Wirus!!!!!

1. Data: 2001-11-27 11:09:25

Temat: Wirus!!!!!
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wczoraj dostalem w pustej tekstowo przesylce e-mail wirusa o nazwie:

I-Worm.Sircam.c

- jako zalacznik.

Skopiowalem zalacznik tylko na Desktop nie otwierajac go
i zwrocilem sie z zapytaniem do autora tego maila, gdyz mialem
meldunek mojego scan - vurusa ze przesylka jest z wirusem.

No i zaczlo sie automatyczne wysylanie z mego konta tego diabla
poza moja kontrola. Prawdopodobnie juz go unicestwilem programem
AVP Kasperski ale gdyby ktos takowy otrzymal z mego konta - natychmiast
kasowac
i nie otwierac zalacznika ani go nawet nie kopiowac.

pozdr. - Jozek
_________________

_____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytów i rencistów rujnuja budzet RP.
(C)Pearl

2. Data: 2001-11-27 11:35:04

Temat: Re: Wirus!!!!!
Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC wrote:

> [...]
> kasowac
> i nie otwierac zalacznika ani go nawet nie kopiowac.

Ja robie cos takiego.
Zanim sciagne cos ze skrzynek, przegladam poczte z przegladarki www,
czyli jeszcze praktycznie jej nie ma u mnie w komputerze, tylko na
serwerze.Jak cus nie tak, lub mam watpliwosci to od razu do kosza.
po za tym polecam antywirusowego cos miec.

- W.

3. Data: 2001-11-27 11:41:25

Temat: Odp: Wirus!!!!!
Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez dostalem od Ciebie ta niespodzianke.

na takie rzeczy jest tylko jedna matoda - to tak jak z seksem:
antykoncepcja - rozne programy antywirusowe, ale przede wszystkim HIGIENA!!!
!!!!!!!!!!
jak dostajesz mail od nieznajomej osoby i jest ona jakkolwiek podejrzany to
bez zastanowienia wyrzuc (bez zagladania co tam jest, bo jesli to zrobisz a
byl tam wirus to juz jestes zarazony) go do kosza i pozniej usun go tez z ko
sza.
Ja stosuje nastepujaca metode - jesli dostane podejrzany mail, a juz z zalac
znikiem jest to bardzo podejrzane, i nawet od osoby mi znanej i w tresci mai
la nie pisze nic ze zalczyla mi taki a taki plik to ten mail od razu wywalam
!!!!!! Jak to bylo cos waznego to osba wysle to jeszcze raz, a poza tym moge
poslac mail z zapytaniem czy faktycznie cos slala!!!
A jak juz jest mail i cos samo mi sie otwiera to wiadomo ze to wirus i jak n
aszybciej - bez otwierania zlacznika czy czytania maila - wywalajcie!!!

Z zyczeniami udanego pozycia w sieci

Wujek

Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:9tvs0o$8qg$04$...@n...t-online.com...

_____________________

4. Data: 2001-11-28 07:29:23

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jak to leczyc ??????????????? !!!!!!!!!!!!
_____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C)Pearl

_____________________

5. Data: 2001-11-28 08:42:13

Od: "Marian L" <marian.landowski(wytnij)@lama.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szanowny JC <J...@t...de> napisał :

> [...]

Niestety też już 2 razy zarażono mnie podobnym wirusem :-((
Pierwszy raz chyba ze 2-3 miesiące temu i sprawa jeszcze
jest wyjaśniana. Drugi raz kilka tygodni temu ale tego
błyskawicznie za pomocą programu z Onetu zlikwidowałem.
Gorzej bo za pierwszym razem pozarażałem innych :-((.
Dopiero właściciel ekskluzywnej firmy z Gliwic zwrócił
mi uwagę - serdeczne dzięki :-)).
Sądzę że od stycznia kiedy TP SA wprowadzi identyfikację
dostępu dla dial-up`owców zmaleje ilość takich szkód.

Pozdrawiam
Marian L

6. Data: 2001-11-28 14:07:09

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ladny wykladzik tylko ja tez dostalem taka powiastke od serwera

Sender of the infected attachment: algraf
Subject of the message: Re:
One or more attachments were quarantined.
Attachment README.MP3.scr was Quarantined for the following reasons:
Virus W32.Badtrans.B@mm was found.

Wirus przyszedl z adresu algraf <_...@g...pl>

Tu msci sie wielosc adresow na darmowych serwerach czesto nie
zabezpieczonych przed wirusami.
Poki co IDN nie puszcza takiego badziewia...

Pawel

7. Data: 2001-11-28 16:12:24

Od: t...@w...pl (Tomasz Przybysz) szukaj wiadomości tego autora

28 listopada 2001, 08:29:23, algraf pisze:

> Jak to leczyc ??????????????? !!!!!!!!!!!!

Najlepiej Aspirin Bayern i witaminą C. :-))))))
Przede wszystkim nie otwierać bezmyślnie wszystkich listów, zwłaszcza
tych z załącznikami od nieznanych osób. Jeśli używacie Outlooka, to
wyłączcie okienko podglądu.
Dobrym pomysłem jest duet - jakiś dobry program antywirusowy
(najlepsze to Kaspersky AntyVirus - KAV, dawniejszy AVP - oraz Norton
Antyvirus) oraz... firewall Zone Alarm, który posiada ochronę przed
niebezpiecznymi załącznikami (zmienia rozszerzenie każdego
wykonywalnego pliku na swoje własne, załącznik można później normalnie
otwierać, ale zabezpiecza nas przed wykonaniem skryptu wysyłającego
zarażone listy z naszego komputera).
Ja jeszcze używam programu pocztowego The Bat, który standardowo ma
zablokowane uruchamianie załączników, ale jeśli ktoś jest
przyzwyczajony do łatwego w obsłudze Outlooka, to niech przy nim
pozostanie.

--
Pozdrawiam...

Tomek
t...@w...pl
www.fop.prv.pl

--
Spraw by liczył się każdy dzień...

8. Data: 2001-11-28 17:33:42

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj algraf
myslalem ze to przemilcze ale Ty od wczoraj
bombardujesz moja skrzynka i nie tylko moja ;-(
Jak narazie zaden nie moze sie przedostac - ale po co kusic los
Widzisz JC i inni tez go mieli ale w miare szybko zrobili
z tym pozadek i jest ok.

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>
> Jak to leczyc ??????????????? !!!!!!!!!!!!

Leczenie to juz ostatecznosc !
(przede wszystkim wylecz i dopiero wtedy otwieraj
program poczt. - unikniesz dalszych wysylek wirusa )
chcac siedziec w sieci trzeba o takim czyms
pomyslec wczesniej
posluchaj'cie rady Wujka :
HIGIENA!!!
trudno ;-( trzeba pare zloty wydac na pozadny AVP
i przynajmniej wziasc pod uwage to :

10 - Przykazan ktorye warto wziasc pod uwage .
------

1.Zainstaluję program antywirusowy.
2.A nawet dwa.
3.Będę jak najczęściej uzupełniał bazę wirusów.
4.Będę miał ciągle włączony monitor antywirusowy.
5.Nie będę otwierał podejrzanych załączników w e-mailach, szczególnie od
nieznanych osób.
6.Nawet jeżeli obiecują nagie zdjęcia Britney Spears czy innej Kurnikowej.
7.Nie będę pobierał programów z podejrzanych witryn, nawet jeśli obiecują
internet za friko.
8.Nie będę przegrywał pirackich płyt i dyskietek.
9.Nawet od kolegi (lub koleżanki :)).
10.Zainstaluję firewalla i po prostu będę bardzo ostrożny.

> Użytkownik "Tomasz Przybysz"
> Przede wszystkim nie otwierać bezmyślnie wszystkich listów, zwłaszcza
> tych z załącznikami od nieznanych osób.

ooooto chodzi - ciekawosc to pierwszy stopien do piekla

--

-
Pozdr.....

9. Data: 2001-11-28 20:55:54

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jak to leczyc ??????????????? !!!!!!!!!!!!

Witam.

No coż Arku przede wszystkim musisz do czasu
uporania się z tym wirusem nie pobierac i wysylać
poczty. Przejdz na komunikacje per GG lub CHAT.

A co do leczenia tego wirusa to pozwole sobie zacytować
rade Pearla, która okazala sie bardzo skuteczyn w tej sprawie:

Wejdź na stronę
www.avp.com.pl
tam jest darmowy program, który usuwa wirusa i
wszystkie wpisy w rejestrze z nim związane.

Na stronie
http://www.avp.com.pl/news/default.php

pod datą 23.07. i 25.07.2001 coś znajdziesz dla siebie. Polecam.

Myslę że każdy kto zostal tym wirusem trafiony musi wiedzieć,
że odbylo się to bez wiedzy nadawcy zainfekowanej, pustej e-mail.

Polecam wszystkim powyższe dwa adresy internetowe.

pozdr. - Józek

_______________________

_____________________

10. Data: 2001-11-28 21:39:39

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosiłbym szanownych grupowiczów o usunięcie moich
namiarów ze skrzynki adresowej. Liczę na zrozumienie,
bo mój adres - to kilkaset .
--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

Użytkownik "Marian L" <marian.landowski(wytnij)@lama.org.pl> napisał w
wiadomości news:9u284t$snq$2@news.tpi.pl...
> [...]
> Sądzę że od stycznia kiedy TP SA wprowadzi identyfikację
> dostępu dla dial-up`owców zmaleje ilość takich szkód.

Ńđî÷íî ďđčîáđĺňĺě âĺíňčë˙ňîđ ÂÖ4-75-12.5 ëĺâűé
obowiazek
Samodzielna księgowa/Warszawa
Uwaga na: Trojan.Worm.Badtrans.II
Języki obce