Wild Eyes

1. Data: 2003-05-01 16:31:44

Temat: Wild Eyes
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o soczewkach kontaktowych z jakims wzorkiem?
ja wlasnie rozmyslam o zakupie jednej pary na probe :) moga
sie przydac na jakas imprezke :)
jakby ktos byl jeszcze zainteresowany to tutaj sa wzory takich
soczewek: http://www.wild-eyes.com
ktory sie wam najbardziej podoba? :)
bo ja poki co nie moge sie zdecydowac :P

pozdrawiam

nekhbet

1. Data: 2003-05-01 16:49:01

Temat: Re: Wild Eyes
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@o...pl> wrote in message

> ktory sie wam najbardziej podoba? :)
> bo ja poki co nie moge sie zdecydowac :P
>
> pozdrawiam
>
> nekhbet

Kocie, kocie!!! :-) Są rewelacyjne, na imprezę jak najbardziej, ale w
normalnych okolicznościach bym się nie odważyła ;-)
Pozdr.
Ula

1. Data: 2003-05-01 18:25:18

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie icefire!! Sama chyba sobie kupię. Ile kosztuja?

Pozdrawiam

ŻabCia

1. Data: 2003-05-01 18:54:23

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a ja doszedlem wlasnie do wniosku, ze mi sie podobaja Wildfire i Zoomin :)
a co do ceny to takie roczne soczewki kosztuja okolo 120-150 zl (jedna) :(
Ale ponoc teraz weszly na rynek takie same, tylko ze miesieczne i maja byc
tansze i bardziej przystepne finansowo :)
tu jest jeszcze stronka po polsku o tych soczewkach:
http://www.wild-eyes.pl

nekhbet

1. Data: 2003-05-01 20:10:14

Temat: Odp: Wild Eyes
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktory sie wam najbardziej podoba? :)
> bo ja poki co nie moge sie zdecydowac :P

zebra i cale czarne:))
K.

1. Data: 2003-05-02 12:38:24

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> zebra i cale czarne:))
> K.

Zdecydowanie :)))) No i jeszcze te biale... wyglada sie troche jak ... TRUP
:D

pozdr
Kasia

POMOCY!!