Wielkie pieczenie - SŁONIOCY!

1. Data: 2002-09-21 17:41:05

Temat: Wielkie pieczenie - SŁONIOCY!
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej kuchni nie mam piekarnika. Kiedy ją urządzałam, stwierdziłam, że nei
będzie mi potrzebny. Mięsa, ciasta, zapiekanki robiłam w prodiżu. Dobrze mi
wychodziło, byłam zadowolona.
Lecz prodiż uległ pewnego pięknego dnia (podczas pieczenia szarlotki)
rozkładowi. Coś w środku pękło i gruchocze.
Prodiż to historia.
I teraz stoję przed wielką niewiadomą, na rozstaju dróg. Musze podjąć
decyzję, która zaważy na dalszej mojej karierze matki i żony kucharzycy.
Kupić nowy prodiż? Czasem jednak nie dało się wnim zapiec tak wspaniale jak
w piekarniku (np. łosoś).
Kupić piekarnik? Musiałby być do zabudowy, bo wszystko mam wbudowane, a to
znaczyłoby pozbycie się jednej szafki. Poza tym żre dużo prądu. Hmm.
Kupić super nowoczesną mikrofalówkę? Zachwalają mi taką już dwie osoby.
Piecze taka i ciasta i mięso, ponadto rozmraża, podgrzewa, szyje i haftuje.

Jestem skłonna skusić się na tę mikrofalówkę z jakimś termoobiegiem, grillem
i Bóg wie czym jeszcze. Co o tym sądzicie? Pomóżcie w wyborze. Może jakieś
doświadczenia?

pozdry
defric

P.S. Słoniocy - to od Prosiaczka

--
matka i żona kucharzyca

1. Data: 2002-09-21 17:55:17

Temat: Re: Wielkie pieczenie - SŁONIOCY!
Od: "Mariola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dawno remontowałam kuchnię - wszystko. Wyrzuciłam starą kuchenkę gazową.
Teraz mann elektryczny piekarnik w zabudowie WHIRPOOL. Cud, malina, niebo a
ziemia.Podpowiem jedną rzecz, kto powiedział, że piekarnik musi być w
dolnej szafce, może w szafce na blacie ? Nie będziesz musiała się schylać by
zajrzeć do piekarnika. Kuchenkę mikrofaloą postawisz na blacie - też zajmuje
miejsce
Pozdrowienia
Mariola

1. Data: 2002-09-21 18:12:13

Od: "Misiek" <m...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzi o mikrofalę to odradzam zbyt skomplikowane sprzęty, ważna jest
prosta obsługa, dobrze jak jest grill. Zobaczysz z czasem, że będziesz jej
używała tylko do podgrzewania potraw, bo do gotowania się nie nadaje. Dobra
też do mleka, bo się nie przypala.

1. Data: 2002-09-21 18:43:44

Temat: Re: Wielkie pieczenie - S&pound;ONIOCY!
Od: m...@i...pl (mjadzia) szukaj wiadomości tego autora

defric wrote:

> [...]
> wychodziło, byłam zadowolona.
termoobiegiem, grillem
> i Bóg wie czym jeszcze. Co o tym sądzicie? Pomóżcie w

Czesc
radze piekarnik elektryczny , bez niego byloby mi zle
Nie musisz rezygnowac z zadnej szafki , zabuduj go
na wysokosci mniej wiecej 80cm od podlogi czyli zajmie
ci przestrzen i tak nie zawsze wykorzystywana .Mam
piekarnik Whirlpool i jestem bardzo zadowolona.
Moim zdaniem kuchenka mikrofalowa nigdy nie zastapi
piekarnika . Sama uzywam jej znacznie rzadziej niz na
poczatku myslalam , chociaz ma grill , termoobieg i
pelno innych funkcji .
Pozdrawiam i zycze slusznego wyboru
mjadzia.

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-09-21 19:03:35

Od: "bella" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja kilka lat temu z premedytacja pozbylam sie kuchenki z piekarnikiem (mam
teraz sam blat z palnikami), kupilam mikrofale z grillem i termoobiegiem
i... jestem bardzo zadowolona (zyskalam tez szafke!:) jesli chcesz jakichs
porad w tym wzgledzie, to sluze pomoca:) pieczonki wychodza wspaniale i sa
bardzo smaczne:))

Użytkownik defric <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amiaur$e1g$...@f...acn.pl...

1. Data: 2002-09-22 05:54:00

Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <m...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prosta obsługa, dobrze jak jest grill. Zobaczysz z czasem, że będziesz jej
> używała tylko do podgrzewania potraw, bo do gotowania się nie nadaje.

Mysle ze zamiast cos autorytatywnie twierdzic, lepiej nauczyc sie obslugi
:-((( Od 10 lat w mikrofali pieke mieso, ze o takich potrawach jak leczo
(bez odrobiny wody) nie wspomne. Dodam ze funkcja grila jest w tym sprzecie
pomyslem poronionym. A takze kupowanie czegos gdzie miesci sie jeden spodek,
uzywam to cus o pojemnosci 32l.
pozdrawiam
Irek
ps. nie twierdze ze wszystko mozna, kurczak jest lepszy z piekarnika, ale
pozostale miesiwa juz nie.

1. Data: 2002-09-22 20:14:54

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dodam ze funkcja grila jest w tym sprzecie
> pomyslem poronionym.

dlaczego? słyszałam, że kurczak wychodzi taki sam jak z grilla, z chrupiąca
skórką i takie tam
jak to jest naprawdę?
co jest źle z tym grillem?

defric

1. Data: 2002-09-23 05:48:16

Od: "Irek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego? słyszałam, że kurczak wychodzi taki sam jak z grilla, z
chrupiąca
> skórką i takie tam
> jak to jest naprawdę?
> co jest źle z tym grillem?
>
> defric

jak pierwszy raz uzylem grila nascie lat temu to dnia dzisiejszego nie
potrafie doczyscic odpryskow po tluszczu pod spirala :-(( i uwierz ale drob
z piekarnika ma zdecydowanie lepszy smak.
Irek

1. Data: 2002-09-25 11:36:12

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik defric napisał:
> [...]
> Lecz prodiż uległ pewnego pięknego dnia (podczas pieczenia szarlotki)
> rozkładowi. Coś w środku pękło i gruchocze.

A ja powiem tak. Przepalila sie spirala. Mozna kupic w kazdym sklepie
AGD (dobrym) i malych serwisach AGD (najlepiej starych).
Operacja wyglada tak, ze trzeba rozkrecic pokrywe, odkrecic przepalone
czesci spirali, na nowa nanizac szamotowe "koraliki" i przykrecic do
"elektrod" dochodzacych do gniazdka-wtyczki. Rozlozyc po brzegach
pokrywy, zalozyc szybke i dokrecic reszte... Koszt znikomy, a prodiz jak
nowy ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
Sukiennice 6 (3 piętro),50-107 Wrocław
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

Przedstawiam się!
Ekspres i spienianie mleka na cappucino
kaczka (kaczor?) na pieczyste
Chleb ( P ) x 9 :o))