Witam

11. Data: 2003-09-19 16:22:25

Temat: Re: Witam
Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bkfa5i$q6u$1@news.onet.pl...

> A czy chłop nie powinien mieć zwiększonej dawki?Tak sie pytam cobym z
głodu
> nie umarł.

Nie masz ograniczonej ilości produktów oprócz węglowodanów (< 20 g). A
tłuszcze są bardzo sycące.Głód Ci dokuczać nie będzie.

12. Data: 2003-09-19 17:34:16

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> napisał w wiadomości

> "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie zwazaj chlopie na wojne ideologiczna na grupie. Szczegolnie
> "optymalni" sa b.bojowo nastawieni na wszelkie niuanse, a wynika
> to z faktu iz sa silnie zorganizowana grupa o charakterze sekciarskim
> dla ktorej faktycznie ich metoda zywieniowa stanowi religie.

Ojej, ile mocnych słów... czyżby jakaś sekta Cię skrzywdziła?
Może to Ty sam jesteś b.bojowo nastawiony?

> Dla Ciebie Wojti wszystkie 3 polecane przez grupowiczow diety/
> systemy zywieniowe beda prawdopodobnie na poczatku
> blizniaczo podobne, gdyz wszystkie opieraja sie na "przeszkadzaniu"
> insulinie w przeksztalcaniu nadmiaru weglowodanow w zmagazyno-
> wany w ciele tluszcz poprzez silne ograniczenie podazy
> weglowodanow o wysokich indeksach glikemicznych.

I tu już napisałeś głupotę o DO.
"Przeszkadzanie" insulinie byłoby możliwe na wielu innych dietach
wysokowęglowodanowych. Na DO trzustka nie produkuje TYLE insuliny,
żeby konieczne było "przeszkadzanie" - bo nie ma takiej potrzeby,
panie ekspercie od diet i od sekt... ;)

> Wsrod tych 3ch systemow - Atkins i DO sa najbardziej do
> siebie podobne,

Niestety nie są. Sam autor DO stanowczo przeciwstawia się takiemu
porównaniu. I słusznie!
Za mało wiesz o różnicach w obu dietach, skoro je uważasz za podobne.

obie naleza do grupy diet niskoweglowodanowych
> a zarazem wysokotluszczowych.

Nisko, wysoko, dużo, mało - są to określenia mało konkretne i dla każdego
mogą znaczyć co innego.

> Z pewnoscia bedziesz poczatkowo zszokowany "rewolucyjnoscia"
> ww. metod odchudzania i na tym etapie roznice miedzy Atkinsem
> a DO postrzegac bedziesz glownie w sferze kulturowej - zdziwi
> Cie agresywna agitacja niektorych grupowiczow.

'Agresywna agitacja' to już z pewnością nie dotyczy optymalnych... :)))
Mnie nawet czasem się zarzuca, że zniechęcam do DO, że jestem antyreklamą
itd. ... ;)))
I to prawda, czasem zniechęcam... 8)
Zależy co jest celem do osiągnięcia osoby poszukującej dla siebie tzw.
dobrej diety. Najczęściej pytającemu o dobrą dietę chodzi o szybki spadek
wagi. A cele DO są nieco inne, więc do szybkiego zrzucania nadwagi DO
się nie nadaje... Daleka więc jestem od 'agresywnej agitacji'.

> Pozdrawiam i namawiam na Montignaca, Atkinsa lub
> czlonkostwo w sekcie DO :-)

Na dietach tzw. wysokotłuszczowych to się jednak nie znasz,
ale na sektach to prawdopodobne...
Ty zamiast namawiać na różne diety, to lepiej wypowiedz się na temat
swojej, swoich doświadczeń dietetycznych i ich skutkach.
To będzie cenniejsze dla pytającego, panie ekspercie od sekt i wydawania
sądów o innych.

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Wszyscy umieją krytykować.

13. Data: 2003-09-19 17:36:40

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perfidia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> napisał w wiadomości

> Howgh! :)
> Perfidia
> PS: Nie będę ginąć za Atkinsa!

Masz rację! I DO też odradzam! Dla Ciebie stanowczo najlepsza będzie MM!

14. Data: 2003-09-19 17:38:42

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> Mysle, ze wczesniej powinienes poczytac o atkinsie, bo widze, ze
kompletnie
> nie masz pojecia na jaka diete wchodzisz.

I TAKIE WŁAŚNIE BĘDĄ SKUTKI ZASTOSOWANIA DIETY O KTÓREJ NIC SIĘ NIE WIE.
OD RAZU WIADOMO - ŻAŁOSNE.

15. Data: 2003-09-19 19:25:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkfev9$8a3$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> kompletnie
>
> I TAKIE WŁAŚNIE BĘDĄ SKUTKI ZASTOSOWANIA DIETY O KTÓREJ NIC SIĘ NIE WIE.
> OD RAZU WIADOMO - ŻAŁOSNE.

Jeszcze gorzej może być po zastosowaniu diety będącej w długim okresie
zagrożeniem dla zdrowia.

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

16. Data: 2003-09-19 19:28:10

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości news:bkfl86$6a8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bkfev9$8a3$1@news.onet.pl...

> Jeszcze gorzej może być po zastosowaniu diety będącej w długim okresie
> zagrożeniem dla zdrowia.

Masz rację.

17. Data: 2003-09-20 05:41:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkflch$nii$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
> wiadomości news:bkfl86$6a8$1@atlantis.news.tpi.pl...
WIE.

> Masz rację.

Dodam jeszcze, że ocenę czy dieta jest zagrożeniem dla zdrowia w długim
okresie najlepiej pozostawić fachowcom.

18. Data: 2003-09-20 06:44:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości news:bkgpa7$bjq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> wiadomości news:bkflch$nii$1@news.onet.pl...

> Dodam jeszcze, że ocenę czy dieta jest zagrożeniem dla zdrowia w długim

Dodam jeszcze, że wśród fachowców też trzeba umieć wybrać fachowców,
bo ostatnio - partaczów "jak mrówków"... ;)

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Prawdziwa wiedza - to znajomość przyczyn. Francis Bacon

19. Data: 2003-09-20 08:35:01

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkgt07$s7e$1@news.onet.pl...

> [...]
> Dodam jeszcze, że wśród fachowców też trzeba umieć wybrać fachowców,
> bo ostatnio - partaczów "jak mrówków"... ;)

Dlatego najlepiej rozpoznać fachowca np po tym, że ma np. dyplom lekarza lub
z innej dziedziny, osiągnięcia naukowe, nie opowiada bzdur, których nie
można uzasadnić.

Jeszcze łatwiej rozpoznać szarlatana. Cechą szarlatanów jest głoszenie
teorii nie mających pokrycia w rzeczywistości, których nie mogą udowodnić.
Wyciąganie zbyt daleko idących wniosków na podstawie niewystarczających
danych, odrzucanie faktów, które nie pasują do tworzonych przez nich teorii.

20. Data: 2003-09-20 10:44:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości news:bkh3gd$vr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> Wyciąganie zbyt daleko idących wniosków na podstawie niewystarczających
> danych, odrzucanie faktów, które nie pasują do tworzonych przez nich

Całkowicie się z Tobą zgadzam! :)
Niedawno "fakty" optymalnych dowodów miały swoje wielkie spotkanie w Sali
Kongresowej w PKiN w W-wie. :)
A inne "fakty" nieoptymalnych teorii zapełniają przychodnie i szpitale.

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Lekarze przepisują lekarstwa, o których niewiele wiedzą, na choroby,
o których wiedzą jeszcze mniej, ludziom o których nie wiedzą nic. Voltaire

Jak to jest z ta woda ?;)
Dżem (MM)
Termal pro
[DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
[DO] jaka dieta w ciąży???