Wiem co sie stalo z XLką...

41. Data: 2013-08-22 00:10:32

Temat: Re: Wiem co sie stalo z XLka...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1mavwewefrmap.1voek503oqriy.dlg@40tude.net...
> [...]
ps.com...

> Ano z tego, że wszystko co złe się kiedyś kończy :))

Zupełnie poważnie: porównując ceny wyżywienie i zakwaterowanie nad polskim
Bałtykiem w sezonie, a ceny po (przed) sezonem w np Grecji- łatwo zauważyć,
że w Grecji taniej. No wiesz- jednakże w Grecji w kwietniu czy maju, albo
wrześniu czy październiku temperatury są rzędu 30 stopni - czyli o wiele
cieplej niż nad Bałtykiem. Morze cieplutkie i przeźroczyste. Krajobrazy,
klimaty- czy trzeba kogoś przekonywać? Pozostaje tylko dojazd. Jednak jak
popatrzeć na tanie loty- to można i za 180 zł dolecieć na Kretę. Z Łodzi nad
morze transport wynosi niemal tyle samo- tyle, że jedzie się 12 godzin
(samochodem 5, ale za to o wiele drożej- sama autostrada to 40zł).
No cóż- wybór jest prosty.

--

Chiron

42. Data: 2013-08-22 00:29:47

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2013-08-22 00:47:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A to oczywiste. Mnie nie trzeba przekonywać. Jak już wyjeżdżam, to zawsze
> wybieram ciepłe morze i pewną pogodę :) Człowiek przynajmniej wie, za co
> płaci :)

Jako szczęśliwy posiadacz małżo(wi)nki znad Bałtyku chyba mi się trochę też
Bałtyk "przejadł". No ale po sezonie bywa fajnie. Wciąż jednak nie zdołali
się uporać z problemami kradzieży czy też zwykłego chuligaństwa- co w
miejscowościach żyjących z turystów powinno być nie do pomyślenia. Gdy mafia
sycylijska wpadła na to, że na legalnej turystyce da się zarobić spore
pieniądze- sami zaczęli tępić przestępczość w miejscowościach turystycznych.
Ciekawe- kiedy nasi mafiosi to zrozumieją?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

44. Data: 2013-08-22 08:03:51

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-21 18:51, Chiron pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Iza- eksploatujesz ten temat ze zdjęciem poza wszelkie granice
> możliwości. To już jest żenada. Jak chcesz- możemy pogadać sobie o
> czymś- ten temat uważam za wyczerpany. A zresztą- takim dla mnie był od
> początku. Jak nie masz mi nic innego do zakomunikowania- to pa, pa!
>
> --
>
> Chiron

Kiedy mnie Izka zaczepiała o fotki, to podchodziła mnie tak
emocjonalnie, że nie dziwię się, jak jakaś bardziej wrażliwa lub otwarta
osoba uległa jej namowom.
Pewnie gdybyś przeczekał je troszkę, to doświadczyłbyś kolejnych ich
faz, łącznie z jej szałem i bluzgami w przypadku odmowy.
Co prawda z początku podejrzewałem w tych namowach jakiś podtekst
seksualny, ale gdy przekonałem się, że jest nie tylko głupia jak jej
zawoduwa, ale też gruba i wstrętna to chyba jakoś odruchowo go wykluczyłem.
Teraz widzę, że te namowy miały jednak pewien podtekst seksualny, który
razem ze swoim kolesiem pojebem próbują wykorzystać przeciwko Tobie.
Bez sensu w ogóle karmisz te trolle.

45. Data: 2013-08-22 08:18:23

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-22 08:03, Lebowski pisze:

> [...]
> Co prawda z początku podejrzewałem w tych namowach jakiś podtekst
> seksualny, ale gdy przekonałem się, że jest nie tylko głupia jak jej

na podstawie czego skoro nie przesłałam ci zdjęcia ? :-D
nie klei ci sie jak świronkowi :))))))))))))))

> to chyba jakoś odruchowo go wykluczyłem.
> Teraz widzę, że te namowy miały jednak pewien podtekst seksualny, który
> razem ze swoim kolesiem pojebem próbują wykorzystać przeciwko Tobie.
> Bez sensu w ogóle karmisz te trolle.

weź ty się lepiej naucz sztuki wizażu Lebiodko ;)
vel alebercie fishu może chociaż dzieci nabierzesz
na te swoje socjopatyczne pogadanki :)))))))))

46. Data: 2013-08-22 09:23:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@******.net> napisał w wiadomości

> [...]
> Teraz widzę, że te namowy miały jednak pewien podtekst seksualny, który
> razem ze swoim kolesiem pojebem próbują wykorzystać przeciwko Tobie.
Masz rację. Sytuacja jest kompletnie absurdalna: dałem jej zdjęcie- a teraz
co jakiś czas Iza stara się mnie tym szantażować. Sytuacja jak z jakiegoś
wodewilu, albo jeszcze lepiej- z abstrakcyjnego filmu (kiedyś takie były
modne we Francji- z kategorii pure nonsens). Wrzuciłem ją do sitka- osoba
jest kompletnie rozchłestana emocjonalnie. Myślę, ze nie warto tym trollom w
ogóle poświęcać energii- bo one ją wykorzystują tak, jak potrafią:
trollując.
Co ciekawe- teraz Iza Ciebie próbuje szantażować- jak się domyślam- użyłeś
gdzieś takiego nicka, jak ona podaje. Biedne dziecko- w realu też próbuje
się z innymi w ten sposób "porozumieć"- poprzez szantaże. Oj, marne ma
życie, marne.

47. Data: 2013-08-22 09:23:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zupełnie poważnie: porównując ceny wyżywienie i zakwaterowanie nad polskim
> Bałtykiem w sezonie, a ceny po (przed) sezonem w np Grecji- łatwo
> zauważyć, że w Grecji taniej.

Grecje znasz z pocztowek. Wylacznie.

48. Data: 2013-08-22 09:25:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> spore pieniądze- sami zaczęli tępić przestępczość w miejscowościach
> turystycznych. Ciekawe- kiedy nasi mafiosi to zrozumieją?

I zaczna pobierac wieksze haracze z knajp i od wynajmujacych pokoje zamiast
jawnie krasc?

49. Data: 2013-08-22 09:29:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na podstawie czego skoro nie przesłałam ci zdjęcia ? :-D

Na podstawie tego, ze z nim w ogole gadasz. Jego patologiczny "umysl"
wygeneruje wszystko by tylko zyskac czyjakolwiek uwage. Dajesz mu to czego
pragnie. Odpusc. Koles ma duze doswiadczenie z dna szamba i bedzie chcial
cie nim pokonac sciagajac dyskujse do wlasnego poziomu.

50. Data: 2013-08-22 09:30:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ciekawe- teraz Iza Ciebie próbuje szantażować

Nie pij tyle.

Piękny
Polskość -Kordian
Wynarodowianie