Wigilia w Jabel Ali

1. Data: 2001-12-22 19:33:35

Temat: Wigilia w Jabel Ali
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Tu w Emiratach juz byla Wigilia -ta oficjalna- organizowana przez
Ambasade. Jabel Ali to miejscowosc pomiedzy Dubajem a Abu Dhabi-dwoma
"duzymi" miastami gdzie skupia sie Polonia. A w polowie drogi bo te dwa
srodowiska lubia sie tak troche jak Krakow i Warszawa.
Bylo na niej 250 osob /tloczno/w ciemnawej i dusznawej sali ale ladnie
przyozdobionej.Ogolne lamanie sie oplatkami i zyczenia trwaly dlugo
i byly nad podziw serdeczne.

Menu bylo "anglosaskie" czyli pieczony Indyk !!! Salatka z bialej
kapusty z majonezem i orzechami, szparagi w sosie- tez majonezowym,
gotowane jarzynki i pieczone ziemniaczki.Kompot " egzotyczny".
Bardzo malo to wigilijne- Be !
Cholera mnie brala i zjadlem tylko salatki.
Reszta bedzie w domu ...w Domu ?? :-((
Miejcie sie Wszyscy Dobrze-gdziekolwiek jestescie-wszyskiego najlepszego
Tomek W

1. Data: 2001-12-22 20:28:28

Temat: Re: Wigilia w Jabel Ali
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek W" <d...@e...net.ae> a écrit dans le message news:
3...@e...net.ae...
ciach

> [...]
> Reszta bedzie w domu ...w Domu ?? :-((
> Miejcie sie Wszyscy Dobrze-gdziekolwiek jestescie-wszyskiego najlepszego

Nie przejmuj sie, to jeszcze nie "ta" Wigilia !

ps. A masz szanse na jakiegos sledzia ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-23 02:41:56

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> Nie przejmuj sie, to jeszcze nie "ta" Wigilia !
> ps. A masz szanse na jakiegos sledzia ?
> Ewcia
> Niesz !

A wiesz ze nawet mam. Tylko karp jest nieosiagalny ale za to masa innych
rybek. np. tak modny w grupie kuchnia losos :-)
Hej ! Tomek W
--
Tam jest gaz!! http://www.angelfire.com/wi/lpg/

1. Data: 2001-12-23 13:35:20

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj (Francja) tysz karp jest nieosiagalny... losos kroluje, no i
> skorupiaki (homary, itp.)

w Berlinie jest tradycja karpia na Sylwestra. Wtedy można prawie wszędzie
sobie drania zamówić. Wiele sklepów prowadzi jednak sprzedaż karpii również
na święta.

Waldek

1. Data: 2001-12-23 13:36:11

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej ! Tomek W
> --

Tutaj (Francja) tysz karp jest nieosiagalny... losos kroluje, no i

Milego Sledzia !

--
Niesz !

proszę o przepis na rolade z boczku wp.