Wiersze Wiesławy.

21. Data: 2016-04-19 22:33:41

Temat: Re: Wiersze Wiesławy.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2016 o 00:24, Ikselka pisze:

> [Dopisuję, bo zapomniałam poprzednio.]
>
> Dziecinko, jakie znowu pomylić? A czy to wiadomo, ile JESZCZE się pojawi
> tych "niepublikowanych dotąd" wierszyków towarzyszki Wisi, odkąd zmarła, i
> odkąd cudownym (dla narodu! dla narodu! - he he) zrządzeniem losu jej
> sekretarz odnalazł notatki "niewyraźnym pismem" sporządzone? Ta joj,
> pomyślała ja, bez wchodzenia na stronkę, że to kolejne dzieło naszej
> Wieszczki kolega linkuje. Bo czy to człek jest w stanie ogarnąć WIELKOŚĆ
> noblistki? Toż i nawet dzieci Miłosza podobno znajdują w piwnicy wciąż nowe
> i nowe dzieła...

Nie tłumacz się, kobiecino.

> JA się uważam za znawczynię poezji??? No cóż, fakt, mogłaś odnieść takie
> wrażenie, skoro znam te kilka(set?) wierszy więcej niż Ty.

Tak, świadectwo tego (i nie tylko tego) wciąż dajesz. A następnym
razem, jeśli zechcesz się wypowiadać o Szymborskiej, to chociaż jej
imienia nie przekręcaj.

> A tu - jak poprzednio napisałam. Doradzam - 1000 jednostek. Przynajmniej.
> Plus coś na nerwy :->

Słabą jesteś reklamą. Może powinnaś podwoić dawkę.

Ewa

22. Data: 2016-04-20 00:12:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 22:33:41 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie tłumacz się, kobiecino.

Uhmmm...
http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,11878,niepu
blikowane-wiersze-szymborskiej.html
Jeszcze na długo ich starczy, hue hue.

> Tak, świadectwo tego (i nie tylko tego) wciąż dajesz. A następnym
> razem, jeśli zechcesz się wypowiadać o Szymborskiej, to chociaż jej
> imienia nie przekręcaj.

Tak jakoś mi się, niejako automatycznie, z towarzyszem Wiesławem kojarzy.
He he.
I żeby nie było, kotku - UMYŚLNIE używam tego imienia. Bo mi wolno. Nie mam
obowiązku zachowywać ścisłości nazewniczej co do tej... pani. Dlaczego?
Że zacytuję znanego blogera:

"Oto niemal wieku dożyła poetka, równie ceniona w państwie totalitarnym,
które wspierała, jak mogła swoją twórczością, jak i w tym samym kraju, już
po odzyskaniu przezeń niepodległości, broniąc pozycji i spokojnego snu
dawnych oprawców.

Pić szampana, zakąszając kawiorem na wieżyczce strażniczej obozu i po jego
wyzwoleniu zachować dotychczasowe menu i zakwaterowanie to zaiste wyczyn
zasługujący na kolejnego Nobla, tym razem pokojowego i niestety
pośmiertnego.

Wieczne odpoczywanie racz jej dąć Panie, a światłość wiekuista nich jej
świeci na wieki.

Myślę, że w tym konkretnym przypadku nie będzie kontrowersji ani co do
miejsca pochówku, jak i lokalizacji pomnika."

http://niepoprawni.pl/blog/217/odeszla-wislawa-szymb
orska

I żeby mój stosunek do tej pani był już zupełnie jasny, posłużę się
kolejnym gotowcem, jak ulał mi pasującym jako moje własne zdanie:
http://www.pis.tczew.pl/component/content/article/36
-akrualnoci/1861-nie-pacz-po-szymborskiejrottermund.
html

> Słabą jesteś reklamą. Może powinnaś podwoić dawkę.

Właśnie zmniejszam, bo niedobory ustąpiły, a siły mi wróciły do tego
stopnia, że (ku przerażeniu MŚK, oczywiście) codziennie przekopuję i
odchwaszczam spory kawałek ugoru pod warzywa, w ramach spalania kalorii.
DZIAŁA!!! POLECAM!!! Nie ma to jak sensowne zajęcie odchudzające. Jakoś
łażenie i machanie tym czy tamtym tak bez celu nie jara mnie już 3-)

23. Data: 2016-04-20 08:00:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> DZIAŁA!!! POLECAM!!! Nie ma to jak sensowne zajęcie odchudzające. Jakoś
> łażenie i machanie tym czy tamtym tak bez celu nie jara mnie już 3-)

Co mnie niezmiennie przy takich dyskusjach dziwi: osoba inteligentna,
oczytana- jaką jest Ewa (ale dotyczy to wielu podobnych osób) zamyka się na
prawdę i łyka bezkrytycznie to, co jej suflują "ałtorytety". W ten sposób
mało kto słyszał np o genialnym Herbercie- no ale prawie każdy o nudziarzu
Miłoszu. Są tak zwane "autorytety zatwierdzone" i "niezatwierdzone". Jeśli
krąży w świadomości społecznej jakiś "niezatwierdzony" autorytet- to go się
opluwa, poniża, tarza w pierzu i smole. Na ich miejsce podstawia się ludzi
małych, często wręcz cechujących się bezgranicznym serwilizmem wobec
rządzących "elit". Tych ludzi pompuje się niemiłosiernie- niczym Szymborską,
a także Bartoszewskiego (ksywa "profesor") czy inne łajzy i miernoty,
których wysyp mamy spory. Tak się degeneruje naród- zamieniając go w gó...o,
z którego lepi się niewolników

--

Chiron

24. Data: 2016-04-20 08:12:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Antypolski psie atakujesz polską noblistkę bo słusznie opisywała zwyrodnienie kleru
watykańskiego. Komuniści byli tak głupi że liczy iż edukacja rozwiąże problem sekty,
zamiast zarżnąć do ostatniej kurwy ludobójców w sutannie, ten kler nie wprowadzałby
ustawy obecnie by mordować polki. A ty sie pakuj i spierdalaj do watykanu antypolski
psie.

25. Data: 2016-04-20 09:27:52

Temat: Re: religia bałamuci.
Od: "Edward" <l...@i...oy> szukaj wiadomości tego autora

> Do pewnego czasu sama byłam wielbicielką Wisi, aż
> nagle mnie oświecono i od tej pory dojść do siebie nie mogę, że mnie taka
> podła stalinówa zbałamuciła...

Tak to jest w życiu. Kazda religia bałamuci: komunistyczna, smoleńska, również.
Jeżeli to prawda, to Szymborska uległa urokowi religii. Nie pierwsza,
i nie ostatnia. Błędy młodości.
Zelnik też teraz tłumaczy się z zauroczenia komuną.
Mimo wszystko wódz PiSwij akceptuje go.
Prokurator komunistyczny oskarżający Solidarność w stanie wojennym,
też jest w gronie PiSwijów, i to jak wysoko.

Nie masz się czym martwić, że byłaś wielbicielką Wisi.
Wódz da ci rozgrzeszenie.

26. Data: 2016-04-20 09:39:39

Temat: Re: Kogo pompuje wódz.
Od: "Edward" <l...@i...oy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rządzących "elit". Tych ludzi pompuje się niemiłosiernie
> Tak się degeneruje naród- zamieniając go w gó...o,

Każdy wódz musi kogoś pompować.
Robił to Hitler, Stalin.
Robi to Łukaszenko, Putin.
Obserwuj teraz kogo pompuje wódz Kaczyński.
Po co ? Odpowiedzi udzieliłeś :
" Tak się degeneruje naród- zamieniając go w gó...o,
z którego lepi się niewolników".

Niewolnikami najłatwiej się rządzi.
I o to chodzi wodzowi.

27. Data: 2016-04-20 09:43:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2016 o 00:12, Ikselka pisze:

> I żeby nie było, kotku - UMYŚLNIE używam tego imienia. Bo mi wolno.

Tia... Coraz bardziej jesteś żałosna.

Ewa

28. Data: 2016-04-20 09:45:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2016 o 08:00, Chiron pisze:
> [...]
> "niezatwierdzone". Jeśli krąży w świadomości społecznej jakiś
> "niezatwierdzony" autorytet- to go się opluwa, poniża, tarza w pierzu i

Zacytuj mi, gdzie "opluwam, poniżam i tarzam w smole" Herberta, to może
pogadamy. Inaczej - spadaj jak zwykle, nudziarzu i krętaczu.

Ewa

29. Data: 2016-04-20 10:23:11

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacytuj mi, gdzie "opluwam, poniżam i tarzam w smole" Herberta, to może
> pogadamy. Inaczej - spadaj jak zwykle, nudziarzu i krętaczu.

NIGDZIE nie zasugerowałem, że Ty to robisz. To po kolei- bo IMO masz problem
z czytaniem ze zrozumieniem.
*
[...]
Co niezrozumiałego? "Ałtorytety" suflują Ci Szymborską. Ty- akceptujesz ICH
wybór. Mam przekonanie, że gdyby ta osoba była powszechnie potępiana jako
piewczyni największego)- Stalina i osoba, która żyrowała polskojęzycznemu,
sowieckiemu rządowi jego zbrodnie- i z tego powodu właściwie przemilczana-
wątpię, czy w ogóle byś o niej słyszała. No bo przy jakiej okazji? Talent
jej był dość przeciętny. Ot- taka Pawlikowska- Jasnorzewska. Może nawet ktoś
by wydał w ogóle jej wiersze- i wtedy byś ją odkryła- ale nie mam powodu
przypuszczać, żebyś się tym zachwyciła. A już z pewnością (chyba słusznie
zakładam?) nie chciałabyś dla niej Nobla. Te same "ałtorytety" opluwają
Herberta.
Efekt jest taki, że (z czym się spotkałem) nauczyciele języka polskiego
nie znają jego poezji, nawet o nim nie słyszeli- a Szmymborską tytułują
"nasza wielka poetka, noblistka".
Na tym przecież polega to suflowanie.
--

Chiron

30. Data: 2016-04-20 10:27:05

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edward" <l...@i...oy> napisał w wiadomości
>Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

>Tak to jest w życiu. Kazda religia bałamuci: komunistyczna, smoleńska,
Co to jest religia smoleńska? Możesz mi wyjaśnić?

--

Chiron

W Polsce poleje się krew
Lider U2 Bono w Kongresie USA:
Szwaby
Nasz gatunek ewolucyjnie ograniczyl zdrady do <1%
Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)