Witam :-)

1. Data: 2002-11-20 08:44:39

Temat: Witam :-)
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pierwszy raz na waszej grupie.Do tej pory tylko was czytalam i
postanowiłam sie ujawnic:-)
Mam dla was prezent. Super, ale to super!!! utwardzacz do paznokci.
Sama go miałam jakiś czas temu.Utwardza pazurki już po 14 dniach.Rosną
niczym tipsy-bardzo długie i twarde.
Ale teraz jest problem .Mi go przywiozła Niemka, która zakupiła ten
"lakier" w Berlinie w aptece.Czy może któraś z was spotkała sie z tym
utwardzaczem u nas w Polsce? Jeżeli tak to dajcie namiar i kupcie
sobie koniecznie ,napewno żadna z was nie będzie żałowała.
Juz mówię nazwę: Herome,,nailhardener-quick result, extra
strong.(czerwone pudełko)

Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-11-22 18:05:09

Temat: Re: Witam :-)
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fiona <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arfhie$2d9$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> sobie koniecznie ,napewno żadna z was nie będzie żałowała.
> Juz mówię nazwę: Herome,,nailhardener-quick result, extra

Już nie musicie się fatygować -znalazłam go.:-)
Fiona

1. Data: 2002-11-22 18:48:30

Od: ".:[ Ikciu ]:." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona <m...@w...pl> zebrawszy myśli wystukał(a):
A ile to kosztuje i czy w aptece?

Pozdr

--
~~~~~~~~~~~~~~~
Sylwia

1. Data: 2002-11-22 19:27:27

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fionko,
Gdzie go znalazłaś????? Proszę o pomoc dla moich paznokci!!!
Kasia

1. Data: 2002-11-24 08:39:15

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arm0f0$7u2$...@n...tpi.pl...
> Fionko,
> Gdzie go znalazłaś????? Proszę o pomoc dla moich paznokci!!!
> Kasia

Witaj Kasiu!
Pytałam u nas w aptece, nie maja tego nawet w hurtowni.Kupiłam w Guben
w aptece.(Niemcy)
tak on wygląda http://www.herome.nl/. Mozna kupic przez internet ale
nie wiem jakie sa koszty przesylki z Niemiec.Sam utwardzacz do tanich
nie nalezy,ale oplaca sie sama sprawdzilam .
To jest autentyczny utwardzacz.Nigdy wczesniej nie mialam takich
paznokcji, jak wtedy gdy go stosowalam.Jak ktoras z was sobie kupi to
sluze pomoca ,jezeli chodzi o jego nakladanie.Dodam ,ze nie schodzi
przez bardzo dlugo z paznokcji a wiec jest bardzo wydajny.
Zycze udanych zakupow.
Pozdrawiam Fiona

Krem do rak wybielajacy
czy poczebny chat?