Wigilia

1. Data: 2002-12-16 15:51:57

Temat: Wigilia
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tradycyjne potrawy wigilijne (nie tylko dla optymalnych) z podanymi
wskaznikami i kaloriami zamiescilem na
http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/wigilia1.html
Pozdrawiam
maf

2. Data: 2002-12-16 17:55:02

Temat: Re: Wigilia
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF wrote:
> http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/wigilia1.html

O super :) coś dla poczatkujących w kuchni
można lekko zmodyfikować, przez usunięcie śmietany i innych tłustości
;)))

--
Pozdrowienia
Mel.

3. Data: 2002-12-17 10:18:35

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> O super :) coś dla poczatkujących w kuchni
> można lekko zmodyfikować, przez usunięcie śmietany i innych tłustości
> ;)))

:))) a propo smietany!

U mnie w domu na Wigilie tatus zawsze robil specjalnie dla mnie karpia w
smietanie.
Karpia dzieli sie na dzwonki
Na patelni smazy sie smietane najlepiej 30%
Jak sie troche wysmazy wklada sie karpia i smazy dotad az bedzie mieciutki,
Dla mnie pycha!
Mysle ze optymalnym tez sie spodoba :) polecam
oczywiscie przyprawy sol i ieprz do smaku .

Saman_tha wigilijna

MM - mleko w proszku
MM i post
MM