Wietrzenie alkoholu.

11. Data: 2006-04-25 14:06:28

Temat: Re: Wietrzenie alkoholu.
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
news:e2kuld$n5b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Pytanie moze i naiwne ale stoje przed powaznym problemem oskarzenia osoby,
> ktora zatrudniam do opieki nad dziecmi a ktora to oczywiscie zapiera sie
> ze to ona rozwodnila powyzszy alkohol. A chcialbym jej wierzyc bo jak do
> tej pory byla po prostu idealna i nic zlego sie nie dzilo a zarzut jest
> powazny i nie chcialbym nikomu wyrzadzic krzywdy.

A dzieci pytałeś? :)

12. Data: 2006-04-25 14:20:06

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
>
> A dzieci pytałeś? :)
> pozdrawiam

He, he..., pytalem ale moj syn jest jeszcze w takim wieku, ze fantazja
bierze gore nad rzeczywistoscia a corka mowi w swoim jezyku:)

Pozdrawiam.

Arek

13. Data: 2006-04-25 14:24:35

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to wlasnie chodzi, ze alkoholika nawet zakamuflowanego, ze tak powiem
> mozna poznac bo to sie rzuca w oczy a ta osobe znamy od kilku miesiecy i
> nigdy nic nie wskazywalo na takie zachowanie, dlatego tak trudno mi w to
> uwierzyc....

czasami nie poznasz- szczeglnie u kobiety :-/ zreszta masz inne
wytlumaczenie? ktos inny z domownikow? bo w to, ze wyparowalo to sam
przeciez nie wierzysz ;-)

> Myslalem tez o takiej prowokacji ale juz rozmawialismy na ten temat z ta
> osoba i nawet jak by nie mowila prawdy to bedzie sie teraz kryc.

alkoholik nie mysli racjonalnie, jak bedzie mial okazje zeby sie napic to z
niej w koncu skorzysta

Tomasz

14. Data: 2006-04-25 14:52:41

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:444e0fbd$1@news.home.net.pl...

> Moje doświadczenie: kieliszek koniaku (niezależnie od kraju
> pochodzenia)
> w jedną noc zamieni się w paskudną bezalkocholowaą ciecz o kolorze
> zbliżonym
> do tego co było wcześniej.

Nie zamieni się w 'bezalkocholową' ciecz, bo pojecie 'alkochol' nie
występuje w języku polskim.
Również nie zamieni się w ciecz 'bezalkoholową' ponieważ odparowanie
alkoholu (które nie wystąpi w zauważalnej postaci w ciągu tygodnia)
zmniejszy również poziom płynu i ubytek bedzie widoczny.
Z autopsji - widziałem butelką wódki (i nawet kosztowałem) której ubyło z
zamknietej butelki około 1/5 zawartości. Stała nieotwierana 20 lat - była
kartkowa jeszcze. Spadek mocy niewyczuwalny.
Metaxa była wypita i uzupełniona wodą.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

15. Data: 2006-04-25 16:06:04

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> alkoholik nie mysli racjonalnie, jak bedzie mial okazje zeby sie napic to z
> niej w koncu skorzysta

to ze ktos komus wypil alkohol nie oznacza, ze od razu jest alkoholikiem,
nie bardzo rozumiem dlaczego w tych kategoriach jest to rozpatrywane

Sierp

16. Data: 2006-04-25 16:42:20

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ze ktos komus wypil alkohol nie oznacza, ze od razu jest alkoholikiem,
> nie bardzo rozumiem dlaczego w tych kategoriach jest to rozpatrywane

no chyba nie smakosz dobrych trunkow? ;-) dla mnie osoba dorosla ktora w
tajemnicy oproznia komus butelke i dolewa do niej wody/herbaty to w 9 na 10
przypadkow alkoholik, a w pozostalym skonczonym idiota; poniewaz Janek nie
powierzylby dziecka idiotce to pewnosc jest paktycznie 100% (o ile to
oczywiscie ta osoba); nie mowie przy tym wcale "alkoholik" w perioratywnym
znaczeniu tego slowa- to poprostu chora osoba ktora wbrew wszystkiemu nie
moze sobie odmowic lyczka, potem dwoch itd.

Tomasz

17. Data: 2006-04-25 17:41:05

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadkow alkoholik, a w pozostalym skonczonym idiota; poniewaz Janek nie
> powierzylby dziecka idiotce to pewnosc jest paktycznie 100% (o ile to

po pierwsze - nie sadze, aby Janek robil test na inteligencje
po drugie - wiele razy spotykalem sie (nie osobiscie, choc jeden
przypadek mial moj kolega) z wypiciem alkoholu przez kogos kto robil
cos w mieszkaniu. Nie byli to alkoholicy, po prostu mysleli, ze ujdzie
im to na sucho, ze nikt sie nie zorientuje etc
po trzecie - sadze, ze alkoholika akurat Janek by rozpoznal, bo do tego
alkomatu nie potrzeba - skoro pracuje kilka miesiecy, to za ktoryms
razem przyszla by ta osoba "na bani"

> nie mowie przy tym wcale "alkoholik" w perioratywnym
> znaczeniu tego slowa- to poprostu chora osoba ktora wbrew wszystkiemu nie
> moze sobie odmowic lyczka, potem dwoch itd.

i rozumiem, ze przez X miesiecy sie jej udawalo? :-)

Sierp

18. Data: 2006-04-25 17:58:49

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze - nie sadze, aby Janek robil test na inteligencje

za to powinien sie na Ciebie obrazic ;-)

> po drugie - wiele razy spotykalem sie (nie osobiscie, choc jeden
> przypadek mial moj kolega)

ale tu jest mowa o kobiecie opiekujacej sie dzieckiem, a nie np. hydrauliku;
pozatym czy to normalne ze rozwadnia sie alkohol po takiej "akcji" dobrze
wiedzac, ze wlasciciel i tak sie zorientuje??

> po trzecie - sadze, ze alkoholika akurat Janek by rozpoznal, bo do tego
> alkomatu nie potrzeba - skoro pracuje kilka miesiecy, to za ktoryms
> razem przyszla by ta osoba "na bani"

niekonieczniel, alkoholik moze byc trzezwy nawet kilka lat do czasu jak nie
trafi na odpowiednia okazje i nie wytrzyma

> i rozumiem, ze przez X miesiecy sie jej udawalo? :-)

przez X miesiecy mogla nie pic w pracy, bo nie bylo do tego okazji; pozatym
alkoholicy maja zmieniony metabolizm i po malych dawkach alkoholu nie sa
pijani, a egzystuja wrecz znakomicie- jak nie miales z tym wczesniej
doczynienia w zyciu sie nie zorientujesz

Tomasz

19. Data: 2006-04-25 19:22:19

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze ktos mial podobne codowne zdarzenie i moze sie podzielic swoimi
> doswiadczeniami.
>
> Pytanie moze i naiwne ale stoje przed powaznym problemem oskarzenia osoby,
> ktora zatrudniam do opieki nad dziecmi a ktora to oczywiscie zapiera sie
ze
> to ona rozwodnila powyzszy alkohol. A chcialbym jej wierzyc bo jak do tej
> pory byla po prostu idealna i nic zlego sie nie dzilo a zarzut jest
powazny
> i nie chcialbym nikomu wyrzadzic krzywdy.

W marcu piłam metaxe etapami przez 2 tygodnie. Butelka (zakręcona) stała w
cieple - ok 25, 30 stopni (ach te ciepłe kraje). I zapewniam że nic nie
wywietrzało, wyparowało i zmieniło smaku. Co prawda nie czeska, tylko z
polska banderolka i kupowana na lotnisku, ale zakładam że metaxa od metaxy
nie za wiele sie rożni.

m. (co chętnie by coś wypiła ale w barku tylko niewypijalny likier bananowy)

20. Data: 2006-04-25 20:20:06

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako Sherlock Holmes podpowiem - może to nie Twoja niania, tylko jej
konkubent/mąż/brat ?
Zamiłowanie do alkoholu (zwłaszcza u kobiety) pewnie byś zauważył, ale
zdolność do przymknięcia oka na wybryk kogoś innego mogła uaktywnić się
po kilku miesiącach ;-)

A co do wietrzenia ...
Przechowywałam nalewkę na spirytusie (pigwówkę) w szklanej karafce ze
szlifowanym korkiem. Tak od imprezy. Na następnej stwierdziłam, że jakaś
nie tak samo dobra ta pigwówka :-( Niby to co było, ale takie jakieś gorsze.
I tatuś mi wyjaśnił, że to dlatego, bo alkohol wywietrzał.

Pozdrawiam

Magdalaena

Jaki klimatyzator?
czym pomalowac panele ścienne?