Witajcie...:)

51. Data: 2006-02-04 21:08:01

Temat: Re: Witajcie...:)
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

> Aaaa , to ja byłem sołtysem :-) Bogusław

Nieprawda...tamten miał na imie Karol ;)PPP

> Mam piekną kolekcję mniszków, wyodrębniłem 134 odmiany, cały Świat
> interesuje sie moimi pracami :-) Bogusław

a u mnie tez niezła kolekcja mniszków w maju ...ale żólwie je tępią...;)PPP

--
ewa

52. Data: 2006-02-04 22:19:34

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Hm, moje 3 sztuki są pod śniegiem...ile jest w śniegu, jeśli na zewnątrz -25
> st. C?

Też jestem ciekawa ile bylo w śniegu jeśli na zewnątrz było -28....
bałabym się zmierzyć, wolę naiwnie uważać, że kilka st poniżej zera :)))
Hebe nakryte było tylko do 1/3, cyprysiki japońskie zaczynają powoli
brązowieć, zaczynam przyglądac się uważnie jodełce kaukaskiej,
zregnerowanej po mrozach sprzed dwóch lat, znów sie łysa zrobi :(

> Pozdrawiam, Basia z wizją miejsca na sadzenie nowych chwastów;)

MNie taka wizja nie raduje, ja mam za duzo wolnych miejsc, a chwsty
wszelkiej maści skrzętnie to wykorzystują :(

Pozdarwiam niewesoło
Kaśka

53. Data: 2006-02-05 09:35:27

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ewa schrieb:

> Rosnie...jeszcze nie owocowal...czekam z wywieszonym ozorem :)PP
>
> --
> ewa

Ty Bidulo! Pewnie siewka? No to poczekasz jeszcze troche. Ja mam
'Variegate' mikrusa jakies 40 cm i mu juz paczki nabrzmialy. Cale
szczescie dla Ciebie, sporo tu dereniowcow pilnie obserwujacych nowosci
na polskim rynku ogrodniczym, wiec moze juz niedlugo trafisz na jakas
forme wielkoowocowa.

Irek

54. Data: 2006-02-05 09:37:49

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski schrieb:

> Ja???? No pewnie. Lepsza dereniówka od derenia. :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ktos widzial w jakism ekskluzywnym sklepie w Warszawie dereniowke za
niewiarygodne pieniadze. Stad moim zdaniem lepszy drene z 40 Euro, bo w
ten sposob mozna miec tania i lepsza wlasna dereniowke, do konca zycia z
reszta.

Irek

55. Data: 2006-02-05 10:15:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
> Ktos widzial w jakism ekskluzywnym sklepie w Warszawie dereniowke za
> niewiarygodne pieniadze. [...]

Widziałem za całkiem wiarygodne pieniądze.
pozdr. Jerzy

56. Data: 2006-02-05 11:00:47

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Michał, nie dawaj od razu za wygraną. Łódź to tradycyjnie malinowy okręg!!

Czy to ten Michał Wilk, który w 92 kończył I LO?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

57. Data: 2006-02-05 11:01:12

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a winogrona w zeszłym roku lubiłam...bo obficie plonowały, nawet u mnie
> pierwszy raz....ale jeszcze za mało tego było na "przetwory" ;)))PPP

Ewo, Łódź lubi maliny - winogrona mogą być jedynie na przystawkę!

58. Data: 2006-02-05 11:02:43

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Często się zaopatruję w zielsko u Andrzeja K. :)))
>
> --
> ewa

A widziałaś jego ogrody? Piękne rzeczy potrafi projektować...

59. Data: 2006-02-05 11:02:51

Od: Michał Wilk <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michał, nie dawaj od razu za wygraną. Łódź to tradycyjnie malinowy okręg!!

Wcale nie zamierzam;-))

> Czy to ten Michał Wilk, który w 92 kończył I LO?

Nie nie, konczyl XII;-)

Pozdrawiam,
Michal

60. Data: 2006-02-05 11:04:44

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a u mnie tez niezła kolekcja mniszków w maju ...ale żólwie je
tępią...;)PPP
> --
> ewa

Jeśli projektujesz dopiero oczko wodne, to Bogusława odwiedź koniecznie.
Jego oczko może stanowić wzór...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami