Re: Wiem co sie stalo z XLka...

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wiem co sie stalo z XLka...
Date: Thu, 22 Aug 2013 00:47:28 +0200

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:191mp47ni300z$.1vrmuo7b78yn5.dlg@40tude.net...

> A to oczywiste. Mnie nie trzeba przekonywać. Jak już wyjeżdżam, to zawsze
> wybieram ciepłe morze i pewną pogodę :) Człowiek przynajmniej wie, za co
> płaci :)

Jako szczęśliwy posiadacz małżo(wi)nki znad Bałtyku chyba mi się trochę też
Bałtyk "przejadł". No ale po sezonie bywa fajnie. Wciąż jednak nie zdołali
się uporać z problemami kradzieży czy też zwykłego chuligaństwa- co w
miejscowościach żyjących z turystów powinno być nie do pomyślenia. Gdy mafia
sycylijska wpadła na to, że na legalnej turystyce da się zarobić spore
pieniądze- sami zaczęli tępić przestępczość w miejscowościach turystycznych.
Ciekawe- kiedy nasi mafiosi to zrozumieją?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron