Wiśnia kosmata

1. Data: 2003-02-09 03:10:56

Temat: Wiśnia kosmata
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Uprzejmie zawiadamiam, iż zamieściłem na swojej stronie parę słów na temat
wiśni kosmatej (pod "Varia"). Proszę o uwagi.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

2. Data: 2003-02-09 04:37:28

Temat: Re: Wiśnia kosmata
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uprzejmie zawiadamiam, iż zamieściłem na swojej stronie parę słów na temat
> wiśni kosmatej (pod "Varia"). Proszę o uwagi.

Zajrzałem.Dzięki.
Zastanawiam się teraz czy to co widziałem latem w Warszawie to przypadkiem
nie wiśnia kosmata , myślałem że raczej jakaś Lonicera .

A przy okazji obejrzałem więcej i jedno pytanie : skąd na pustyni zdobyć
"świeżo zebrane rośliny (najlepiej wcześnie rano, pokryte rosą) " ?

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

3. Data: 2003-02-09 11:22:17

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> napisał:

> A przy okazji obejrzałem więcej i jedno pytanie : skąd na pustyni zdobyć
> "świeżo zebrane rośliny (najlepiej wcześnie rano, pokryte rosą) " ?

Są różne pustynie, rzadko takie na których nic nie rośnie. A nocą jest
bardzo zimno, nawet osadza się szron - widziałem na własne oczy i marzłem. A
tak na marginesie - są to artykuły publikowane w czasopiśmie, gdzie z
konieczności trzeba pisać zwięźle, stosując skróty myślowe bo inaczej
Redaktor i tak "przytnie" tekst.

4. Data: 2003-02-09 15:46:47

Od: "Raróg" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką ,ale nie zauważyłem aby była kosmata. Czy jest niekosmata odmiana
wiśni kosmatej ? :-))))))

Re: Odp: Re: prowokacyjnie
Re: Odp: Re: prowokacyjnie
Re: Re: Winogron