Witajcie

1. Data: 2003-01-15 13:14:34

Temat: Witajcie
Od: "Katie" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowa i chcialabym Was gorąco powitac.Uroda jest fajniutka.Moze
teraz cos od siebie: probojcie ananasowy balsam Avon - super nawilża skore i
jest wogole the best

Katie

1. Data: 2003-01-15 14:11:57

Temat: Re: Witajcie
Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Katie wrote:

> Jestem tu nowa i chcialabym Was goršco powitac.

witam

> Uroda jest fajniutka.Moze
> teraz cos od siebie: probojcie ananasowy balsam Avon - super nawilża skore i
> jest wogole the best

ananasowy ? Avonu? hmm... jest w ogole cos takiego?
przewertowalam katalog i nic takiego nie znalazlam , moze mam cos z oczami ;)
mozesz napisac cos wiecej o nim skoro jest "w ogole the best" ?

> Katie
> --

Anka

1. Data: 2003-01-15 15:16:07

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katie <k...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b03mqr$ggt$...@n...tpi.pl...

> Jestem tu nowa i chcialabym Was gorąco powitac.Uroda jest
fajniutka.Moze
> teraz cos od siebie: probojcie ananasowy balsam Avon -

Witaj, witaj :)
A ja proponuje balsam do ciala Hugo Boss,bardzo mily.Oczywiscie jak
ktos lubi balsamy:)

--
Lena
L...@n...wp.pl

1. Data: 2003-01-17 17:59:21

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, balsam ananasowy z Avonu był jakiś czas temu niestety już nie ma go w
katalogu.
Pozdrawiam Kaśka K.

rozszerzone pory
proszę o pomoc w sprawie CERAMIDÓW
Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko
Witam wszystkich!!!
ciekawy artykul "Wojna na polskie wlosy"