Wino-jakie?:)

1. Data: 2004-08-06 15:00:04

Temat: Wino-jakie?:)
Od: "Zi3lu" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamiar kupic dzisiaj dobre winko(kolacyjka we dwoje:)),ale nie znam sie
zbytnio na winach:(Czy ktos moglby doradzic jakies dobre winko do
20pln,najlepiej czerwone,polslodkie:)Z gory dzieki za pomoc.

1. Data: 2004-08-06 18:17:51

Temat: Re: Wino-jakie?:)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 17:00:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zi3lu* skreślił te oto słowa:

> [...]
> zbytnio na winach:(Czy ktos moglby doradzic jakies dobre winko do
> 20pln,najlepiej czerwone,polslodkie:)Z gory dzieki za pomoc.

Zwykle Kadarki spełniają Twoje wymogi. Ostatnio nawet taka za 10 zł je
spełniała... ale ja jestem wzrokowcem, i nie napiszę Ci dokładnie jaka
kadarka to była :[
Poza tym trudno się sparzyć na winach reńskich, a ich ceny oscylują w
oklicach 20 zł.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-06 18:46:05

Od: "quell" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zi3lu" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbytnio na winach:(Czy ktos moglby doradzic jakies dobre winko do
> 20pln,najlepiej czerwone,polslodkie:)Z gory dzieki za pomoc.

Madzia, jak przyjeżdża nawiedzić tę Polskę, to pija mołdawski Kagor.
q.

1. Data: 2004-08-06 20:39:03

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Aug 2004 17:00:04 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Zi3lu*, w
wiadomości news:<news:cf06d8$ht3$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

Grecki Imiglikos jest mniam :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-08-07 14:21:31

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbytnio na winach:(Czy ktos moglby doradzic jakies dobre winko do
> 20pln,najlepiej czerwone,polslodkie:)Z gory dzieki za pomoc.

tiaa, półsłodkie do kolacji... brrr powodzenia.
Jeśli już to wytrawne, a w najgorszym wypadku półwytrawne. Chianti? Ok 24 zł

1. Data: 2004-08-07 14:59:40

Od: "traszka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> tiaa, półsłodkie do kolacji... brrr powodzenia.
> Jeśli już to wytrawne, a w najgorszym wypadku półwytrawne. Chianti? Ok 24

Betty Ty przyczyno wszelkiego zła! Chianti za 24 zet, to nie chianti, ale
zlewki
traszka

1. Data: 2004-08-07 17:55:30

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cf2oi0$ls6$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Betty" <n...@n...op.pl> wrote:

> Użytkownik "Zi3lu" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> sie
> >

> tiaa, półsłodkie do kolacji... brrr powodzenia.
> Jeśli już to wytrawne, a w najgorszym wypadku półwytrawne. Chianti? Ok 24 zł

Skąd wiesz co na kolację?

Władysław

1. Data: 2004-08-07 18:16:53

Od: "traszka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Skąd wiesz co na kolację?

Władek czytaj uważnie, co ludzie piszą, bo już tylko czytaszt tylko to, co
sam napisałeś

1. Data: 2004-08-07 20:20:45

Od: "Kane" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj coś z win produkowanych w byłych republikach radzieckich ... niskie
ceny a o niebo niebo od tanich win zachodnich ...

1. Data: 2004-08-08 05:50:11

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Władek czytaj uważnie, co ludzie piszą, bo już tylko czytaszt tylko
to, co
> sam napisałeś
> traszka
No wiesz traszko, Wino zwykle dobiera się do potrawy. Więc pytanie
Władysława jest zasadne. Ja rozumiem, że Zi3k zdecydował, że do potrawy
jaka zostanie podana na kolację pasuje wino czerwone, półsłodkie, ma
tylko problem z doborem marki.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński