Witajcie :))

1. Data: 2001-07-24 06:08:57

Temat: Witajcie :))
Od: "Kordelia" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu nie pojawialam sie tu i postanowilam zajrzec za namopwa
dobrego duszka.

Kto mnie pamieta : Witam i pozdrawiam, serdecznie :)
Kto mnie nie zna : Witam i przedstawiam się : Bardzo mi milo :)

Kordelia

1. Data: 2001-07-24 10:51:03

Temat: Re: Witajcie :))
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kordelia" <v...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kto mnie pamieta : Witam i pozdrawiam, serdecznie :)
> Kto mnie nie zna : Witam i przedstawiam się : Bardzo mi milo :)

witam tudzież:)

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-07-24 13:18:18

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kordelia w news:9jj3e2$hlf$1@news.tpi.pl...
> Od dluzszego czasu nie pojawialam sie tu i postanowilam zajrzec za namopwa
> dobrego duszka.

Chwała na wyskościach dobrym duszkom!:))

> Kto mnie pamieta : Witam i pozdrawiam, serdecznie :)
> Kto mnie nie zna : Witam i przedstawiam się : Bardzo mi milo :)
>
> Kordelia

Pamiętają, pamietają... Ale musiało to byc jednak dość dawno, gdyż
zasłużonej Ciotki Kordelii na mapie nie widzę! A to błąd...

Idź więc Kordelio na mapę i powiedz czy tam byc powinnaś....
Pewnie nawet nie wiesz, że mówię o www.psphome.prv.pl ?

--
serdeczności
Allfređ

1. Data: 2001-07-24 19:55:29

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kordelia <v...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jj3e2$hlf$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Kto mnie pamieta : Witam i pozdrawiam, serdecznie :)
> Kto mnie nie zna : Witam i przedstawiam się : Bardzo mi milo :)

CZesc Kordelia :)

--
spider
s...@c...pl

pustka
Zadane pytanie o przyszłość nr.1
sprzedawca a akwizytor - na czym polega roznica?
kto moze poiwedzec cos o testach na wieczorowe studia?
Psychologia w szkole podstawowej?