Wiosna i zima

51. Data: 2019-02-27 23:24:11

Temat: Re: Wiosna i zima
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 23:13, Ilona wrote:

> no sam widzisz do czego prowadzi ten nowymarksizm.
>
> // a jesli nie widzisz, to tu pan Krzysztof rzeczowo i jak zwykle w
> punkt: https://www.youtube.com/watch?v=l7__dv--It8

tu ten punkt:
https://www.youtube.com/watch?v=l7__dv--It8&feature=
youtu.be&t=1285

52. Data: 2019-02-28 18:22:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 22:09, Ilona pisze:

> a dziś wszystkich zamkneli w obozach pracy

praca nie hanbi, pozytywizm sie klania, chyba

--
gazebo

53. Data: 2019-02-28 18:24:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 22:13, Ilona pisze:

> no sam widzisz do czego prowadzi ten nowymarksizm.

o kurwa, to ty tam bylas

--
gazebo

54. Data: 2019-02-28 18:24:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 22:24, Ilona pisze:

> [...]
jeszcze by brakowalo zebym cie musial ogladac

--
gazebo

55. Data: 2019-02-28 18:35:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 18:22, gazebo wrote:

> praca nie hanbi, pozytywizm sie klania, chyba

Ba!
Etos pracy czyni wolnym!
//neo_marksistom się to nie spodoba.

56. Data: 2019-02-28 18:41:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 18:24, gazebo wrote:

> jeszcze by brakowalo zebym cie musial ogladac

wystarczy posłuchac
// i się zadumać

57. Data: 2019-02-28 19:02:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 18:24, gazebo wrote:

> o kurwa, to ty tam bylas

wystarczy trocha wyobrażni

58. Data: 2019-02-28 20:13:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 17:41, Ilona pisze:

> wystarczy posłuchac

pojebalo cie?

--
gazebo

59. Data: 2019-02-28 20:14:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 18:02, Ilona pisze:

> wystarczy trocha wyobrażni

naucz sie w koncu pisac bez polskich znakow bo tak jebiesz polski jezyk,
ze az przykro patrzec

--
gazebo

60. Data: 2019-02-28 20:15:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 17:35, Ilona pisze:

> Ba!

O Bi O Ba

--
gazebo

[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions
[ James C. Robinson ] An Introduction to Ordinary Differential Equations Solutions