Ubek ubeka ubekiem pogania

1. Data: 2016-12-10 02:26:53

Temat: Ubek ubeka ubekiem pogania
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ubek, ubeka, ubekiem pogania
Kolejne dowody jak Macierewicz z kolegami z Pis krył ubeków, jak kradli akta
udawadniające ubectwo.
Kogoś dziwi że wraca komunizm z najbardziej odrażającymi postaciami ?
Że jest zemsta na Wałesie, na ludziach solidarności?
Ale zwróciłem w tej audycji uwagę na dziwną rzecz, akta Luśni ubeckiego kolegi
Macierewicza są z nich powyrywane strony i znalazł się prokurator co zeznaje że
ludzie Macierewicza to usuwali teraz wysoko nominowani, a akta SB były numerowane,
pieczętowane, każdy kto brał do ręki musiał się wpisać, mieli porządek i to coś
niebywałego aby brakowało stron. Są jeszcze jedne akta w których brakuje stron,
zgadniecie, tak Jarosława Kaczyńskiego, któru tak walczył z komuną że ją przywraca.
Kaczyński do opozycji mówił że pod tą biało- czerwoną flagą skrywają się
funkcjonariusze byłych służb, a kto ją tak non stop macha aby to zakryć, zdrajcy
najgłośniej wyją o patryjotyźmie.

https://m.youtube.com/watch?v=iw-Hs1s_l18

2. Data: 2016-12-10 13:22:21

Temat: Re: Ubek ubeka ubekiem pogania
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Ubek, ubeka, ubekiem pogania

http://wyborcza.pl/51,75398,17955222.html

Na zdjęciu:

Olechowski założyciel PO TW Must
Rothfeld TW " Rauf" , :Ralf", "Serb" , "Rot"
Cimoszewicz TW Carex
Rosati TW ,,Buyer"

TW Karol
cyt.
Działalność TW ,,Karol" potwierdzają zachowane akta rozpracowania i aresztowania J.A.
Górnego. Za swoje dokonania ,,Karol" otrzymał od SB 7000 dolarów amerykańskich co
było równowartością ok. 350 pensji.

Jerzy Buzek nigdy nie był ani aresztowany, ani internowany, choć był znanym SB
działaczem ,,Solidarności" już od 1981 r. 10 razy wyjeżdżał do krajów Europy
Zachodniej, co nie było normalną praktyką w karierze działaczy opozycji.

Proszę mi wymienić inny kraj Unii Europejskiej, który w ciągu ostatnich 15 lat miał
trzech ministrów spraw zagranicznych - Geremka, Rotfelda, Mellera, pochodzenia
żydowskiego (...).

Opis: o antysemityzmie w Polsce.
https://pl.wikiquote.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Ba
rtoszewski

No sam widzisz globie jak tam było:) A to ledwo 1/20 towarzyszy Peło:)

Teraz wszyscy krzyczo, precz z komuno!!!

3. Data: 2016-12-10 13:26:13

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Kolejne dowody jak Macierewicz z kolegami z Pis krył ubeków, jak kradli akta
udawadniające ubectwo.

Ale Kiszczak mówił o tym, on nikomu teczki nie odmawiał.
cyt.
W wywiadzie z 2009 roku udzielonym Kamili Wronowskiej i Michałowi Majewskiemu, na
pytanie - czy pan osobiście niszczył teczki agentów SB, Kiszczak odpowiada:
(...) W 1989 roku przychodzili do mnie, jako do szefa MSW, działacze opozycji, którzy
byli tajnymi współpracownikami SB, wywiadu i kontrwywiadu. Naciskałem na guzik.
Odbierał szef biura, w skład którego wchodziły archiwa. Prosiłem o przyniesienie
teczki. Następnie dawałem ją mojemu gościowi. A on na zapleczu gabinetu wrzucał
dokumenty do niszczarki.
Oryginały?
Oryginały.
I duplikaty nie zostawały?
Jeśli ten współpracownik wymieniał w meldunku 10 osób, to papier odbijano w 10
kopiach i trafiał on do 10 różnych teczek.
Ilu osobom zrobił pan taką przysługę?
Nikomu nie odmawiałem.
Kim były te osoby?
Porządni ludzie - działacze, politycy. Niektórych do dziś oglądam w telewizji.(...)

Poza tym w teczkach przebierał tez naczelny GW i teczki swojaków też przechwycił.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Michnika

4. Data: 2016-12-10 14:02:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-10 o 13:22, v...@g...com pisze:
> A to ledwo 1/20 towarzyszy Peło:)

Nie ma już Peło.

> Teraz wszyscy krzyczo, precz z komuno!!!

Bo podobno miało być lepiej.
A co na to towarzysze z PiSu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-12-10 14:43:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-10 14:02, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Nie ma już Peło.

> Bo podobno miało być lepiej.
> A co na to towarzysze z PiSu?

Nie mogo krzykać precz z komuno.
Wiadomo czego.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

6. Data: 2016-12-11 02:39:11

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
> [...]

No sam widzisz globie jak tam było:) A to ledwo 1/20 towarzyszy Peło:)

Teraz wszyscy krzyczo, precz z komuno!!!

A kogo obchodzi PO, kurwa znowu wina Tuska że Pis to parszywa komunana na chuja już
ubeki upadliście?
PO nie wprowadzało komunizmu Pis zrobił zamach na ustrój wprowadza komunizm to gdzie
są ubeki ormowcy zacietrzewione?

7. Data: 2016-12-12 21:32:22

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to gdzie są ubeki ormowcy zacietrzewione?

Olechowski założyciel PO TW Must
Rothfeld TW " Rauf" , :Ralf", "Serb" , "Rot"

Są w rządzie PL jak i w parlamencie europejskim:)
Reszta siedzi w tefauenach:)

Mama,tata i dzieci - proszę o podpis
Czym protestantyzm różni się od katolicyzmu?
"Robienie ludzi"
Przez te same koncerny (do Ducha)
Titanic i "Tytan" - "samosprawdzająca się przepowiednia"?