Re: Wirus!!!!!

Data: 2001-11-28 08:42:13
Temat: Re: Wirus!!!!!
Od: "Marian L" <marian.landowski(wytnij)@lama.org.pl>

Witam
Szanowny JC <J...@t...de> napisał :

> [...]

Niestety też już 2 razy zarażono mnie podobnym wirusem :-((
Pierwszy raz chyba ze 2-3 miesiące temu i sprawa jeszcze
jest wyjaśniana. Drugi raz kilka tygodni temu ale tego
błyskawicznie za pomocą programu z Onetu zlikwidowałem.
Gorzej bo za pierwszym razem pozarażałem innych :-((.
Dopiero właściciel ekskluzywnej firmy z Gliwic zwrócił
mi uwagę - serdeczne dzięki :-)).
Sądzę że od stycznia kiedy TP SA wprowadzi identyfikację
dostępu dla dial-up`owców zmaleje ilość takich szkód.

Pozdrawiam
Marian L