Wiosna i zima

11. Data: 2019-02-18 21:20:07

Temat: Re: Wiosna i zima
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 20:14, Ilona pisze:

> Ale, zdajesz sobie sprawe z tego, że jego rysowanie przechodziło przez
> ówczesną cenzure?
> //a tam nie siedzieli gamonie, (jak to się powszechnie promuje), tylko
> wybitni specjaliści.
>
> Inna kultura, inna psychika i taki Japończyk zupełnie nie 'czaił bazy'.

wychowywalem sie tez na 60 minut na godzine, glupia jestes, po prostu,
Lysiaka nie lubie, nie lubie ludzi, ktorzy sie motaja glowami a powinni
wrocic do kapusty

> "- Na przykład z wpisów do księgi pamiątkowej po wystawie w Tokio
> wynikało, że Japończycy niewiele z moich rysunków zrozumieli. Na
> szczęście to kulturalny naród i może dlatego bardzo mnie
> komplementowali. Dlatego staram się teraz wybierać na wystawy
> zagraniczne prace o tematyce uniwersalnej i zrozumiałe pod każdą
> szerokością geograficzną."

no prosze, jedni cos rozumieja a ty ciagle nie
--
gazebo

12. Data: 2019-02-18 21:24:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 21:20, gazebo wrote:

> [...]
> wrocic do kapusty

> no prosze, jedni cos rozumieja a ty ciagle nie

to jeszcze 'zgadnij', w jakim radio, to 60 minut było?

// że, nie wspomne o Radio Luxemburg.

13. Data: 2019-02-18 21:27:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 20:24, Ilona pisze:

> to jeszcze 'zgadnij', w jakim radio, to 60 minut było?
>
> // że, nie wspomne o Radio Luxemburg.

w tym samym co Powtorka z rozrywki, idz na lake i zobacz robaczka na
zywo, nie musisz otykac

--
gazebo

14. Data: 2019-02-18 21:31:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 21:27, gazebo wrote:

> w tym samym co Powtorka z rozrywki,

odpowiedz prawidlowa, ale nie o to chodzi.

15. Data: 2019-02-18 21:32:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 20:31, Ilona pisze:

> odpowiedz prawidlowa, ale nie o to chodzi.

chodzi o lake i biedronki

--
gazebo

16. Data: 2019-02-18 21:35:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 21:32, gazebo wrote:

> chodzi o lake i biedronki

racze, o żuki.

"Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion, too

Imagine all the people
Living life in peace"

17. Data: 2019-02-18 21:38:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 20:35, Ilona pisze:

> racze, o żuki.
>
> "Imagine there's no countries
> It isn't hard to do
> Nothing to kill or die for
> And no religion, too
>
> Imagine all the people
> Living life in peace"

obejrzyj sobie Zapomnianego diabla

--
gazebo

18. Data: 2019-02-18 21:47:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 21:38, gazebo wrote:

> obejrzyj sobie Zapomnianego diabla

obejrze, jednak posluchaj raz jeszcze 'Imagine'.

"W 1971 r. John Lennon napisał i nagrał słynną piosenkę pt. ,,Imagine"
(Wyobraź sobie). Na opublikowanej w 2004 r. przez magazyn Rolling Stone
liście ,,500 najsłynniejszych piosenek wszechczasów" ,,Imagine" zajęła
trzecie miejsce (zespołowo wygrali The Beatles z 23 piosenkami
dystansując The Rolling Stones z 14 piosenkami).
Piosenka ma wpadającą w ucho melodię, ale jej tekst jest bezpośrednim
tłumaczeniem na język niezbyt wyrafinowanej poezji tekstu Manifestu
Komunistycznego Marksa i Engelsa z 1848 r. Poniżej to tłumaczenie i jego
tłumaczenie na ludzki język. (XXX).
Sam Lenon w wywiadzie powiedziała, że ,,Imagine" była ,,antyreligijna,
anty-nacjonalistyczna, antykonwencjonalna, antykapitalistyczna, ale
ponieważ została polukrowana, została przez publiczność ,,łyknięta".
Teraz już wiedział, jak trzeba postępować - sprzedawać ludziom swoje
polityczne poglądy z odrobiną miodu." Podobno Lennon wyjaśnił kiedyś
McCartneyowi, że ,,Imagine" była nową wersją jego wcześniejszej piosenki
,,Working Class Hero", ale osłodzoną i przeznaczoną dla takich
konserwatystów, jak sam McCartney. "
http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-AN
TYKULTURA-MARSZ.html

19. Data: 2019-02-18 22:05:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 20:47, Ilona pisze:

> obejrze, jednak posluchaj raz jeszcze 'Imagine'.

ty obejrzyj sobie robaczka, i poszukaj innej piosenki, jak Paracetamol
moze uleczyc raka, moze cos zromumiesz poza przedrukowywaniem, idz na lake

> [...]
> McCartneyowi, że ,,Imagine" była nową wersją jego wcześniejszej piosenki
> ,,Working Class Hero", ale osłodzoną i przeznaczoną dla takich

to moze posluchaj tez sobie Morning has broken, jak nie wyjdziesz na
lake nic juz z ciebie nie bedzie, cokolwiek cie pali da sie to leczyc,
dla xl juz za pozno

--
gazebo

20. Data: 2019-02-18 22:09:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 22:05, gazebo wrote:

> [...]
>>
> to moze posluchaj tez sobie Morning has broken, jak nie wyjdziesz na
> lake nic juz z ciebie nie bedzie, cokolwiek cie pali da sie to leczyc,

to też ladne:
https://www.youtube.com/watch?v=iMewtlmkV6c

//chodzi o to, czy zdajesz sobie sprawe z tego co cie podswiadomie pali?

[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions
[ James C. Robinson ] An Introduction to Ordinary Differential Equations Solutions