Wiosna i zima

21. Data: 2019-02-19 06:17:09

Temat: Re: Wiosna i zima
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 21:09, Ilona pisze:
> [...]
TYKULTURA-MARSZ.html

> to też ladne:
> https://www.youtube.com/watch?v=iMewtlmkV6c
>
> //chodzi o to, czy zdajesz sobie sprawe z tego co cie podswiadomie pali?

za malo marksizmu w twojej wypowiedzi

--
gazebo

22. Data: 2019-02-19 20:52:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 06:17, gazebo wrote:

> za malo marksizmu w twojej wypowiedzi

To nie sa żarty i wyraznie widać, że zaczyna sie terror.

https://www.dw.com/pl/niemiecki-polityk-trzeba-znie%
C5%9B%C4%87-zasad%C4%99-jednomy%C5%9Blno%C5%9Bci-w-u
e/a-47574995

https://www.dw.com/pl/niemiecki-minister-finans%C3%B
3w-optuje-za-armi%C4%85-europejsk%C4%85/a-18943956

i eurogestapo
https://www.dw.com/pl/ischinger-potrzebujemy-europej
skiego-fbi/a-37005129

Teraz już wiesz dlaczego rząd HM, tak błyskawicznie zdecydował się na
BreXit.

23. Data: 2019-02-20 16:53:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/02/2019 o 19:52, Ilona pisze:

> To nie sa żarty i wyraznie widać, że zaczyna sie terror.

alez to sa zarty, traktuje cie jako ogromna ciekawostke
--
gazebo

24. Data: 2019-02-20 22:15:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 16:53, gazebo wrote:

> alez to sa zarty, traktuje cie jako ogromna ciekawostke

Za prędko się nie ciesz.
Poczekaj do 29 marca.
https://interactive.news.sky.com/2017/brexit-countdo
wn/
// chyba, że masz takie coś, już od dawna, na swoim ulubionym smartfonie?

25. Data: 2019-02-21 06:54:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/02/2019 o 21:15, Ilona pisze:

> Za prędko się nie ciesz.
> Poczekaj do 29 marca.

to nie moje urodziny

--
gazebo

26. Data: 2019-02-21 20:23:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-21 06:54, gazebo wrote:

> to nie moje urodziny

ale, fajerwerki już kupiłes?

27. Data: 2019-02-22 06:13:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/02/2019 o 19:23, Ilona pisze:

> ale, fajerwerki już kupiłes?

nie

--
gazebo

28. Data: 2019-02-22 21:20:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 06:13, gazebo wrote:

> nie

to 'se' kup, bo zabraknie.

29. Data: 2019-02-22 22:24:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 20:20, Ilona pisze:

> to 'se' kup, bo zabraknie.

najadlas sie juz?

--
gazebo

30. Data: 2019-02-22 22:49:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 22:24, gazebo wrote:

> najadlas sie juz?

mam wrożenie jak byś się martwił, że to już tylko miesiać?

https://interactive.news.sky.com/2017/brexit-countdo
wn/

[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions
[ James C. Robinson ] An Introduction to Ordinary Differential Equations Solutions