Wiśniówka

11. Data: 2006-07-24 12:24:54

Temat: Re: Wiśniówka
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:1153725778.622384.120610@h48g2000cwc.googlegrou
ps.com...

Sprzęt do destylacji jest całkiem rozsądny nawet w supermarketach,
nie trzeba juz znajomego kowala, szklarza etc., jedynie trzeba
znaleźć miejsce aby zacier spokojnie postał ;-)

======

W jakich supermarketach? U nas nie ma :(

DJD

12. Data: 2006-07-24 12:25:39

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> Mam bardzo długotrwałą recepturę na wiśniówkę:
> - zalać wydrylowane wiśnie spirytusem,
> - po 2-3 tygdniach zlać spiryt
> - zasypać wiśnie cukrem,
> - po 2-3 tygodniach mieszać sok ze wcześniej zlanym (jak zostanie coś bo
> jak jest dobry rok to i wytrawna potrafi "odparować" ;-)
> Powinno postać przynajmniej z tydzień (ale to niezbyt często spotykany
> przypadek :-)
> Wychodzi wyśmienita, ale są szybsze i prostsze sposoby, tylko jakie?

Jak ma być dobre, to pół roku niech postoi. Cierpliwości, a efekty będą
większe.

DJD

13. Data: 2006-07-24 12:29:31

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:
> [...]
> znaleźć miejsce aby zacier spokojnie postał ;-)
>
> ======
>

> W jakich supermarketach? U nas nie ma :(

Na pewno Leclerc i chyba widziałem też w Realu.
Całkiem spore chłodniczki szklane i reszta też.

--
ZZ@private

14. Data: 2006-07-24 12:31:13

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Jak ma być dobre, to pół roku niech postoi. Cierpliwości, a efekty będą
> większe.

To ja wiem, ale mam tyle wiśni że chcaiłbym cos do szybszego użycia
:-)
Mimo wszystko jednak sok + ckuier + spiryt to nie to.

--
ZZ@private

15. Data: 2006-07-24 12:31:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> wrote in message

> A patent na takie zakamarki to ktoś ma? ;D
> --
> rAzor

Wynająć lokal koło zakładu spirytusowego - z przewagą wiatrów od strony
zakładu...
Może być wytwórnia octu.

16. Data: 2006-07-24 12:43:55

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

Dominik Jan Domin wrote:
> [...]
>

> W jakich supermarketach? U nas nie ma :(

Na pewno Leclerc i chyba widziałem też w Realu.
Całkiem spore chłodniczki szklane i reszta też.

=====

REAL Toruń nie ma. :(

Geant też nie.

DJD

17. Data: 2006-07-24 12:45:24

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Dominik Jan Domin wrote:

> [...]

:-)
Mimo wszystko jednak sok + ckuier + spiryt to nie to.

===

Stary przepis pomorski czyli "tata z mamą": świezy sok z wiśni + wódka (ew.
spirtyt 70%), w proporcji 1:1. Pic po 3 dniach. Bez cukru, nalewów itp.

DJD

18. Data: 2006-07-24 12:48:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Stary przepis pomorski czyli "tata z mamą": świezy sok z wiśni + wódka
> (ew. spirtyt 70%), w proporcji 1:1. Pic po 3 dniach. Bez cukru, nalewów

Syrop wiśniowy "Babuni" + Smirnoff 3/4 litra... po wybełtaniu i schłodzeniu
można spokojnie używać...

19. Data: 2006-07-24 13:58:32

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):

> Ale to chyba wyjdzie coś prawie jak przemysłowa robota.

wyjdzie gorzej niz zalana spirytusem i lezakowana np. 3 lata ale bedzie
lepsza niz taka sklepowa...
Mars

20. Data: 2006-07-24 15:02:45

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Syrop wiśniowy "Babuni" + Smirnoff 3/4 litra... po wybełtaniu i schłodzeniu
> można spokojnie używać...

Jak sie będę chciał nawalić to nie będę żołądka syropem
zamulał ;-)

--
ZZ@private

pytanie o lodówkę Samsung