Witajcie...:)

11. Data: 2006-02-03 21:02:02

Temat: Re: Witajcie...:)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2006 20:27:06 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Test elementarny: lubisz winogrona?

Test podstawowy: maliny lubisz??
I witaj (cie).

Pozdrawiam
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-02-03 21:15:44

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Test podstawowy: maliny lubisz??
> I witaj (cie).

Toż Ewa powiedziała, że jest na etapie planowania stawu ;)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

13. Data: 2006-02-03 21:18:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2006 22:15:44 +0100, AurorA napisał(a):

> Toż Ewa powiedziała, że jest na etapie planowania stawu ;)

Aha, to zalewamy?
Mnie za jedno czym;)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-02-03 21:21:53

Od: Michał Wilk <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Test elementarny: lubisz winogrona?
>

> Test podstawowy: maliny lubisz??
> I witaj (cie).

Ja lubie zarowno winogrona(rosla) jak i maliny, jezyny, poziomki, truskawki
i borowki;-)

W tym roku planuje mocno poszerzyc uprawe tych slodkosci. W tym celu juz
kupilem nasionka poziomek - Reginy, Rugii i zoltej Yellow Wonder. Czy juz
jest dobry czas, zeby je wysiac do doniczek?

Pozdrawiam,
Michal

15. Data: 2006-02-03 21:28:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toż Ewa powiedziała, że jest na etapie planowania stawu ;)

Ale może ma już jakieś funkie do podziału ... kto wie !?

Serdecznie Miłka

PS.: Ja też witam wszystkich znanych i nie_znanych ...

16. Data: 2006-02-03 21:47:34

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Test podstawowy: maliny lubisz??
> I witaj (cie).

Witajcie, cokolwiek lubicie :-)

Pozdrawiam, Barbara

17. Data: 2006-02-03 22:25:49

Od: "Paweł Woynowski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na imię ma Ewa. Mieszkam pod Łodzią mam działkę 2300, którą ciągle powoli od
> patu lat zamieniam w ogród. Teraz jestem na etapie planowania małego stawu,
> bo sucho trochę u mnie.

Witaj Ewo,
Ja w sprawie tej "suchości" w ogrodze. Czy wiesz co chcesz zbudować, oczko wodne
np. na folii, czy staw na naturalnym podłożu. Jeśli oczko na folii, to zapraszam
na swoją stronę, adres znajdziesz poniżej. Zapraszam również na forum tylko o
oczkach wodnych wszelkiej maści http://www.forum.oczkowodne.net/.
Tu rozmawiamy w zasadzie o roślinach wszelkich, tych do oczek również, tam można
pogadać o sprawach technicznych dotyczacych oczek, stawów i o wszystkim co
związane jest z wodą w ogrodzie od strony technicznej.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

18. Data: 2006-02-04 01:54:26

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tarpan"

> =================
> Ewę witamy
> Z której strony Łodzi? Kończyłem II-kę...
>
> --

II LO??? ja też...ale bardzo dawno temu...;)))P

--
ewa

19. Data: 2006-02-04 01:57:38

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski"

> Test elementarny: lubisz winogrona?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

hehe...jeszcze nie czytałam grupy...przeglądnęłam tylko nagłówki

a winogrona w zeszłym roku lubiłam...bo obficie plonowały, nawet u mnie
pierwszy raz....ale jeszcze za mało tego było na "przetwory" ;)))PPP

--
ewa

20. Data: 2006-02-04 02:00:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Test podstawowy: maliny lubisz??
> I witaj (cie).

do mnie nie do mnie...hmm...
maliny miodzio pod pifko...szczególnie jak się człowiek z flaszką zaszyje w
malinowym chruśniaku i zaduma nad pięknem przyrody. ;))PPP

--
ewa

OT - wspomnienie księdza Twardowskiego
kapucie