Wiosna i zima

61. Data: 2019-02-28 20:30:15

Temat: Re: Wiosna i zima
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 20:13, gazebo wrote:

> pojebalo cie?

posłuchać ze zrozumieniem.

62. Data: 2019-02-28 20:31:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 20:14, gazebo wrote:

> naucz sie w koncu pisac bez polskich znakow bo tak jebiesz polski jezyk,
> ze az przykro patrzec

wlaśnie się oduczam :)

63. Data: 2019-02-28 20:40:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 20:15, gazebo wrote:

> O Bi O Ba

pozytywizm i szkółki parafialne, pokonały marksizm klasycznych
https://www.youtube.com/watch?v=B8fndeDJcuc

// CaFeBiBa i troche wody dla ochłody.

64. Data: 2019-02-28 20:47:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 19:30, Ilona pisze:

> posłuchać ze zrozumieniem.

double pojebanie wlasnie prezentujesz, histerie, ktora prezentujesz
mozna czytac, trzeba wiedziec ilu ludzi i jakich chodzi po swiecie

--
gazebo

65. Data: 2019-02-28 20:50:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 19:31, Ilona pisze:

> wlaśnie się oduczam :)

pogadaj ze Stokrotka, bedziesz do przodu

--
gazebo

66. Data: 2019-02-28 20:56:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 20:47, gazebo wrote:

> double pojebanie wlasnie prezentujesz, histerie, ktora prezentujesz
> mozna czytac, trzeba wiedziec ilu ludzi i jakich chodzi po swiecie

chciałeś przez to powiedzieć, że kiedyś w miastach rovery rozdawali?

//https://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201004/127
1358107_by_georg12_600.jpg

67. Data: 2019-02-28 21:03:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-28 20:50, gazebo wrote:

> pogadaj ze Stokrotka, bedziesz do przodu

ortografia to terror psychologiczny, to jeszcze jeden przejaw teorii
krytycznej.

warto posłuchać:
https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=8

68. Data: 2019-02-28 21:07:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 19:56, Ilona pisze:

> chciałeś przez to powiedzieć, że kiedyś w miastach rovery rozdawali?

pisze sie land rovery
--
gazebo

69. Data: 2019-02-28 21:07:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 20:03, Ilona pisze:

> ortografia to terror psychologiczny, to jeszcze jeden przejaw teorii
> krytycznej.

no i juz jestes jej kumpela

--
gazebo

70. Data: 2019-02-28 21:08:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 19:40, Ilona pisze:

> pozytywizm i szkółki parafialne, pokonały marksizm klasycznych
to jest Szulkin

--
gazebo

[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions
[ James C. Robinson ] An Introduction to Ordinary Differential Equations Solutions