Re: Wiosna i zima

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wiosna i zima
Date: Sun, 17 Feb 2019 19:58:15 +0100

> mnie sie nie chce czyscic szyb, czekam az mi samochod stopnieje, sniegu
> jak na lekarstwo, za to deszcze sa takie, ze po drogach stawiaja
> tabliczki: slow flood, Anglicy przekomarzaja sie z Walijczykami gdzie
> mocniej pada, ogrodek zatopilo mi w zeszlym roku trzy razy, zaczalem
> zmieniac roslinnosc zeby cos kwitlo, krokusy wybily u sasiadow, u mnie
> zonkile zaraz beda kwitly, mam ta przewage, ze moge smignac do fajnego
> pubu, walnac dwa czy trzy piwa, cos ugryzc, wrocic za kierownice i nie
> martwic sie, ze na tych pietnastu milach patrol zazyczy sobie dmuchania,
> [...]

Taki to klimat. U nas ok. 300 m .n.p.m. a tam gdzie bylismy to bylo 600,
wiec do kwietnia moze lezec snieg.
Siegbach w Hesji? Nigdy nie bylem, ale u nas sa dobre gorki, ze przed
wielu wielu laty, zeby nie wyglupic sie przed wyjazdem w Alpy, robilem
trening. Pozniej juz byly Pireneje i jakies 2.400!
Btw. Jak tam brexit
--
saluto
Silvio Balconetti