Wirus "Gona"!!!

1. Data: 2001-12-08 08:00:20

Temat: Wirus "Gona"!!!
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

I-Worm.Goner

Robak internetowy rozsyłający się za pomocą poczty elektronicznej, jak
również ICQ i IRC.
Temat: Hi
Treść: When I saw this screen saver, I immediately thought about you. I am
in harry, I promise you will love it!
Załącznik: GONE.SCR
Uruchomienie załącznika powoduje aktywowanie się procedury wysyłającej kopie
robak do wszystkich użytkowników zawartych w książce adresowej systemu
Windows, a także modyfikację rejestru systemowego powodującą automatyczne
uruchamianie przy każdym starcie systemu Windows. Ponadto szkodnik usuwa
pliki niektórych programów antywirusowych:

aplica32.exe, avconsol.exe, avp.exe, avp32.exe, avpcc.exe, avpm.exe,
cfiadmin.exe, cfiaudit.exe, cinet32.exe, esafe.exe, frw.exe, icload95.exe,
icloadnt.exe, icmon.exe, icsupp95.exe, icsuppnt.exe, lckdown2000.exe,
navapw32.exe, navw32.exe, pcfwallicon.exe, safeweb.exe, tds2-98.exe,
tds2nt.exe, vsecomr.exe, vshwin32.exe, vsstat.exe, webscanx.exe,
zonealarm.exe, _avp32.exe, _avpcc.exe, _avpm.exe.

Robak wykorzystuje także ICQ, wysyłając do wszystkich użytkowników
znajdujących się na liście kontaktowej swoją kopię jak również przy pomocy
programu mIRC usiłuje przeprowadzić atak DoS (Denial of Service).
Narzędzie umożliwiające całkowite usunięcie usunięcie robaka można pobrać
tutaj (http://www.gdata.com.pl/pl/nowewirusy3.html#I-Worm.
Goner)

--
Pozdrawiam, Pituś

2. Data: 2001-12-10 18:06:52

Temat: Uwaga !!! Nadchodza zmiany na gorsze - trzeba walczyc !
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc4/wykazy/ust10h.htm
pkt.18
Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej, skierowany
przez Sejm do Komisji Polityki Społecznej i Rodziny z zaleceniem
przedstawienia sprawozdania do dnia 11-12-2001.

W projekcie mozna przeczytac o tym ze osoby niepelnosprawne pobierajace
rente rodzinna i rente socjalna beda mieli obnizona rente socjalna do
wysokosci 200% renty rodzinnej !!!

Mowiac ludzkim jezykiem, jezeli
ktos dostaje:
- rente rodzinna (ZUS) w wysokosci 600 zl
- rente socjalna w wysokosci 400 zl
- razem miesiecznie otrzymuje 1000 zl

po zmianach bedzie tak:
- rente rodzinna (ZUS) w wysokosci 600 zl
- rente socjalna w wysokosci 200 zl
- razem miesiecznie bedzie mial 800 zl !!!

Ktos po cichu chce nas okrasc!!! Kto chce walczyc niech glosno i szybko
krzyczy, bo ustawa moze wejsc juz od stycznia. Proponuje dzwonic do swoich
biur poselskich i robic szum w mediach, bo na razie tylko slychac o cieciach
w ulgach PKP. Ja juz napisalem pismo do Pani Posel Murynowicz (o ile sie nie
myle to jest ona w komisji do ktorej skierowano projekt tej ustawy do
opinii).

pozdrawiam
Arek

3. Data: 2001-12-10 18:25:01

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Mala korekta
- z powodu tego ze szybko pisalem, zrobilem maly blad. Chodzilo mi
oczywiscie o 200% renty socjalnej. Czyli suma obu swiadczen nie moze
przekroczyc 800 zl (200% renty socjalnej), a jezeli przekroczy to wtedy
cyklicznie bedzie sie zmniejszac rente socjalna jednakze nie mniej niz 50
zl. Teoretycznie mozecie otrzymywac rente socjalna w wysokosci 50 zl
miesiecznie ! (wystarczy miec rente rodzinna w wysokosci 800 zl)

pozdrawiam
Arek

4. Data: 2001-12-10 20:17:40

Od: "Rafal Zielinski" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000201c181a6$f87ed360$43a463d9@ppp...
> [...]
> oczywiscie o 200% renty socjalnej. Czyli suma obu swiadczen nie moze
> przekroczyc 800 zl (200% renty socjalnej), a jezeli przekroczy to wtedy

Czesc

sorry czy mozesz to wyjasnic jasniej, bo tak "zamieszales", ze nie bardzo
wiem czy sie bac czy nie i ile mi ewentualnie "zabiora (ukradna). Moze byc
na moim przykladzie tzn mam tylko rente socjalna z pcpr-u w wysokosci 406
PLN miesiecznie. Wiec mam pytanie ile bede mial od nowego roku

Pozdrawiam

Zdezorientowany i wystraszony

--
Rafal "Ziele" Zielinski

E-Mail: r...@P...ONET.PL
--
Internet dla niepełnosprawnych - udostępnić zamiast darować
http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

5. Data: 2001-12-11 06:37:43

Temat: Re: Wirus "Gona"!!!
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" <p...@a...waw.pl> w news:9ush64$1co4$1@pingwin.acn.pl... pisze tak:
> I-Worm.Goner
> Robak internetowy rozsyłający się za pomocą poczty elektronicznej, jak
> również ICQ i IRC.

Już możesz spać spokojnie. :-)

-----------------------------
Poniedziałek, 10 grudnia 2001
-----------------------------
Aresztowanie czterech nastolatków: izraelska policja twierdzi, że napisali
"Gonera".
Izraelska policja zatrzymała w jednym z miast na północy kraju czterech
nastolatków. Grozi im teraz od trzech do pięciu lat pozbawienia wolności...

http://insiderpress.pl/info/100800158070075.html

--
Pozdrawiam.
Perła

6. Data: 2001-12-11 08:25:22

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

To zalezy ile masz renty rodzinnej bo jezeli przekroczysz 800 zlotych to
dostaniesz renty socjalnej 50 zl.

pozdr.
Arek

> [...]

na moim przykladzie tzn mam tylko rente socjalna z pcpr-u w wysokosci 406
PLN miesiecznie. Wiec mam pytanie ile bede mial od nowego roku

Internet dla niepe?nosprawnych - udost?pniae zamiast darowaae
http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

7. Data: 2001-12-11 20:40:54

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pearl" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Izraelska policja zatrzymała w jednym z miast na północy kraju czterech
> nastolatków. Grozi im teraz od trzech do pięciu lat pozbawienia

No tak, ale wirus nadal może krążyć po sieci bo jego nie aresztowali ;-)))

--
Pozdrawiam, Pituś

8. Data: 2001-12-12 10:55:59

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pitus napisal:

No tak, ale wirus nadal może krążyć po sieci bo jego nie aresztowali ;-)))

- nie znasz mozliwosci MOSAD'u :-)

pozdr.
Arek

9. Data: 2001-12-12 12:14:18

Od: "Piotr M:-]" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałes na grupie :
"algraf" <a...@i...org.pl> news:001c01c182fa$92c4f220$2ca463d9@ppp...

/CIACH/
> - nie znasz mozliwosci MOSAD'u :-)
Witaj
Arku ja wiem ze Ty masz niesamowite mozliwości ale o kontakty z MOSAD'em to
Cie nie podejrzewałem :()))))
No No :()P
Pozdtrawiam
Piotr

10. Data: 2001-12-12 13:12:22

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> wrote in message
> Pitus napisal:
>
> No tak, ale wirus nadal może krążyć po sieci bo jego nie aresztowali ;-)))
>
> - nie znasz mozliwosci MOSAD'u :-)

70 % tego co mówią o Mosadzie to Public Relation ;-)))

--
Pozdrawiam, Pituś

Niepełnosprawni a komputer
Strona SamiSobie - list na grupe