proszę o przepis na rolade z boczku wp.

1. Data: 2001-12-22 18:45:09

Temat: proszę o przepis na rolade z boczku wp.
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o jakis dobry przepis na swiateczna rolade z boczku wieprzowego na
zimno. Sprawa, jak mozna sie domyslic, pilna. Boczek juz mam, a piekarnik
rozgrzany...

Pozdrawiam serdecznie

Wok

1. Data: 2001-12-23 09:12:51

Temat: Re: proszę o przepis na rolade z boczku wp.
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja boczek najpierw nacieram wszelkimi przyprawami - sól, pieprz, papryka
(najczęściej kupuję marynate staropolską i ją troche urozmaicam), oczywiście
duzo czosnku. Zawijam w zgrabny rulonik(obwiązuję go sznureczkiem), i do
lodówki na noc. Rano obsmażam na rozgrzanym tłuszczu i do brytfanki zalewam
wodą, dodaję cebulkę, i jeszcze czosnek, przyprawy - listek laurowy, ze dwa
ziarnka ziela angielskiego, pieprz, troche jarzynki i sól, duszę boczek w
tym z jakąś godzinkę, może półtorej jak duzy. Potem wyciągam do folii
aluminiowej i czekam aż ostygnie, a czasami taki gorący juz jemy. Jest
prosty ale pyszny.

Pozdrowienia świąteczne
Beata

1. Data: 2001-12-23 17:02:24

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki! Nie jestem mocny w przyrządzaniu mięs na zimno.
Również bardzo serdecznie pozdrawiam swiatecznie!!!

Wesołych Świąt!!!!
zarobieni po lokcie?
Do Polski!
Serniko - makowiec