Wieści z Europy - adopcje dzieci

111. Data: 2005-07-06 08:35:24

Temat: Re: Wie?ci z Europy - adopcje dzieci
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> kiedy z rodzicami biologicznymi
> coś się dzieje, dziecko nie jest z miejsca zabierane i na następny dzień
> oddawane do adopcji! Najpierw szuka się kogoś bliskiego w jego otoczeniu, kto
> mógłby się nim zaopiekować - to jest cel podstawowy.

Moi dzieciaci znajomi: heteroseksualni, zarówno single, jak i żyjący w
związkach, w chwilach refleksji i gdybania martwią się mocno, jaki byłby
los ich dzieci "w razie czego".

Niewielkie są możliwości zabezpieczenia dzieciom opieki zgodnej z
oczekiwaniami rodziców, a jak ktoś ma "waleczną" teściową, siostrę,
szwagra itp., to ma podstawy się obawiać, że walka o dzieci "w razie
czego" będzie miała przebieg niezgodny z oczekiwaniami potencjalnie
nieżywych rodziców.

Tym bardziej marne szanse ma w Sądzie partner rodzica biologicznego,
jeśli o wnusia zawalczyć zechce babcia...

Dominika
--
unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
http://rakowska.pl/

112. Data: 2005-07-06 09:23:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem dobra opieka pary homoseksualistów była by dla większości
> mieszkańców bidula naprawdę dobrym rozwiązaniem.

Tyle że, w bidulach siedzą na ogół dzieci, które sa tam nie dlatego, że nie
ma chętnych na adopcję, tylko dlatego, ze mają nie unormowaną sytuację
prawną nie pozwalająca na adoptowanie ich.
Np. mają rodziców którzy nie zrzekli sie swoich praw rodzicielskich.

Więc to nie jest tak, że jak się przyzna parom homoseksualnym prawo adopcji,
to domy dziecka cudownie opustoszeją.

--
Edyta Czyż
Kochaj Boga i rób co chcesz. Augustyn

113. Data: 2005-07-06 11:14:17

Temat: Re: Wieści z Europy - adopcje dzieci
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Jednak nieporównywalnie, jak myślę.

Wiesz, z własnego doświadczenia.Ja nie wiem, jak bardzo się mój namęczył. Za
to mam porównanie , bo pierwsze dziecko rodziłam sama, drugie z mężem. I
chociaż drugi poród był cięższy, psychiczbnie czułam się o niebo lepiej, i
za to po wsze czasy błogosławić będę męża, bo był tam ze mną.

> Chętnie bym się zamieniła. Proszę, nie porównuj patrzenia z rodzeniem.

No, mój twierdził, że też by się zamienił. Żeby nie musieć patrzeć na to, co
się wyprawia z kimś, kogo kocha.
BTW, też bym się zamieniła z tymi kobietami, które twierdzą, że wolą urodzić
dziecko niż iść do dentysty...
Justyna

114. Data: 2005-07-06 11:39:39

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Marchewka"
<M...@b...pl> mówiąc:

>Chyba już kiedyś pisałam. Nie będę się wobec tego powtarzać, zwłaszcza, że
>to dosyć intymna sfera jednak.

Taaa, Google jest pełne intymności... :->

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

115. Data: 2005-07-06 11:44:59

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak"
> Taaa, Google jest pełne intymności... :->

Czy to odbiera Marchewce prawo do opowiadania o sobie tylko wtedy, kiedy uzna że
to właśnie ten moment/wątek/dyskutant?
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

116. Data: 2005-07-06 11:53:44

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola"
> ... o ile jakiś jest... ;)
Drugi raz do tej rzeki wchodzi się ostrożnie.

> A wiesz, jak fajnie byłoby, gdyby tak nie było?
Trudno się nie zgodzić. Wiesz, to chyba jedna z nielicznych spraw, które łączą
wszystkich grupowiczów.

117. Data: 2005-07-06 11:56:57

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel"
> Łeee, dopiero przyszła i już sobie idzie... ;-)
> (Gdzie byłaś jak Cię nie było?)

Nie sądziłam, że akurat Ty będziesz mnie oczekiwać :-) A ja? Odbierałam swoje
lekcje pokory. Nie umiem się już mądrzyć. Nie bawią mnie kłótnie. Ale stęskniłam
się za Wami wszystkimi :-)

118. Data: 2005-07-06 12:01:31

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"
> A ja na ten przykład nie chciałbym być wychowywany przez dwóch gejów czy
> lesbijki - wolałbym parę hetero lub nawet singla.

"A ja na ten przykład nie chciałbym być wychowywany przez parę mieszkającą poza
ciepłymi krajami". Czy to powód, by wprowadzić podobny zapis w prawie? :-)

119. Data: 2005-07-06 12:02:19

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <
> [...]
> Tym bardziej marne szanse ma w Sądzie partner rodzica biologicznego, jeśli o

Dokładnie o to mi chodziło.

120. Data: 2005-07-06 12:32:54

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Asias mnie niestety
powstrzymują:
> Użytkownik "puchaty"
> "A ja na ten przykład nie chciałbym być wychowywany przez parę mieszkającą poza
> ciepłymi krajami".
> Czy to powód, by wprowadzić podobny zapis w prawie? :-)

Przecież napisałem, że jestem przeciwny "ciepłemu" wychowaniu.

puchaty

[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?
Twoje Kolekcje on-line ?
Konstytucja Rzeczypospolitej Partyjnej
"Oto, co zniszczy rodzaj ludzki:
[GW]Odwrót od feminizmu? ;)