Witajcie...:)

1. Data: 2006-02-03 13:12:42

Temat: Witajcie...:)
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu po raz pierwszy. I chciałabym pozostać.

Na imię ma Ewa. Mieszkam pod Łodzią mam działkę 2300, którą ciągle powoli od
patu lat zamieniam w ogród. Teraz jestem na etapie planowania małego stawu,
bo sucho trochę u mnie.

Kończyłam kiedyś dawno eksternistycznie zasadniczą ogrodniczą, do tego
ciągle czytam o roslinkach, więc trochę wiem.

Chciałabym z kims pogadac i powymieniac doswiadczenia...przyjmiecie mnie?
Czy może najpierw muszę przejśc serię testów ? ;))))

--
ewa

2. Data: 2006-02-03 13:53:32

Temat: Re: Witajcie...:)
Od: Michał Wilk <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od
> patu lat zamieniam w ogród. Teraz jestem na etapie planowania małego

To ja tez skorzystam z okazji i sie przywitam, czytuje grupe od niedawna i
tez jestem spod Lodzi. Wprawdzie moje zainteresowania zawodowe sa dalekie od
ogrodnictwa, to jednak duzo czytam i praktykuje u siebie w ogrodku, wiec mam
nadzieje, ze cos ciekawego czasem do dyskusji wniose;-))

Pozdrawiam wszystkich,
Michal

3. Data: 2006-02-03 14:04:45

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Wilk"

> [...]
mam
> nadzieje, ze cos ciekawego czasem do dyskusji wniose;-))

Hmmm...:)))
Moje zainteresowania zawodowe tez sa jak na razie dalekie od ogrodnictwa,
ale ogród, ogrodnictwo i w ogóle natura to moje hobby i pasja w zasadzie
:)))

--
ewa

4. Data: 2006-02-03 14:37:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:drvkv1$6oj$1@atlantis.news.tpi.pl ewa
<m...@l...com> napisał(a):

> Jestem tu po raz pierwszy. I chciałabym pozostać.

Hejka. Ewo i Michale, miło mi, że chcecie. :-)
Pozdrawiam inicjalnie Ja...cki

5. Data: 2006-02-03 15:18:30

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> Hmmm...:)))
> Moje zainteresowania zawodowe tez sa jak na razie dalekie od
> ogrodnictwa, ale ogród, ogrodnictwo i w ogóle natura to moje hobby i
> pasja w zasadzie :)))

Tak trzymać, myślę że znajdziesz na grupie to czego szukasz.

pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net

6. Data: 2006-02-03 18:18:30

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):

> Chciałabym z kims pogadac i powymieniac doswiadczenia...przyjmiecie mnie?
> Czy może najpierw muszę przejśc serię testów ? ;))))

To ja się podepnę. Dawno tu nie zaglądałem ale wiosna idzie
to mnie ściągnęło.

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

7. Data: 2006-02-03 18:26:55

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
> Jestem tu po raz pierwszy. I chciałabym pozostać.
>
> Na imię ma Ewa. Mieszkam pod Łodzią mam działkę 2300, którą ciągle powoli
> od
> patu lat zamieniam w ogród. ...
=================
Ewę witamy
Z której strony Łodzi? Kończyłem II-kę...

--
Pozdrowienia
Jan

8. Data: 2006-02-03 19:27:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chciałabym z kims pogadac i powymieniac doswiadczenia...przyjmiecie mnie?
> Czy może najpierw muszę przejśc serię testów ? ;))))

Test elementarny: lubisz winogrona?
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2006-02-03 19:51:20

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Test elementarny: lubisz winogrona?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Jeść ? :-))))
pozdrawiam wszystkich, a szczególnie nowych grupowiczów,
Bogda

10. Data: 2006-02-03 20:08:34

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeść ? :-))))
> pozdrawiam wszystkich, a szczególnie nowych grupowiczów,
> Bogda

Spożywać. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz