr
Stefan

7. Data: 2013-03-05 13:31:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy wiesz, ale wrzody się leczy, szybko i skutecznie. Ale na
> pisanie bez błędów to chyba nie ma lekarstwa...

To zależy jakie, w jakim otoczeniu , z jakiej pszyczyny i gdzie
umiejscowione.
Jak pszyczyną jest stres, a praca stresująca, to są niewyleczalne.
Jak są płytko to są łatwiej wyleczalne niż te glęboko umiejscowione.
Jak zła dieta to żadne lekarstwo nie pomoże.

A jak ktoś się upsze na leczenie wżoda niewyleczalnego (jak wyżej)
to od samej farmacji może sie pszekręcić.

8. Data: 2013-03-05 14:08:16

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-05 08:50, Robson pisze:

> Nie wiem czy wiesz, ale wrzody się leczy, szybko i skutecznie.

Coś takiego, co to za terapia?

9. Data: 2013-03-06 07:25:19

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-05 15:08, Trybun pisze:

> Coś takiego, co to za terapia?

Zgrywasz się czy poważnie pytasz?

10. Data: 2013-03-10 08:41:23

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

On 03.03.2013 20:27, artustas wrote:

> 1. Nie jeść kolacji.
>
> Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, kolację oddaj
> wrogowi.

Jako osoba, która schudła 35kg powiem... bezedura :) Ostatni posiłek
2-3g przed snem, a skoro zasypiam o ~23:00 to o 20:00 a to jest wieczór
a więc ten posiłek jest kolacją.

> [...]
> - kanapki z twarogiem, dżemem
> - lekka jajecznica
>
> w zasadzie wszystko to co znamy z lekkich śniadań

Polecam płatki owsiane lub otręby przygotowane w ten sam sposób...
zdrowe i sycące. Jednak ja jestem kanapkowiec, na kolację jest to
kanapka z jakimś serkiem (twaróg z dodatkami), wędliną lub... tatarem :)
Może to też być makaron (durum) z twarogiem lub szpinakiem + kurczak
albo po prostu jajecznica.

Mandoliny Börner
ups...
Co z groszku z marchewką?
Co w środę popielcową, czy tylko śledzik z puszki?
Re: galaretowata nalewka