Termal pro

1. Data: 2003-09-17 21:09:12

Temat: Termal pro
Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was brała te pigułki? Podobno w połączeniu z ćwiczeniami
dają nizłe rezultaty. Ja na razie biorę je, jednak nie zawsze udaje mi
się codziennie poćwiczyć i ma pytanie. Czy nawet w dzień kidy się nie
ćwiczy one działają?
Pozdrawiam Zgaga

2. Data: 2003-09-18 05:34:55

Temat: Re: Termal pro
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dają nizłe rezultaty. Ja na razie biorę je, jednak nie zawsze udaje mi
> się codziennie poćwiczyć i ma pytanie. Czy nawet w dzień kidy się nie

biore je codziennie, one powoduje, ze nie masz ochoty na jedzenie, biore je
po sniadaniu, okolo 9, do 16 nie mam ochoty na jedzenie, tylko pic sie chce
srodek ten stosuja tez sportowcy, biora go przed treningiem, rzeczywiscie
power jest po tym niesamowity
pozdrawiam
Beata

3. Data: 2003-09-18 21:05:25

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Czytaj www.janwer.com dieta > ECA faq

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

4. Data: 2003-09-19 06:47:25

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja biore te pigulki, jestem na diecie bezweglowodanowej w ogromnym stopniu
zmniejszaja uczucie glodu oraz daja powera nie tylko do cwiczen ale rowniez
"sprawiaja ze chce sie zyc" tzn dawniej przy braku wegli po kilku dniach
ciezko bylo nawet wejsc po schodach sprawialo to pewnego rodzaju bul
natomiast na thermie az ciezko usiedziec sam organizm domaga sie cwiczen.

Jakis czas temu J.W. mowil o ziolowej odmianie ECA. Czy moglbys powiedziec
gdzie mozna nabyc ten specyfik w ziolowej odmianie. POZDRAWIAM

5. Data: 2003-09-19 08:03:39

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakis czas temu J.W. mowil o ziolowej odmianie ECA. Czy moglbys powiedziec
> gdzie mozna nabyc ten specyfik w ziolowej odmianie. POZDRAWIAM

W Polsce, nie wiem. W USA, ziołowe wersje to większość preparatów. Np
szeroko reklamowane Xenadrine i inne. BTW Efekt pobudzenia występuje tylko
początkowo, później jest niezauważalny. Efekt zahamowania głodu jest stały.

6. Data: 2003-09-19 08:54:40

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Manio" <m...@g...pl> wrote in news:bke9jq$mhr$2@inews.gazeta.pl:

> Ja biore te pigulki, jestem na diecie bezweglowodanowej w ogromnym
> stopniu zmniejszaja uczucie glodu oraz daja powera nie tylko do
> cwiczen ale rowniez "sprawiaja ze chce sie zyc"

Zdaje sie, ze w nich jest zawarta efedryna?
Jesli tak to nic dziwnego, ze "chce ci sie zyc".
Oby tylko po jakims czasie nie chcialo ci sie tak zyc przez cale zycie...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Make belive, I'm everywhere.

7. Data: 2003-09-19 13:14:45

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> Zdaje sie, ze w nich jest zawarta efedryna?
> Jesli tak to nic dziwnego, ze "chce ci sie zyc".
> Oby tylko po jakims czasie nie chcialo ci sie tak zyc przez cale zycie...

Nie obawiaj się. Efekt pobudzający przy zachowaniu STAŁEJ dawki zanika. Aby
naprawdę się pobudzić po np 2 miesiącach stosowania musiałbyś kilkukrotnie
przekroczyć dawkę. Jedyne działanie w kontekscie aktywności psychofizycznej
efedryny i kofeiny w dłuższym okresie przy zalecanej i stosowanej WŁAŚCIWIE
w odchudzaniu dawce, to pewne skrócenie niezbędnego czasu snu oraz nieco
inny przebieg wykresu aktywności dziennej. Podobnie jednak mogą go zaburzać
zwykłe potrawy jakie jemy.

8. Data: 2003-09-19 13:36:49

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> wrote in

> Nie obawiaj się. Efekt pobudzający przy zachowaniu STAŁEJ dawki
> zanika. Aby naprawdę się pobudzić po np 2 miesiącach stosowania
> musiałbyś kilkukrotnie przekroczyć dawkę.

Wiec nie mozna uzaleznic sie od przyjmowania Thermy pro ?

> [...]
> okresie przy zalecanej i stosowanej WŁAŚCIWIE w odchudzaniu dawce, to
> pewne skrócenie niezbędnego czasu snu oraz nieco inny przebieg wykresu

Cholera, ja spie po 3-4 godziny. Jak zaczne brac efedryne to chyba w ogole
przestane;)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Madry glupiemu ustepuje... i dlatego ten swiat tak wyglada.

9. Data: 2003-09-19 13:55:34

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Jan Werbiński" <j...@f...com> wrote in

> Wiec nie mozna uzaleznic sie od przyjmowania Thermy pro ?

"Uzależnienie" od efedryny jest podobne do "uzależnienia" od kawy, herbaty,
codziennej gazety itp. To po prostu przyzwyczajenie i nie ma wiele wspólnego
z uzależnieniem od nikotyny, alkoholu czy narkotyków.

> Cholera, ja spie po 3-4 godziny. Jak zaczne brac efedryne to chyba w ogole
> przestane;)

Ja standardowo 7,5-8 godzin. W przypadku przyjmowania ECA ok 6 do 7 godzin.

10. Data: 2003-09-20 05:54:59

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie, ze w nich jest zawarta efedryna?
> Jesli tak to nic dziwnego, ze "chce ci sie zyc".
> Oby tylko po jakims czasie nie chcialo ci sie tak zyc przez cale zycie...

Z tym ze chce sie zyc to troszke ubarwilem. Chodzilo mi o to ze nie ciagam
nogami po ziemi z wypompowania (przy braku wegli zdazalo mi sie nieraz)
tylko normalnie funkcjonuje i trening nie sprawia mi trudnosci ani bulu.

[DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
[DO] jaka dieta w ciąży???
Tycie - wszystkiemu winna jest glukoza!
MM, IG posilku
paski Keto-Diastix