Wirus!!!!!

11. Data: 2001-11-28 22:45:27

Temat: Re: Wirus!!!!!
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ladny wykladzik tylko ja tez dostalem taka powiastke od serwera
>
> Sender of the infected attachment: algraf
> Subject of the message: Re:
> One or more attachments were quarantined.
> Attachment README.MP3.scr was Quarantined for the following reasons:
> Virus W32.Badtrans.B@mm was found.

Ten wirus nie jest groźny.

> Wirus przyszedl z adresu algraf <_...@g...pl>

Tą kreskę "_" to dopisuje wirus aby programy antywirusowe nie mogły
ostrzegać "nosicieli".

--
Pozdrawiam, Pituś

12. Data: 2001-11-29 09:53:49

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Marażewski" <l...@c...pl>

> Prosiłbym szanownych grupowiczów o usunięcie moich
> namiarów ze skrzynki adresowej. Liczę na zrozumienie,
> bo mój adres - to kilkaset .
> --
> Leszek Marażewski
> l...@c...pl

Jezeli moge Prosic o to samo co P.Leszk M.
to bede bardzo wdzieczny.

-
Pozdr.....
RS/Szymon
r...@p...onet.pl
______________

13. Data: 2001-11-29 11:28:17

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze mam wirusa, dostalem go w prezencie od Jozka :-)
Musialem przeinstalowac system. Mialem antywira nortona ale go nie wykryl.
Jak mam upgrejdowac nortona bez ponownego polaczenia z internetem ? Wirus
jest tak wredny ze nie tylko kozysta z ksiazki adresowej ale tez z listow.
Wszystkich do ktorych poszedl przepraszam. Mam nadzieje ze to sie nie
powtorzy.

pozdrawiam
Arek

14. Data: 2001-11-29 13:36:58

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>

> [...]
> jest tak wredny ze nie tylko kozysta z ksiazki adresowej ale tez z listow.
> Wszystkich do ktorych poszedl przepraszam. Mam nadzieje ze to sie nie

Czesc Arku !

Mysle ze zrozumiales tresc tamtego listu , sugerowalem Ci abys do czasu
usuniecia wirusa nie otwieral skrzynki majac polaczenie z siecia
O obrazie na kogokolwiek nie ma mowy !!!
Poza tym ze ostatnie dni dostawalem kilka Twoich listow z wirusem
i dla bezpieczenstwa mialem troche roboty , bo za kazdym razem
sprawdzalem caly dysk AVP
Wierze ze Dasz sobie rade

--

-
Pozdr.....

15. Data: 2001-11-29 18:27:09

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewski" <l...@c...pl> wrote in message
> Prosiłbym szanownych grupowiczów o usunięcie moich
> namiarów ze skrzynki adresowej. Liczę na zrozumienie,
> [...]

A mojego nie usuwajcie, bo lubię ryzyko! :-))

--
Pozdrawiam, Pituś

16. Data: 2001-11-29 18:36:47

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAŁATWIONE

--

Leszek MARAŻEWSKI
l...@c...pl

17. Data: 2001-11-29 20:23:49

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie o Pana mi chodzilo .
___________________

18. Data: 2001-11-30 09:35:25

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pituś napisal:
>A mojego nie usuwajcie, bo lubię ryzyko! :-))
[...]

hi, hi, to dobre :-)
Ludziom na grupie calkowicie poodbijalo z tym wirusem :-) niedlugo pojda na
noze albo bedzie tak jak z wąglikiem w stanach.
Kochani, ... zawsze szukajcie dobrych stron ... bo to ze wirus Sircan
zaatakowal - spowodowalo znaczne ozywienie na grupie :-)

pozdrawiam
Arek

19. Data: 2001-11-30 09:58:53

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>

[...]

> hi, hi, to dobre :-)
> Ludziom na grupie calkowicie poodbijalo z tym wirusem :-)

no comment

--

-
Pozdr.....

20. Data: 2001-11-30 13:22:49

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> wrote in message
> [...]
> Kochani, ... zawsze szukajcie dobrych stron ... bo to ze wirus Sircan
> zaatakowal - spowodowalo znaczne ozywienie na grupie :-)

Zgadzam się z Kolegą! Nie przeżywajcie tak tych wirusów, jak nie ten to inny
was dopadnie
;-)))
Przy okazji można potrenować przeciwdziałanie takim niespodziankom i
wymienić doświadczenia.
Życzę wszyskim samych wygranych bitew z wirusami!

--
Pozdrawiam, Pituś

Ńđî÷íî ďđčîáđĺňĺě âĺíňčë˙ňîđ ÂÖ4-75-12.5 ëĺâűé
obowiazek
Samodzielna księgowa/Warszawa
Uwaga na: Trojan.Worm.Badtrans.II
Języki obce