Wirtualna Kuchnia Polska - szukam sponsora

1. Data: 2006-12-11 17:33:25

Temat: Wirtualna Kuchnia Polska - szukam sponsora
Od: "Mariusz 'Merlin' Marczak" <m...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanki i Koledzy po widelcu,
jestem (byłem) administratorem serwisu kuchnia.verus.pl (albo
kuchnia.verusinter.net) znanego także jako Wirtualna Kuchnia Polska.
Wszystkich Was pragnę przeprosić za jego nagłe zniknięcie. Boleję nad tym, że w
związku z kłopotami firmy użyczajacej mi serwera zmuszony zostałem do
zawieszenia działalności.
Tak więc na dzień dzisiejszy szukam sponsora, który udostepniłby mi:
- serwer WWW
- PHP
- MySQL
- sendmaila
- ok. 100MB przestrzeni (łącznie z b.d.).

Serwis ma charakter darmowy, tak więc nie stać mnie na inwestycję w tym
zakresie i ew. reklamy. Mogę odwdzięczyć się jedynie reklamą provider'a i
licznymi odwiedzinami strony.

Po szczegóły zapraszam na priva.

2. Data: 2006-12-11 17:42:15

Temat: Re: Wirtualna Kuchnia Polska - szukam sponsora
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Mariusz 'Merlin' Marczak wrote:

> [...]

> tym zakresie i ew. reklamy. Mogę odwdzięczyć się jedynie reklamą
> provider'a i licznymi odwiedzinami strony.

A 50zł rocznie to jest tak strasznie drogo? Np.:
http://linuxpl.com/?id=hosting&k=w1gb

Jeżeli serwis miał swoich czytelników (chociażby 10) to zróbcie zrzutkę
po 5zł i już będzie na hosting...

Ew. np.:
http://60free.ovh.org/pl/index.html

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2006-12-11 17:50:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message
> [...]

Trudno - nie dam, nie warto.

4. Data: 2006-12-11 19:44:20

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Mariusz 'Merlin' Marczak napisał(a):

> [...]
>
> Serwis ma charakter darmowy, tak więc nie stać mnie na inwestycję w tym
> zakresie i ew. reklamy. Mogę odwdzięczyć się jedynie reklamą provider'a i

Zależy jak duzy ruch, jeśli nie jest to zbyt dużo, to mogę pomóc. Za
free oczywiscie ;)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

5. Data: 2006-12-11 23:02:06

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał
> A 50zł rocznie to jest tak strasznie drogo? Np.:
> http://linuxpl.com/?id=hosting&k=w1gb

Odradzam tego dostawcę.

> Jeżeli serwis miał swoich czytelników (chociażby 10) to zróbcie zrzutkę
> po 5zł i już będzie na hosting...
>
> Ew. np.:
> http://60free.ovh.org/pl/index.html

To już prędzej :)
Dałbym kawałek miejsca u siebie ale już mam jednego kolegę do pilnowania,
więc...

M.

6. Data: 2006-12-11 23:04:12

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Maciej Muran wrote:

> Odradzam tego dostawcę.

To było dla przykładu ceny - grosze w perspektywie roku. Swoją droga ja
używam i nie mam powodów do narzekań.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

7. Data: 2006-12-20 17:05:05

Od: Chino <c...@c...niotkuda> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz 'Merlin' Marczak napisał:

> [...]
> - MySQL
> - sendmaila
> - ok. 100MB przestrzeni (łącznie z b.d.).

? Nie stać cie na wywalenie tak ogromnej fortuny jak 20 złotych rocznie?
Za stówę mozesz mieć dwadziescia razy lepsze parametry bez żadnej łaski,
czuć sie u siebie jak panisko, a przy własciwej oglądalności zarobić na
koszty i nawet drobne wydatki.

Kutia
Re: GDZIE MOJE DZIECKO?
Re: GDZIE MOJE DZIECKO?