Wina mołdawskie

1. Data: 2004-10-18 10:45:52

Temat: Wina mołdawskie
Od: "Taurus" <t...@w...skonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem okazję popróbować wiele z tych win i warto je polecić
www.winnicemoldowy.pl ciekawe, jakie jest wasze zdanie ?

Jarek
www.vendi.pl

1. Data: 2004-10-18 11:05:42

Temat: Re: Wina mołdawskie
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taurus" napisał w wiadomości
> Miałem okazję popróbować wiele z tych win i warto je polecić
> www.winnicemoldowy.pl ciekawe, jakie jest wasze zdanie ?

Kagor - rewelacyjny :-))) mmmmmm... ten śliwkowy smaczek...

Piłam kiedyś mołdawskie wino musujące - czerwone, słodkie - przywiezione zza
wschodniej granicy, było boskie :-)

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-18 12:02:39

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kagor - rewelacyjny :-))) mmmmmm... ten śliwkowy smaczek...

no nie da sie ukryc, ze Kagor rzadzi... przy tej cenie?

MS

1. Data: 2004-10-18 12:44:36

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat S" napisał w wiadomości
> no nie da sie ukryc, ze Kagor rzadzi... przy tej cenie?

Jakoś nie zwróciłam uwagi na cenę, kupiłam z sentymentu do win
mołdawskich:-)
Nie ukrywam jednak, że szkoda by mi było wydać 500 zeta za butelkę dobrego
wina skoro mogę kupić, też dobre, za ok 20-30.

A teraz ciekawostka:
Znajomi szwedzi bardzo sobie chwalili, że takie smaczne i delikatne jest to
wino stołowe pn. Wino, znane również jako _Wino marki Wino_ lub _Patykiem
Pisane_ za ok. 4 zł + kaucja :-P

1. Data: 2004-10-19 07:45:01

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś nie zwróciłam uwagi na cenę, kupiłam z sentymentu do win
> mołdawskich:-)

tam, gdzie ja kupuje - 18 zl. czyli barszcz.

MS

> Znajomi szwedzi bardzo sobie chwalili, że takie smaczne i delikatne jest
> wino stołowe pn. Wino, znane również jako _Wino marki Wino_ lub _Patykiem
> Pisane_ za ok. 4 zł + kaucja :-P

czyli, wg niejakiego Wedrowycza :) - truskawkowa pryta :). a przeciez w
Szwecji tez rosna truskawki... widze tu nisze rynkowa...

MS

Żurek
ciastka z foremki na drucie
Jedno zdanie o zlodziejstwie z artykulu w Wyborczej...
włoszczyzna
Grzanki zapiekanki