Termal pro

11. Data: 2003-09-20 14:20:43

Temat: Re: Termal pro
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zgaga" <a...@d...eu.org> napisał w wiadomości
news:bkaiju$fr5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy któraś z Was brała te pigułki? Podobno w połączeniu z ćwiczeniami
> dają nizłe rezultaty. Ja na razie biorę je, jednak nie zawsze udaje mi
> się codziennie poćwiczyć i ma pytanie. Czy nawet w dzień kidy się nie
> ćwiczy one działają?
> Pozdrawiam Zgaga

Nigdy nie slyszalam o tym preparacie...
Czy to sie dokladnie nazywa Termal pro?
Czy ma jakas inna nazwe?
A gdzie to mozna dostac?
Czy to jakis lek na recepte?
Prosze opiszcie mi wszystko dokladnie... moze by sie cos w moim cielsku
ruszylo?

12. Data: 2003-09-20 14:25:36

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha... no wlasnie, czy ECA to to samo co Thermal pro?
>Ja naprawde jestem calkiem "zielona" w tej kwestii
Pozdrawiam- Gisia

13. Data: 2003-09-21 09:40:33

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gisia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A gdzie to mozna dostac?
> Czy to jakis lek na recepte?
> Prosze opiszcie mi wszystko dokladnie... moze by sie cos w moim cielsku

ECA, a Therma Pro, to praktycznie to samo. Więcej czytaj na mojej stronie
www.janwer.com > dieta > ECA termogeniki FAQ

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

14. Data: 2003-09-24 22:58:52

Od: "Frangle3s" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chciałem się zapytać gdzie ten termal pro kupić , lub xenadrinke ?

czy ktos może podac jakis sklep internetowy polski

lub miejsce gdzie sie mozna w to zaopatrzyć

pozdarwiam

15. Data: 2003-09-25 04:10:01

Od: "" <c...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdarwiam
>
> "Gisia" <g...@b...pl> wrote in message
> >

> Lokalnym dystrybutorem narkotykow jest Jan W.
kc

16. Data: 2003-09-25 04:23:37

Od: "" <c...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

Mysl,nie nie mozna to nalog,jak wszystkich narkotykow.

> "Uzależnienie" od efedryny jest podobne do "uzależnienia" od kawy, herbaty,
> codziennej gazety itp. To po prostu przyzwyczajenie i nie ma wiele wspólnego
> z uzależnieniem od nikotyny, alkoholu czy narkotyków.

Nie ma czegos takiego jak uzaleznienie od kawy,cherbaty lub
gazety.Uzaleznienie od tytoniu tak,narkotyki to juz nalog,
kc

17. Data: 2003-09-25 08:47:41

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma czegos takiego jak uzaleznienie od kawy,cherbaty lub
> gazety.Uzaleznienie od tytoniu tak,narkotyki to juz nalog,

oczywiście że jest coś takiego - uzależnienia maja różne podłoża, mogą być
fizyczne, mogą być psychiczne.
Od teiny czy tytoniu uzależnić można się w dwójnasób - psychicznie lub
fizycznie zależnie od predyspozycji.
Można się uzależnić od wszystkiego - od kradzieży, obsesyjnego mycia rąk,
czytania gazety w określonej sytuacji czy od Internetu.

Nie wiem także czemu rozdzielasz pojęcia "uzależnienie" i "nałóg".

Sowa

18. Data: 2003-09-25 10:21:33

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:bkuapb$i9c$1@news.onet.pl pisze:

> Nie wiem także czemu rozdzielasz pojęcia "uzależnienie" i "nałóg".

To proste. Robi to po to, by dokopac innym, a samemu czuc sie dobrze ze
swoja poranna kawka. Sowa, nie karm wiecej trolla.

19. Data: 2003-09-25 11:15:54

Od: "" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz na www.suplementy.net

20. Data: 2003-09-25 13:19:37

Od: "" <c...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Można się uzależnić od wszystkiego - od kradzieży, obsesyjnego mycia rąk,
> czytania gazety w określonej sytuacji czy od Internetu.

Czy nie opisujes tu pewnych anomali psychicznych.
Czy uzywanie np efedryny uwazasz za cos normalnego

> Nie wiem także czemu rozdzielasz pojęcia "uzależnienie" i "nałóg".

Z uzalaznieniem kazdy raczej moze sobie sam poradzic
z nalogiem nie.

> Sowa
kc

[DO] pytanie zasadnicze. pomocy.(dlugie)
[DO] jaka dieta w ciąży???
Tycie - wszystkiemu winna jest glukoza!
MM, IG posilku
paski Keto-Diastix