Re: Wirus!!!!!

From: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wirus!!!!!
Date: 28 Nov 2001 15:07:09 +0100

From: "algraf" <a...@i...org.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, November 28, 2001 8:29 AM

Temat: Odp: Wirus!!!!!

Ja tez dostalem od Ciebie ta niespodzianke.

na takie rzeczy jest tylko jedna matoda - to tak jak z seksem:
antykoncepcja - rozne programy antywirusowe, ale przede wszystkim HIGIENA!!!
!!!!!!!!!!
jak dostajesz mail od nieznajomej osoby i jest ona jakkolwiek podejrzany to
bez zastanowienia wyrzuc (bez zagladania co tam jest, bo jesli to zrobisz a
byl tam wirus to juz jestes zarazony) go do kosza i pozniej usun go tez z ko
sza.
Ja stosuje nastepujaca metode - jesli dostane podejrzany mail, a juz z zalac
znikiem jest to bardzo podejrzane, i nawet od osoby mi znanej i w tresci mai
la nie pisze nic ze zalczyla mi taki a taki plik to ten mail od razu wywalam
!!!!!! Jak to bylo cos waznego to osba wysle to jeszcze raz, a poza tym moge
poslac mail z zapytaniem czy faktycznie cos slala!!!
A jak juz jest mail i cos samo mi sie otwiera to wiadomo ze to wirus i jak n
aszybciej - bez otwierania zlacznika czy czytania maila - wywalajcie!!!

Z zyczeniami udanego pozycia w sieci

Wujek

Ladny wykladzik tylko ja tez dostalem taka powiastke od serwera

Sender of the infected attachment: algraf
Subject of the message: Re:
One or more attachments were quarantined.
Attachment README.MP3.scr was Quarantined for the following reasons:
Virus W32.Badtrans.B@mm was found.

Wirus przyszedl z adresu algraf <_...@g...pl>

Tu msci sie wielosc adresow na darmowych serwerach czesto nie
zabezpieczonych przed wirusami.
Poki co IDN nie puszcza takiego badziewia...

Pawel