Witam

1. Data: 2016-12-12 21:53:16

Temat: Witam
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowy :-) Wpadłem na chwilę po krótkiej przerwie :-). Co dobrego u
Was?

--

Chiron

2. Data: 2016-12-13 00:51:15

Temat: Re: Witam
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Dec 2016 21:53:16 +0100, Chiron napisał(a):

> Jestem tu nowy :-) Wpadłem na chwilę po krótkiej przerwie :-). Co dobrego u
> Was?

Witaj! U mnie - wszystko OK, jak pewnie się przekonasz czytając zaległości
;-)))

---
Avast.

3. Data: 2016-12-13 08:39:08

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj! U mnie - wszystko OK, jak pewnie się przekonasz czytając zaległości
> ;-)))

Nocoty :-) Długo mnie tu nie było. Tyle postów! Kto by to przeczytał :-)
Poza ym- ja tu na chwilkę :-)

--
Chiron

4. Data: 2016-12-13 10:20:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...pl> wrote:

> Nocoty :-) Długo mnie tu nie było. Tyle postów! Kto by to przeczytał :-)
> Poza ym- ja tu na chwilkę :-)

Skoro z tym zastrzeżeniem, to właściwie nie należałoby Ci odpowiadać, aby
nie brać odpowiedzialności za jej ryzykowne przedłużanie ;-P

--
XL

5. Data: 2016-12-13 20:47:42

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro z tym zastrzeżeniem, to właściwie nie należałoby Ci odpowiadać, aby
> nie brać odpowiedzialności za jej ryzykowne przedłużanie ;-P

No cóż, skoro jesteś aż tak leniwa :-)

--
Chiron

6. Data: 2016-12-13 21:36:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2016 o 21:53, Chiron pisze:
> Jestem tu nowy :-) Wpadłem na chwilę po krótkiej przerwie :-). Co
> dobrego u Was?

Chiron ma słuszne poglądy na wiele rzeczy, no może poza herezją reinkarnacji

7. Data: 2016-12-13 23:25:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Chiron ma słuszne poglądy na wiele rzeczy, no może poza herezją reinkarnacji

Chiron ma przewagę dobrych cech nad złymi - i to jest ważne :-)

--
XL

Edek
Mądrze