Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!

1. Data: 2019-02-15 10:04:56

Temat: Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://prawy.pl/101015-ipn-zada-przeprosin-od-dzien
nikarki-msnbc-zniewaga-wymierzona-w-godnosc-i-pamiec
-o-ofiarach-getta-warszawskiego/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-02-15 21:16:12

Temat: Re: Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 09:04, XL pisze:
> [...]
cos ty znowu stracila, zainteresuj sie pogoda, idz na spacer, wez meza
pod reke, psa na spacer, kieliszek do kieszeni a do drugiej piersiowke,
usmiechnij sie, walnij kielicha, ulep balwana, zrob orla, cokolwiek, ale
zacznij byc clowiekiem, cokolwiek to slowo znaczy

--
gazebo

3. Data: 2019-02-15 21:42:31

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.02.19 um 21:16 schrieb gazebo:

> [...]
> usmiechnij sie, walnij kielicha, ulep balwana, zrob orla, cokolwiek, ale
> zacznij byc clowiekiem, cokolwiek to slowo znaczy

Jesli ma wiosne tak jak my, to moglaby pojsc jutro na jakis dluzszy
spacer, a pozniej wstapila cos zjesc. A jesli u niej jeszcze zima, to
polecam whisky tasting.

https://www.birkenhof-brennerei.de/de/erlebnis-brenn
erei/genussabend

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-02-16 10:10:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-15 o 10:04, XL pisze:
> https://prawy.pl/101015-ipn-zada-przeprosin-od-dzien
nikarki-msnbc-zniewaga-wymierzona-w-godnosc-i-pamiec
-o-ofiarach-getta-warszawskiego/

To najlepiej obrazuje całe polskie państwo na dzień dzisiejszy -
bezwzględne da własnych obywateli, np młodzieży zabawiającej się w
niezbyt wyszukany sposób gdzieś w lesie przy ognisku. - Bezsilne wobec
zewnętrznych, zadeklarowanych i jawnych wrogów Polski i Polaków.
Przeprosić?? A co takie wymuszanie przeprosin może Ci, nam Polakom dać?

5. Data: 2019-02-17 23:51:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
> zewnętrznych, zadeklarowanych i jawnych wrogów Polski i Polaków.
> Przeprosić?? A co takie wymuszanie przeprosin może Ci, nam Polakom dać?

Konsekwentne - może dać wiele:
https://www.tvp.info/41351200/premier-morawiecki-nie
-pojedzie-na-szczyt-grupy-wyszehradzkiej-w-izraelu-o
dbyl-rozmowe-z-netanjahu

I Żydki nie załatwią sobie tego, o co im tak bardzo chodzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-02-18 09:13:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-17 o 23:51, XL pisze:
> [...]
dbyl-rozmowe-z-netanjahu

> I Żydki nie załatwią sobie tego, o co im tak bardzo chodzi.

A nie da nic. Przynajmniej dla mnie to żadna satysfakcja że kogoś tam
zmuszono do przeprosin.

Nie załatwią? A o co im możne chodzić - przygotowanie gruntu do wypłaty
odszkodowań/rekompensat państwu Izrael za  mienie Polaków żydowskiego
pochodzenia z czasów 2WŚ?

Swoja drogą jeżeli chodzi o mnie to nie mam jakichś dużych uwag do
Izraela - prowadzi politykę jaka mu odpowiada i w sumie ich sprawa,
uwagi mam do polityki prowadzonej przez kolejne nasze, polskie rządy,
które w odróżnieniu od traktowania nas Polaków państwo Izrael traktują
jak jakąś świętość. Nie pojedzie na szczyt, ojejciu, ale się postawił!!
Izrael ze zgrozy i wstydu chyba się zapadnie pod ziemię.

7. Data: 2019-02-19 15:43:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
> jak jakąś świętość. Nie pojedzie na szczyt, ojejciu, ale się postawił!!
> Izrael ze zgrozy i wstydu chyba się zapadnie pod ziemię.

No wiesz, Izrael pewnie nie, ale Netanjahu PRZED WYBORAMI ewidentnie obniży
swoje szanse - już nawet same Żydki się denerwują na niego.
https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/591605
,zagraniczne-media-izraelska-koalicja-rzadowa-ambara
s-dyplomatyczny.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2019-02-19 21:09:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 15:43, XL wrote:
> [...]
> https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/591605
,zagraniczne-media-izraelska-koalicja-rzadowa-ambara

Nadal nie moge znaleźć uzasadnienia dlaczego szczyt V4 miał sie odbyć w
Izraelu?

9. Data: 2019-02-20 09:00:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-19 o 15:43, XL pisze:

> [...]
> https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/591605
,zagraniczne-media-izraelska-koalicja-rzadowa-ambara

Ktoś widać usiłuje załagodzić ostatni wybryk motywując to przedwyborczą
grą pod publiczkę władców Izraela. Ambaras w tym że ja osobiście nigdy
nie widziałem tych władz pozytywnie do nas nastawionych. Nie, nie jest
to jakaś skarga tylko stwierdzenie faktu.

10. Data: 2019-02-20 13:55:52

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

,zagraniczne-media-izraelska-koalicja-rzadowa-ambara
s-dyplomatyczny.html

> Nadal nie moge znaleźć uzasadnienia dlaczego szczyt V4 miał sie odbyć w
> Izraelu?

Proponowalem Tirane albo Soczi, ale nikt mnie nie sluchal. Trzeba wiec
moze zapytac tego faceta z lewej.

https://bi.im-g.pl/im/15/56/17/z24473109V,Od-lewej--
premier-Wegier-Viktor-Orban--premier-Slo.jpg

A moze panowie chcieli zrobic sobie pielgrzymke?
--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions
[ James C. Robinson ] An Introduction to Ordinary Differential Equations Solutions
Rzecz o surowcach
Dość żydowskiego dyktatu w Polsce!
[ Don R. Hansen, Maryanne M. Mowen ] Managerial Accounting 8th Edition Solutions